Annoncering

Collapse
No announcement yet.

@ SFÅ og/eller OBstruktion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg
    Vildt interview med Esben Hansen i nyeste SFÅ!!! Han får i den grad analyseret, hvad der gik galt efter Rioch - og sendt en gigant lidt skjult sviner til øverste ledelse, "som jo stadig er den samme...", som dengang man smadrede en sund kultur med ansættelse af Lars Olsen og Viggo Jensen samt hyrede lejesvende. Men han fremhæver træner-duoen som grunde til 10 års deroute!
    Så fedt at få sat ord på det!
    Nu skal man jo ikke være en mere gnaven gammel mand end at man kan give en chance mere så efter SFÅ har fået ros for de seneste to udsendelser har jeg igen doneret til dem og lyttet til det seneste program hvor Esben er med , og det er vildt fedt at han fortæller tingene som de var. Husker den debat der var herinde om at fyre LO et godt stykke tid før ledelsen vågnede.
    Syntes også han mellem linjerne siger at der ikke er noget stråle hurra over i den nuværende trup, hvor han dog roser Tver og de unge.

    Mikrofon holderiet for Jack Jørgensen kunne jeg godt undvære. Men MD nævner vist også at det skal de også kunne have med og det er fair nok, det er jo let st spole henover.

    De slap godt afsted med snakken med OleOB. Bemærkede de nævnte at de kunne tænke sig flere snakke med os fra tribunen.
    Det ville være fedt hvis de laver en udsendelse med et fanpanel, der er da et par stykker herinde fra som jeg godt kunne forestille mig kan fremføre en god debat og give synspunkterne fra os lidt ældre fans som har været med på tribunen i mange år, og som efterhånden føler os distanceret fra klubben blandt andet grundet være manglende troværdighed.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Rart at høre nogle af vores problem stillinger blive mere anderkendt og adresseret i ugens SFÅ.
      At man faktisk ikke kun er et brokhoved når man mener at MH dumpet i sin første tid som sportschef.
      At man ikke kun er en konspirationstosse når man mener at JM inviterede NT og MH til første dans i en lille magtkamp om OBs retning og om han skal være med.
      At OB skal stå på tæer og nok ikke når Top 6 i år selvom MH endnu engang idag påstår noget andet
      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-naa-top-seks/

      Og det var endda en podcast uden Brix som jeg savner helt vildt i nogle flere udsendelser

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Rart at høre nogle af vores problem stillinger blive mere anderkendt og adresseret i ugens SFÅ.
        At man faktisk ikke kun er et brokhoved når man mener at MH dumpet i sin første tid som sportschef.
        At man ikke kun er en konspirationstosse når man mener at JM inviterede NT og MH til første dans i en lille magtkamp om OBs retning og om han skal være med.
        At OB skal stå på tæer og nok ikke når Top 6 i år selvom MH endnu engang idag påstår noget andet
        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-naa-top-seks/

        Og det var endda en podcast uden Brix som jeg savner helt vildt i nogle flere udsendelser
        Enig, det var SFÅ når det er bedst. Saglige, kritiske, nøgterne, diskuterende og optimistiske. De vendte de interessante ting og der var nogle meninger for enhver smag, og så kan man selv bestemme hvilken bane man vil lægge sig i.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Enig, det var SFÅ når det er bedst. Saglige, kritiske, nøgterne, diskuterende og optimistiske. De vendte de interessante ting og der var nogle meninger for enhver smag, og så kan man selv bestemme hvilken bane man vil lægge sig i.
          Meget enig. Jeg har hørt de sidste 2 afsnit efter jeg i en lang periode ikke lyttede fordi programmet virkede lidt starfucked i forhold til OB personale. Det virker meget mere afballanceret.

          Comment


            Husk at støtte med en skilling til tider også så

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Husk at støtte med en skilling til tider også så


              modtaget

              Comment


                Jeg vil også stille mig op i koret af lyttere, der roser de seneste afsnit. Virkelig godt optaktsprogram.

                Comment


                  Tak for de pæne kommentarer på vores optaktsafsnit. Fedt at mærke, at vi ramte noget godt.

                  I mellemtiden har jeg forsøgt at skrive et blogindlæg om nogle af de samme ting, som vi talte om i podcasten og som også bliver italesat her på Forum. Om klubbens målsætning og retning. Om det som ledelsen siger, at de vil osv.

                  Det kan læses her, hvis det har interesse: http://obstemmer.dk/blog-har-ob-en-p...r-sagt-til-os/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Stemmer Fra Aadalen Se indlæg
                    Tak for de pæne kommentarer på vores optaktsafsnit. Fedt at mærke, at vi ramte noget godt.

                    I mellemtiden har jeg forsøgt at skrive et blogindlæg om nogle af de samme ting, som vi talte om i podcasten og som også bliver italesat her på Forum. Om klubbens målsætning og retning. Om det som ledelsen siger, at de vil osv.

                    Det kan læses her, hvis det har interesse: http://obstemmer.dk/blog-har-ob-en-p...r-sagt-til-os/
                    Også tak for et godt blog-indlæg.

                    Jeg kunne desværre ikke downloade den tyske rapport, du henviser til. Den lyder ellers umådeligt interessant.

                    Kan du løfte sløret for de 29 variabler rapporten konkluderer, man skal have succes på?

                    Comment

                    Working...
                    X