Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Frø kan noget af det samme som Mads Timm, inden denne gik planken ud. Han har et fantastisk drive med bolden og er kropsstærk, så han kan holde sin modstander væk. Det, han mangler, er slutprodukt i form af assists og mål. Men altså, havde han det, var han ikke OB-spiller.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Meget enig. Over 2 halvlege var Jebali bedste mand.

      Men i første halvleg tænkte jeg flere gange: Gad vide om FCK får tanker om Frøkjær skal overtage Falks plads når han sælges. For det niveau han viste er ikke set i Odense siden 2015/2016 stykker. Det var simpelthen outstanding og hvis han får lidt mål på kontoen også har vi ham ikke ret længe
      Men vel også på tide, at vi laver et godt salg om 1-2 sæsonner. Og gerne til en klub uden for landet.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Frø kan noget af det samme som Mads Timm, inden denne gik planken ud. Han har et fantastisk drive med bolden og er kropsstærk, så han kan holde sin modstander væk. Det, han mangler, er slutprodukt i form af assists og mål. Men altså, havde han det, var han ikke OB-spiller.
        Den med manglende assist passer jo ikke. I FCK kampen har han direkte assist på de 2 første mål og næstsidste fod i assisten ved 3. mål.

        Comment


          #79
          På baggrund af kampen - og fordi jeg er flyttet og nu har muligheden - har jeg sikret mig en billet på RMN. Jeg forventer sgu ikke en sådan halvleg igen, men mindre kan gøre det. Og FCN er altid spændende at se. Måtte det gå dem rigtig skidt på søndag.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #80
            http://www.superliga.dk/artikel/rund...-1-spillerunde

            Meget på stats; bl.a. er det latterligt, at Mikkelsen fra Lyngby ikke er målmand. Men læg mærke til Jebali som 'rundens statistisk bedste spiller'. Sådan så det også ud.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

              Den med manglende assist passer jo ikke. I FCK kampen har han direkte assist på de 2 første mål og næstsidste fod i assisten ved 3. mål.
              Hvis du udvider din horisont til at række længere bagud end sidste kamp, så ser det anderledes ud. Mod FCK var der netop slutprodukt, og hvis han fortsætter således, så bliver det rigtig interessant.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                http://www.superliga.dk/artikel/rund...-1-spillerunde

                Meget på stats; bl.a. er det latterligt, at Mikkelsen fra Lyngby ikke er målmand. Men læg mærke til Jebali som 'rundens statistisk bedste spiller'. Sådan så det også ud.
                Jeg holder også fast i at vi skal tilbage og se på noget Djiby Fall, Djemba Djemba eller måske Traoré præsterede for at finde en enkeltstående præstation i OB-trøjen, som Jebali præsterede i søndags. Det var virkelig høj klasse som han både spillede klogt, vandt dueller, pissede på dyrtbetalte modstandere og scorede de mål vi havde brug for. Det var enestående, til trods for at flere andre OB-spillere givetvis også spillede deres bedste eller en af deres bedste kampe i OB-trøjen.
                Lad os håbe han så også kan spille bare halvt så godt, når modstanderen ikke hedder FCK og resten af holdet heller ikke helt rammer det niveau vi så forleden. Vi må forlange et vidst bundniveau fra så dygtig en spiller også.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Jeg holder også fast i at vi skal tilbage og se på noget Djiby Fall, Djemba Djemba eller måske Traoré præsterede for at finde en enkeltstående præstation i OB-trøjen, som Jebali præsterede i søndags. Det var virkelig høj klasse som han både spillede klogt, vandt dueller, pissede på dyrtbetalte modstandere og scorede de mål vi havde brug for. Det var enestående, til trods for at flere andre OB-spillere givetvis også spillede deres bedste eller en af deres bedste kampe i OB-trøjen.
                  Lad os håbe han så også kan spille bare halvt så godt, når modstanderen ikke hedder FCK og resten af holdet heller ikke helt rammer det niveau vi så forleden. Vi må forlange et vidst bundniveau fra så dygtig en spiller også.
                  Jeg er fuldstændig enig, og jeg er også overbevist om hvis det er sådanne præstationer fra vores bedst betalte spillere der skal hjælpe de unge på holdet, de nye samt "vandbærerne" til at hæve deres niveau så de bliver bedre og bedre. Jebali skal så også vise at han i mere end en kamp kan motivere sig til stærke præstationer ikke mindst mod de små hold som ACH, Vejle og andre "nemme" hold.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Meget enig. Over 2 halvlege var Jebali bedste mand.

                    Men i første halvleg tænkte jeg flere gange: Gad vide om FCK får tanker om Frøkjær skal overtage Falks plads når han sælges. For det niveau han viste er ikke set i Odense siden 2015/2016 stykker. Det var simpelthen outstanding og hvis han får lidt mål på kontoen også har vi ham ikke ret længe
                    Det tror jeg sådan set at Ståle gør allerede nu - men så er det jo godt at Frø er her til sommeren 24. Jeg ved selvf. at Ståle ikke er bange for at bruge en pæn slat penge, men jeg tror sådan set ikke at de har SÅ mange penge til en ung dansker. Frøkjærs potentiale er til langt mere end SL. vurderet på kampen i søndags, og hans generelle udvikling det seneste år.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det tror jeg sådan set at Ståle gør allerede nu - men så er det jo godt at Frø er her til sommeren 24. Jeg ved selvf. at Ståle ikke er bange for at bruge en pæn slat penge, men jeg tror sådan set ikke at de har SÅ mange penge til en ung dansker. Frøkjærs potentiale er til langt mere end SL. vurderet på kampen i søndags, og hans generelle udvikling det seneste år.
                      Det der taler lidt imod er vel at han har brændt næsen lidt på Kaufmann og Stage her på det sidste. Robert Skov og Falk er selvfølgelig en succeshistorie men tænker ikke man har lyst til at brænde 20 mill af på en ung gut fra Odense. Og heldigvis for det. Vil meget hellere have ham til udlandet om 1 år eller 2

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Det der taler lidt imod er vel at han har brændt næsen lidt på Kaufmann og Stage her på det sidste. Robert Skov og Falk er selvfølgelig en succeshistorie men tænker ikke man har lyst til at brænde 20 mill af på en ung gut fra Odense. Og heldigvis for det. Vil meget hellere have ham til udlandet om 1 år eller 2
                        Det er helt sikkert rigtigt, men min pointe er at hvis han fortsætter sin udvikling er han måske mere end 20 mill. værd for OB. Der må absolut være nogen top eller subtop klubber et sted i Europa der kan betale mere.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det er helt sikkert rigtigt, men min pointe er at hvis han fortsætter sin udvikling er han måske mere end 20 mill. værd for OB. Der må absolut være nogen top eller subtop klubber et sted i Europa der kan betale mere.
                          Det kan man da håbe. Men det ville være usædvanligt for en klub som OB at sælge en spiller for så meget. Måske hvis han fortsætter og kommer med til U21 slutrunden og gør en god figur

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Jeg holder også fast i at vi skal tilbage og se på noget Djiby Fall, Djemba Djemba eller måske Traoré præsterede for at finde en enkeltstående præstation i OB-trøjen, som Jebali præsterede i søndags. Det var virkelig høj klasse som han både spillede klogt, vandt dueller, pissede på dyrtbetalte modstandere og scorede de mål vi havde brug for. Det var enestående, til trods for at flere andre OB-spillere givetvis også spillede deres bedste eller en af deres bedste kampe i OB-trøjen.
                            Lad os håbe han så også kan spille bare halvt så godt, når modstanderen ikke hedder FCK og resten af holdet heller ikke helt rammer det niveau vi så forleden. Vi må forlange et vidst bundniveau fra så dygtig en spiller også.
                            Enig, vi skal meget langt tilbage for en lignende præstation - Traoré mod FCK måske?
                            Jebali skal simpelthen bare holdes skadesfri, så er jeg overbevist om at han får en stor sæson. Ud fra hvad jeg selv har overværet fra træning, og hvad Sabbi også har udtalt, virker det desuden som om at de to har gang i lidt af en bromance. Så det gavner ham nok også at han har fået en god legekammerat på og uden for banen.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Det kan man da håbe. Men det ville være usædvanligt for en klub som OB at sælge en spiller for så meget. Måske hvis han fortsætter og kommer med til U21 slutrunden og gør en god figur
                              Det vil være usædvanligt for OB, men på et tidspunkt bliver Djibys salgspris overgået. Den skal “suttes op fra slap” .. salgsprisen altså så klubberne finder ud sf st det ikke er billigt at hente de største talenter i OB
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                                Det vil være usædvanligt for OB, men på et tidspunkt bliver Djibys salgspris overgået. Den skal “suttes op fra slap” .. salgsprisen altså så klubberne finder ud sf st det ikke er billigt at hente de største talenter i OB
                                Problemet er at det “kommer” ikke af sig selv og kæberne er nok pænt ømme inden vi når til at slå Djiby Falls rekord igen. Hvis nogensinde

                                Men jeg er enig i at der bare skal siges nej til lave bud. Også på akademiet. Det gjorde man også med Obbekjær tidligere.
                                Lyder også til man har gjort det ved Sander og Jebali..

                                Men så løber man også risikoen at få nul kroner og en utilfreds spiller. Der var ikke noget jeg hellere ville end at sælge for store beløb. For som jeg ser det er det den eneste løsning på den korte bane der kan få os til at tage et step op og tage plads i det transfertog AGF og Aab pt kører mageligt i

                                Comment

                                Working...
                                X