Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Er du på stadion? Så kunne du måske give lidt information om kampen... :-)
    Kan godt komme med nogle betragtninger

    En første halvleg hvor OB var bedst. Brøndby har ikke haft det store at komme med indtil videre.
    OB har haft 3-4 rigtig store muligheder, bla. en 100%'er til Sabbi, som han desværre satte lige på målmanden med venstrebenet. Sabbi fik dog sig godt frem i de 30 minutter han fik.
    Synes at 4-3-3 klæder os rigtig godt og Jacob vil rigtig gerne have de tre forreste frem i højt pres hvor midtbane og forsvar hurtigt skal skubbe og få tacklet første gang så hurtigt som muligt.
    Synes også især at JJ bliver bedre og bedre på den 6'er plads, det virker til han er blevet bedre til at skubbe op og bruge sin fysik bedre.
    ​​​
    Det eneste umiddelbare negative jeg lige kan få øje på er stadig hvorvidt Moses er god nok på den midtbane. Han spiller okay i dag, men man kan snildt få øje på hans lidt mangelfulde teknik.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Kan godt komme med nogle betragtninger

      En første halvleg hvor OB var bedst. Brøndby har ikke haft det store at komme med indtil videre.
      OB har haft 3-4 rigtig store muligheder, bla. en 100%'er til Sabbi, som han desværre satte lige på målmanden med venstrebenet. Sabbi fik dog sig godt frem i de 30 minutter han fik.
      Synes at 4-3-3 klæder os rigtig godt og Jacob vil rigtig gerne have de tre forreste frem i højt pres hvor midtbane og forsvar hurtigt skal skubbe og få tacklet første gang så hurtigt som muligt.
      Synes også især at JJ bliver bedre og bedre på den 6'er plads, det virker til han er blevet bedre til at skubbe op og bruge sin fysik bedre.
      ​​​
      Det eneste umiddelbare negative jeg lige kan få øje på er stadig hvorvidt Moses er god nok på den midtbane. Han spiller okay i dag, men man kan snildt få øje på hans lidt mangelfulde teknik.
      Lyder godt - og så er det åbenbart meget reelt, når OB's twitter melder om dominans.
      Syne sogså længe JJ har vist lovende takter rent defensivt - måske til tider på bekostning af hans muligheder for at sætte det offensive spil.

      Comment


        #18
        Sært at vores bedste mand - Frø - startede ude?

        Comment


          #19
          1-1 Hylle

          Comment


            #20
            1-2 og Hyllegård skiftes ud igen efter kun en halv time på banen, Ny skade?...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Sært at vores bedste mand - Frø - startede ude?
              Mon ikke man bare tester lidt ting. Tror også stadig, at Jebali er en del af idealopstillingen. Men lige præcis Frøkjær kunne måske godt være en af dem der kom i klemme i en 4-3-3.

              Comment


                #22
                Tog sig til låret...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  1-2 og Hyllegård skiftes ud igen efter kun en halv time på banen, Ny skade?...
                  Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                  Tog sig til låret...
                  Nej! Bare NEEEEJ!!!!!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Så alt i alt en sædvanlig OB dag - en god indsats i store dele af kampen, nederlag, og muligvis et par skader mere.

                    Kom så Hemme og Jacob! Giv os guldkorn.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Mon ikke man bare tester lidt ting. Tror også stadig, at Jebali er en del af idealopstillingen. Men lige præcis Frøkjær kunne måske godt være en af dem der kom i klemme i en 4-3-3.
                      Jeg synes, han er helt oplagt i en 4-3-3 på midten lidt ude til venstre. Jeg mener, at han med afstand var OBs bedste i sidste halvsæson.

                      Men du har nok ret i, at der bare prøves lidt forskelligt af og sparres.


                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Jeg synes, han er helt oplagt i en 4-3-3 på midten lidt ude til venstre. Jeg mener, at han med afstand var OBs bedste i sidste halvsæson.

                        Men du har nok ret i, at der bare prøves lidt forskelligt af og sparres.

                        Det kan han muligvis. Det jeg tænker er bare, at når man spiller 4-3-3 så spiller man med 3 spillere meget højt i banen og som har langt hjem, og har man så også Frøkjær, som stadig skal blive bedre defensivt, så er der et stort ansvar til de to andre spillere centralt på midten. Og de to ser ud til at være Kløve og JJT, hvis kvaliteter også i højere grad ligger i det offensive end det defensive. Læg dertil to backs i Lund og Skjelvik som i den grad også kan udfordres defensivt. Jeg synes i den grad vi er udfordret på balancen på midtbanen og den manglende fysik, og jeg vil ikke udelukke, at det kan koste Frøkjær på kort sigt. Det ville i den grad gøre en forskel, at vi havde Drachmann til rådighed.

                        Comment


                          #27
                          Jeg ved dælme ikke lige, hvor det her passer ind, men hvis man ser bort fra spillet i første halvleg og interviewet med JM, så er det nogenlunde der pinligste mest amatøragtige OB-arrangement, jeg nogensinde har været til.

                          15 min med Jack, der siger ingenting
                          Ingen der stiller det helt oplagte spørgsmål om Hemmingsen, der agerer som en elefant i en glasbutik
                          Ingen Hemmingsen der stiller op og taler mere sammenhængende end i STÅ
                          Rekvisitter, der vælter rundt

                          ... og så sidder vi på den kolde side selvom der er dejligt varmt i solen :-)

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
                            Jeg ved dælme ikke lige, hvor det her passer ind, men hvis man ser bort fra spillet i første halvleg og interviewet med JM, så er det nogenlunde der pinligste mest amatøragtige OB-arrangement, jeg nogensinde har været til.

                            15 min med Jack, der siger ingenting
                            Ingen der stiller det helt oplagte spørgsmål om Hemmingsen, der agerer som en elefant i en glasbutik
                            Ingen Hemmingsen der stiller op og taler mere sammenhængende end i STÅ
                            Rekvisitter, der vælter rundt

                            ... og så sidder vi på den kolde side selvom der er dejligt varmt i solen :-)
                            for ikke at tale om mange der havde problemer med at komme ind fordi systemmet ikke virkede og der sad en i skurvognen som på ingen måde kunne hjælpe. Det var godt nok skidt OB. Men det jeg så i første halveg og fra nogle stykker efter pausen giver mig tro og håb, og det er det der tæller udover point når det gælder :)
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                              for ikke at tale om mange der havde problemer med at komme ind fordi systemmet ikke virkede og der sad en i skurvognen som på ingen måde kunne hjælpe. Det var godt nok skidt OB. Men det jeg så i første halveg og fra nogle stykker efter pausen giver mig tro og håb, og det er det der tæller udover point når det gælder :)
                              Kan du beskrive hvem der præsterede og hvem der efterlader bekymring?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Kan du beskrive hvem der præsterede og hvem der efterlader bekymring?
                                Når der kom fart over kanterne, så virkede både Jørgen og Oliver Lund som nogle fornuftige bud, ligesom Sabbi også viste glimt af hans kunnen(når han han ellers ikke gled på banen). Dem det manglede noget i dag synes jeg var Opondo, Kløve og Marco, resten præsterede fint taget i betragtning at det var en træningskamp.

                                Det kunne godt blive en god sæson, hvis alle er klar og performer

                                Comment

                                Working...
                                X