Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Aab - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

OB med de klart største chancer i 1.halvleg. AaB havde første store chance efter 42 min. Den første halve time OB klart dominerende.
    Jebali Kløve Lund og Frø brænder alle store chancer.

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

Du har helt ret.

Men noget bliver jeg altså nød til at håbe på Chris.
      Ked af at jeg blvier nød til at finde nogle mulige solstråle historier og at det irriterer alle jer andre.
      Det irriterer nu ikke mig, at du tror på ham, og det gør jeg for såvidt også selv, jeg er nok bare lidt skeptisk overfor, om han her og nu lige passer ind og er det vi har brug for, og Michelsen virker til at være af samme opfattelse. Jeg synes som sagt, at problemet med Sander er, at han virker til at være en spiller der er afhængig af selvtillid og at tingene omkring ham fungerer. Jeg tror, at grunden til at Sander så god ud da han kom for godt et år siden var, at han kom til et forholdsvis velfungerende hold offensivt med nogle definerede roller og med et omdrejningspunkt i Bashkim der bandt tingene sammen og gjorde det lettere for Sander at glide ind.

Her et år efter er vores offensiv et stort rod, og det kostede tydeligvis på Sanders præstationer da Bashkim forsvandt. Vi har det helt store problem, at det ikke ser ud til at vi har et klart defineret system og roller i vores offensiv, og sammenlagt med alle skaderne kommer vi nok til at hutle os igennem sæsonstarten til vi finder en sammensætning der passer. Her tror jeg desværre ikke, at Sander passer særligt godt som type, fordi han er så svingende, her tror jeg faktisk mere på folk som Fenger og Hyllegaard, som har vist at de kan levere en stabil arbejdsindsats hver gang. Sander er objektivt set en bedre fodboldsspiller end de to, men vi ved at vi får Fengers benhårde arbejdsindsats og styrke i duellerne på en dårlig dag, vi ved vi får Hyllegaards fart og dybe løb som ud af det blå kan give os noget på en dårlig dag, vi får desværre ikke noget garanteret kvalitet fra Sander, når tingene ikke kører, og jeg tror det er naivt at forestille sig, at det skal køre som i olie fra 1. runde i den her sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        OB med de klart største chancer i 1.halvleg. AaB havde første store chance efter 42 min. Den første halve time OB klart dominerende.
        Jebali Kløve Lund og Frø brænder alle store chancer.
        Har du set 1.halvleg, eller refererer du fra Fyens eller lignende?

Det er en vild udmelding at påstå at OB dominerer, ja de har været farlige på kontra, men de har haft utroligt svært ved at holde fast i bolden og har i lange perioder nærmest været presset helt ned.
        De har helt sikkert haft den største chance, bortset fra målet ... men de dominerer altså ikke kampen.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

https://twitter.com/aabsportdk/statu...772000257?s=09

Comment

Gæsterne har klart overhånd i chancer. Kommer fra aab siden desværre.

Comment

Kasper Larsen med for langsom boldomgang, bolden bliver erobret og efterfølgende begår han så straffe.

Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

1-1

Comment

2-1 AAB, Prica ... OB ser shaky ud defensivt, men det er også godt sat ind fra hjørnet af feltet!

Jeg er ikke fan.

Comment

http://debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t=16908&start=280
                    Aab kunne sagtens have været bagud med mere ved pausen ifl bruger.
                    Aab dominerer i 2.halvleg. Mande med gode indgreb. Han er en dygtig 2.målmand.

Comment

Obbekjær og AJA i forsvaret og straks gik det galt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Obbekjær og AJA i forsvaret og straks gik det galt.
                        Der må jeg lige sige, at det heller ikke så godt ud før de kom ind ... I savner Tverskov helt vildt!

Jeg er ikke fan.

Comment

Jebali med en god afslutning på en god chance, AAB med et mål der bliver, nok korrekt, dømt offside og til sidst Nissen der bare smadrer til bolden i en fri position.

Jeg er ikke fan.

Comment

Slut, de sidste 20 var noget rod ... masser af udskiftninger.

Jeg er ikke fan.

Comment

OB-Horsens 1-2
                              OB-BIF 1-2
                              AAB-OB 2-1

God opstart indtil videre. Men det drejer sig jo også bare om nogle meter i benene. Men i det mindste har vi ikke hørt om flere skader og vi vandt sikkert over Assens..

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

OB-Horsens 1-2
                                OB-BIF 1-2
                                AAB-OB 2-1

God opstart indtil videre. Men det drejer sig jo også bare om nogle meter i benene. Men i det mindste har vi ikke hørt om flere skader og vi vandt sikkert over Assens..
                                Den gamle klassisker: Vinder vi i træningskampene er resultaterne super vigtige for at opbygge selvtillid og få en god indgang til sæsonen, taber vi er resultaterne fuldstændigt ligegyldige da det jo bare handler om at komme i kampform og få afprøvet nogle ting. Vi har jo før set resultaterne af de kampe være stik modsat dem vi så da der kom point på spil, så selvfølgelig skal vi ikke lægge meget i det, men det hjælper sgu ikke på min optimisme, at vi taber til 3 direkte konkurrenter.

Comment

Working...
                                X