Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Europakamp AGF-OB 29.7.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Dommeren har mistet grebet om kampen. Der kommer et rødt kort på et tidspunkt tror jeg.
    Der SKULLE ihvertfald have været det...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Ja kunne godt se bagefter at han blev snittet. Tænker han bliver fløjet direkte på traumecenteret.
      Indrøm du tog fejl i stedet for at gøre dig selv til et endnu større fjols

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Nej for få muller på Hylle
        Derfor må Hausner ikke næsten rive hans trøje af. KLART rødt kort!!

        Comment


          Det er ingen skam at tabe til et bedre hold, så længe man har kæmpet for det. OB gav den en skalle og slog ikke op i banen da det så mest sort ud. Lærdommen er jo at træerne ikke vokser ind i himlen af at vinde over Lyngby, Horsens osv. Vi har et stykke vej endnu og det må både spillere, JM, MH og Thorborg tage til efterretning og arbejde videre på.

          AGF's pres sidder så skarpt og det er jo en kæphest for os at vi simpelthen er for dårlige til at spille ud af et pres, og det er ikke kun AGF der lykkedes med det. Der skal stilles større krav til farten i spillet og løb fra midtbane og backs. Kigger jeg på dagens modstander, så tager begge backs samt Links, ankersen, Blume og Thorsteinsson da han kommer ind, de lange seje løb i længderetningen. Her ser vi jo kun Fenger og Hylle for OB. Her skal der arbejdes på at flere midtbanespiller får de her højintense løb. Derudover skal vi turde lidt mere i vores presspil. Jeg synes egentlig vi sidder ret godt på holdene når vi tør, men ofte virker det kun som om vi sidder der i 20 min i løbet af en kamp og så mister vi pusten. Det må kunne gøres bedre. AGF kan i hvert fald.

          Til gengæld er der også håb for vi står stærkere. Dels har vi muligheder på transfermarkedet. Dels har vi spillet flere offensive esser ind på holdet her post corona, som vi forhåbentligt får spillet endnu bedre ind. Og så får vi Sabbi ind, som forhåbentligt kan give offensiven et ekstra pift. Så meget synes jeg heller ikke vi mangler. Det er forårets næstbedste hold på udebane vi møder i dag. Den slags kampe taber vi. I dag qua lidt for svagt spil, men det har også været opslidende for flere spillere pga. skader. Kløve har ikke kunne træne, tverskov ved vi bliver skånet, Max og jjt har været lidt ramt. Der er sikkert også flere og det er selvfølgelig det næste vi skal tage med. Vi kan stå og skælde og smælde spillerne for de her enkelte kampe, som så flittigt diskuteres, men over en hel sæson, så dur det ikke at 5 spillere eller derover sidder ude med skader. Vi er ikke et sted, hvor alle 25 mand i truppen er top 6-spillere. Derfor dykker kvaliteten bare, når man er nødt til at starte med et halvt B-hold over flere kampe. Profiler som tverskov og frø er nødt til at spille 90 min hver gang, selvom de har brug for en puster og sådan kan vi blive ved. Det skal der simpelthen styr på og ellers er der nogen, som må stå til ansvar. Med forlængelsen af Blond ligner det umiddelbart JM.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Ja kunne godt se bagefter at han blev snittet. Tænker han bliver fløjet direkte på traumecenteret.
            Snittet? Må jeg prøve lave den på dig?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              V å g n o p N T.

              Vi er n u m m e r 9
              Nummer 9? Hvornår har du set en sæson, der kun strækker sig over 26 kampe? Er det forbudt at være gode i kamp 27-36, så det ikke tæller med i dit personlige regnskab? Eller hvad er hemmeligheden bag din indforståede logik?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
                Nummer 9? Hvornår har du set en sæson, der kun strækker sig over 26 kampe? Er det forbudt at være gode i kamp 27-36, så det ikke tæller med i dit personlige regnskab? Eller hvad er hemmeligheden bag din indforståede logik?
                At vi bliver nummer 9 i grundspillet. Altså så er holdet ikke strærkt nok.
                Vel ret logisk at det skal forstærkes ellers må målsætningen ændres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  At vi bliver nummer 9 i grundspillet. Altså så er holdet ikke strærkt nok.
                  Vel ret logisk at det skal forstærkes ellers må målsætningen ændres.
                  Men det gør os sgu da ikke til nummer 9 nu og her, selvom vi var det for 10 runder siden:)))
                  I følge den logik er det så forbudt at forbedre sig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

                    Men det gør os sgu da ikke til nummer 9 nu og her, selvom vi var det for 10 runder siden:)))
                    I følge den logik er det så forbudt at forbedre sig
                    Det er vel undrrordnet. Vi opfyldte ikke målsætningen om top 6 som afgøres efter 26 runder. Vi blev overmatchet mod GF. Så forstærkning eller ny målsætning.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Det er vel undrrordnet. Vi opfyldte ikke målsætningen om top 6 som afgøres efter 26 runder. Vi blev overmatchet mod GF. Så forstærkning eller ny målsætning.
                      I min optik, blev vi, med en “dårligere” trup, top 6 sidste sæson. Denne sæson har vel været præget af skader og udtur. Det skal ikke forklare eller undskylde noget som helst. Som minimum, synes jeg dog, det bidrager til en forståelse af det svingende niveau vi har set igennem sæsonen.

                      Du har uret når du siger vi fik en 9. Plads. Det er faktuelt forkert. Og det er ikke nødvendigt med en ny målsætning, bare fordi du ikke føler truppen er god nok. AGF havde en svingende sæson, forrige sæson, med mere eller mindre samme trup. De har bare uppet deres game, været skadesfri og stabilt dygtige. Specielt i foråret.

                      hvorfor skulle OB ikke kunne gøre det.?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Fortjent. Fortjent set over i aften og fortjent set over hele sæsonen, AGF er klart bedre end vi er, det kan der ikke være to meninger om.

                        Tror egentlig det var et fint wakeup-call at gå på ferie på. Den her kamp var med til at fortælle os nogle ting om flere af spillerne, som forhåbentlig kommer til at have indflydelse på vores trup, på transfervinduet og forhåbentligt også vores målsætning næste år. Det er kampe som i dag de skal måles på, ikke hjemmekampe mod Horsens og Randers.
                        Det er svært at være uenig , men jeg synes dog at der var opløftende momenter specielt i 2. halvleg der viser at det ikke er en umulig opgave. GF spiller hurtigere og har fordelen af at være matchet mod FCK og de øvrige top6 hold. Med en enkelt, måske to forstærkninger er jeg fuld af fortrøstning på at det lykkes i næste sæson hvis vi kan undgå den kavalkade af skader der ramt os i år.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                          I min optik, blev vi, med en “dårligere” trup, top 6 sidste sæson. Denne sæson har vel været præget af skader og udtur. Det skal ikke forklare eller undskylde noget som helst. Som minimum, synes jeg dog, det bidrager til en forståelse af det svingende niveau vi har set igennem sæsonen.

                          Du har uret når du siger vi fik en 9. Plads. Det er faktuelt forkert. Og det er ikke nødvendigt med en ny målsætning, bare fordi du ikke føler truppen er god nok. AGF havde en svingende sæson, forrige sæson, med mere eller mindre samme trup. De har bare uppet deres game, været skadesfri og stabilt dygtige. Specielt i foråret.

                          hvorfor skulle OB ikke kunne gøre det.?
                          Vi skal ihvertfald oppe os mod top 6 holdene hvor 7 point slet ikke er godt nok. Holder AGF niveau næste sæson så er der måske kun 1 ledig plads at spille om.

                          Vi har nogle unge lovende spillere på vej og der skal vi forvente udsving og imo er der ikke kvalitet nok i de rutinerede/bærende kræfter til at opveje de udsving der kommer med de unge og der er ej heller noget at hente hos bredespillerne. Derfor vil det være bedre at melde ud at de næste sæsoner er overgangs sæsoner hvor det handler mere om at få de unge spillet ind som en fast del af vores hold end det handler om top 6 .
                          Det vil bestemt ikke være hylende sexet for en klub som OB og da slet ikke passe ind i selvforståelsen hos den sportslige ledelse at skulle komme med en mindre ambitiøs målsætning men det vil tage presset af truppen og give arbejdsro for trænerteamet.
                          Top 6 vil da være muligt alligevel men det vil så ikke være et “krav” det vil udover at fjerne presset fra spillerne også fritage JM og MH for at skulle komme men mere eller mindre latterlige undskyldninger hvis vi bliver nr 8, og det vil forhåbenligt skabe mere troværdighed til projektet fra os fans.
                          Last edited by Magge; 30-07-2020, 06:39.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Vi skal ihvertfald oppe os mod top 6 holdene hvor 7 point slet ikke er godt nok. Holder AGF niveau næste sæson så er der måske kun 1 ledig plads at spille om.


                            Vi har nogle unge lovende spillere på vej og der skal vi forvente udsving og imo er der ikke kvalitet nok i de rutinerede/bærende kræfter til at opveje de udsving der kommer med de unge og der er ej heller noget at hente hos bredespillerne. Derfor vil det være bedre at melde ud at de næste sæsoner er overgangs sæsoner hvor det handler mere om at få de unge spillet ind som en fast del af vores hold end det handler om top 6 .
                            Det vil bestemt ikke være hylende sexet for en klub som OB og da slet ikke passe ind i selvforståelsen hos den sportslige ledelse at skulle komme med en mindre ambitiøs målsætning men det vil tage presset af truppen og give arbejdsro for trænerteamet.
                            Top 6 vil da være muligt alligevel men det vil så ikke være et “krav” det vil udover at fjerne presset fra spillerne også fritage JM og MH for at skulle komme men mere eller mindre latterlige undskyldninger hvis vi bliver nr 8, og det vil forhåbenligt skabe mere troværdighed til projektet fra os fans.
                            jeg er bestemt ikke uenig med dig, desværre er det min oplevelse at magtfulkommenheden er så fastgroet, at der ikke er nogen der tør sige andet end hvad de tænker Kong Niels & hans brunnæsede abekat Thomas Christensen ønsker at høre...

                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                              I min optik, blev vi, med en “dårligere” trup, top 6 sidste sæson. Denne sæson har vel været præget af skader og udtur. Det skal ikke forklare eller undskylde noget som helst. Som minimum, synes jeg dog, det bidrager til en forståelse af det svingende niveau vi har set igennem sæsonen.

                              Du har uret når du siger vi fik en 9. Plads. Det er faktuelt forkert. Og det er ikke nødvendigt med en ny målsætning, bare fordi du ikke føler truppen er god nok. AGF havde en svingende sæson, forrige sæson, med mere eller mindre samme trup. De har bare uppet deres game, været skadesfri og stabilt dygtige. Specielt i foråret.

                              hvorfor skulle OB ikke kunne gøre det.?
                              Det er jeg uenig i. I det øjeblik vi solgt BK havde vi en dårligere trup end sidste sæson, og før det nogenlunde samme styrke, nogle steder svækket, andre steder styrket.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                                I min optik, blev vi, med en “dårligere” trup, top 6 sidste sæson. Denne sæson har vel været præget af skader og udtur. Det skal ikke forklare eller undskylde noget som helst. Som minimum, synes jeg dog, det bidrager til en forståelse af det svingende niveau vi har set igennem sæsonen.

                                Du har uret når du siger vi fik en 9. Plads. Det er faktuelt forkert. Og det er ikke nødvendigt med en ny målsætning, bare fordi du ikke føler truppen er god nok. AGF havde en svingende sæson, forrige sæson, med mere eller mindre samme trup. De har bare uppet deres game, været skadesfri og stabilt dygtige. Specielt i foråret.

                                hvorfor skulle OB ikke kunne gøre det.?
                                Der er milevidt forskel mellem AGFs sidste sæson og OBs nuværende, det er fuldstændigt usammenligneligt.

                                Comment

                                Working...
                                X