Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob - fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Er jeg i øvrigt den eneste, der synes, at ham den unge med nummer 17, Oliver Roche, der scorede det andet mål faktisk så rimelig spændende ud også?

    Synes også vores ven med nummer 2 på højre midt havde nogle spændende aktioner fremadrettet. Hvem var det?
    Roche mangler en hel del teknisk men opvejer det på løb og en kølig målnæse. Der er potentiale uden tvivl

    Hmm. Var det ikke Okkels? Er ikke sikker

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Roche mangler en hel del teknisk men opvejer det på løb og en kølig målnæse. Der er potentiale uden tvivl

      Hmm. Var det ikke Okkels? Er ikke sikker
      Han brændte en stor chance inden hans scoring, men han virker da som en spiller med god energi som arbejder godt for sagen. Det var dejligt han fik scoret!

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Er jeg i øvrigt den eneste, der synes, at ham den unge med nummer 17, Oliver Roche, der scorede det andet mål faktisk så rimelig spændende ud også?

        Synes også vores ven med nummer 2 på højre midt havde nogle spændende aktioner fremadrettet. Hvem var det?
        Jeg fik ikke set kampen. Kan man stadig se kampen på nettet et sted ?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Roche mangler en hel del teknisk men opvejer det på løb og en kølig målnæse. Der er potentiale uden tvivl

          Hmm. Var det ikke Okkels? Er ikke sikker
          Nummer 2 var Okkels. Det var nogle super skarpe indlæg han kom med. Ikke mange men dem der var sad lige i skabet
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment

          Working...
          X