Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Europakamp AGF-OB 29.7.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

    Indrøm du tog fejl i stedet for at gøre dig selv til et endnu større fjols
    Kunne godt se han blev ramt hvilket var grunden til jeg omgående ændrede opslaget, men tænker stadig ikke det var så alvorligt når Jebali også selv var i tvivl om hvor det var det gjorde ondt ;-) .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

      I min optik, blev vi, med en “dårligere” trup, top 6 sidste sæson. Denne sæson har vel været præget af skader og udtur. Det skal ikke forklare eller undskylde noget som helst. Som minimum, synes jeg dog, det bidrager til en forståelse af det svingende niveau vi har set igennem sæsonen.

      Du har uret når du siger vi fik en 9. Plads. Det er faktuelt forkert. Og det er ikke nødvendigt med en ny målsætning, bare fordi du ikke føler truppen er god nok. AGF havde en svingende sæson, forrige sæson, med mere eller mindre samme trup. De har bare uppet deres game, været skadesfri og stabilt dygtige. Specielt i foråret.

      hvorfor skulle OB ikke kunne gøre det.?
      Vi har ikke Leuwin, BK og JBL.
      Så kan man diskutere om Eskesen, Greve og AK er blevet erstattet 1-1. Frø og Fenger har i hvert fald gjort det godt, og måske også bedre end indkøbene.

      Vi er kommet i top 6 en gang med tilsvarende trup, kan det ske igen - ja,
      hvor stor er sandsynligheden? Mit bud er 1/3 hvilket jo er noget over de 1/7 vi har oplevet de seneste år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

        jeg er bestemt ikke uenig med dig, desværre er det min oplevelse at magtfulkommenheden er så fastgroet, at der ikke er nogen der tør sige andet end hvad de tænker Kong Niels & hans brunnæsede abekat Thomas Christensen ønsker at høre...
        Hov, pas nu lige på. Dette ordvalg kan give dig en shitstorm fra Dyrenes Værn !

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Kunne godt se han blev ramt hvilket var grunden til jeg omgående ændrede opslaget, men tænker stadig ikke det var så alvorligt når Jebali også selv var i tvivl om hvor det var det gjorde ondt ;-) .
          Så du han blev ramt både i maven og hovedet?

          Comment

          Working...
          X