Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rangering af truppen ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rangering af truppen ...

    Det er generelt interessant og jeg finder det også personligt interessant, hvordan I ser den nuværende trup spiller for spiller lige nu.

    Inddel spillerne efter hvilket niveau de er på, i forhold til suppen.

    Spillere der er gode nok til ...

    1-3

    4-6

    7-9

    Bundhold

    1. div.

    Jeg kan eventuelt følge op med en samlet rangering af spillerne, så kan I se hvem i rater højest, samlet set.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er generelt interessant og jeg finder det også personligt interessant, hvordan I ser den nuværende trup spiller for spiller lige nu.

    Inddel spillerne efter hvilket niveau de er på, i forhold til suppen.

    Spillere der er gode nok til ...

    1-3

    Ingen

    4-6

    Tverskov
    Ryan
    Frøkjær

    7-9

    Resten

    Bundhold

    Oliver Lund
    Obbekjær
    Mandé
    Bernat


    1. div.

    Jeg kan eventuelt følge op med en samlet rangering af spillerne, så kan I se hvem i rater højest, samlet set.
    Har ikke rated Tarik og Nissen

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Det er generelt interessant og jeg finder det også personligt interessant, hvordan I ser den nuværende trup spiller for spiller lige nu.

      Inddel spillerne efter hvilket niveau de er på, i forhold til suppen.

      Spillere der er gode nok til ...

      1-3
      Ingen
      4-6
      Jebali, kl, JT, Fenger (på sigt måske 1-3), Ryan, Kløve,Frø, JJT (med rette kollega med fysik)

      7-9
      Sander, Hylle, Robin (på sigt bedre) , Jørgen, ML, OC. JD
      Bundhold
      Opondo, OL, Aron, mande, Lieder.
      1. div.
      Obbe, nissen, HC, Harboe( kan udvikles)

      Jeg kan eventuelt følge op med en samlet rangering af spillerne, så kan I se hvem i rater højest, samlet set.
      Kløve Ryan og JJT er når de præstere maksimalt, så i snit er det nok7-9 men håber de holder formen, og er optimistisk.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Kløve Ryan og JJT er når de præstere maksimalt, så i snit er det nok7-9 men håber de holder formen, og er optimistisk.
        Harboe er ikke længere i klubben

        Comment


          #5
          Stop denne tråd.

          Den skal formentlig bruges til efterfølgende OB-bashing.

          tråd-starter kunne som minimum komme med sit eget objektive bud

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Stop denne tråd.

            Den skal formentlig bruges til efterfølgende OB-bashing.

            tråd-starter kunne som minimum komme med sit eget objektive bud
            Bestemt ikke, synes kun det er interessant og jeg har bestemt tænkt mig at smide min egen vurdering, men ikke før til sidst, så jeg ikke influerer :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Bestemt ikke, synes kun det er interessant og jeg har bestemt tænkt mig at smide min egen vurdering, men ikke før til sidst, så jeg ikke influerer :).
              Så smid den nu. Så er det overstået og den her tråd er død.
              siden 1887

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Bestemt ikke, synes kun det er interessant og jeg har bestemt tænkt mig at smide min egen vurdering, men ikke før til sidst, så jeg ikke influerer :).
                Ja det er klogt, for dit bud ville klart influere MEGET mere end de andres bud. Jeg venter i spænding til du kaster dit obejktive klarsyn ud over alle os sølle OB fans.
                Kan du ikke gøre det nu, jeg kan snart ikke holde vejret længere

                Comment


                  #9
                  Jeg venter med min, da jeg ellers ville påvirke trådstarters vurdering mærkbart.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                    Ja det er klogt, for dit bud ville klart influere MEGET mere end de andres bud. Jeg venter i spænding til du kaster dit obejktive klarsyn ud over alle os sølle OB fans.
                    Kan du ikke gøre det nu, jeg kan snart ikke holde vejret længere
                    Hehe. Man aner en anelse storhedsvanvid hos trådstarter mærkeligt med så utroligt lidt at have det i.
                    men synes faktisk at tråden, og dens ophavsmand, skal ties ihjel.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Hehe. Man aner en anelse storhedsvanvid hos trådstarter mærkeligt med så utroligt lidt at have det i.
                      men synes faktisk at tråden, og dens ophavsmand, skal ties ihjel.
                      I må læse alt det ind i det jeg skriver som i vil, det kan jeg ikke forhindre jer i.
                      Eneste årsag til at vente er at I er fans, det er jeg ikke ... som I jo selv kan læse har I ikke den store tiltro til mig, mon ikke det ville influere på hvordan i så på min vurdering, det tror jeg.

                      Men det er heldigvis lovligt og frit både at lave en vurdering og tænke i konspirationsteorier og at lade være :).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        I må læse alt det ind i det jeg skriver som i vil, det kan jeg ikke forhindre jer i.
                        Eneste årsag til at vente er at I er fans, det er jeg ikke ... som I jo selv kan læse har I ikke den store tiltro til mig, mon ikke det ville influere på hvordan i så på min vurdering, det tror jeg.

                        Men det er heldigvis lovligt og frit både at lave en vurdering og tænke i konspirationsteorier og at lade være :).
                        Det var da et elendigt argument, fordi vi er fans så vil dit ikke fan input ændrer vores vurdering? Stop dig selv...

                        Kom dog med din vurdering, hvor svært kan det være

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                          Det var da et elendigt argument, fordi vi er fans så vil dit ikke fan input ændrer vores vurdering? Stop dig selv...

                          Kom dog med din vurdering, hvor svært kan det være
                          Mon ikke alle vores spillere ligger i "Bundhold / 1. division"

                          Comment

                          Working...
                          X