Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Klokkeklart
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg tror på 0-1p. Med OC ude er vi fucked. Han var den der ofte gjorde forskellen
    Hvis HC stadig er skadet vil en 16 årig knægt nok tage plads på bænken
    Det vil nok være Christopher Bobber Møller fra U19 holdet, der vil tage pladsen på bænken, hvis HC stadig er skadet.
    Han skulle angiveligt være foran Marcus Alstrup i køen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    I Offside tipper Bo Henriksen, at OB taber de næste to kampe til AaB og Lyngby. Hans tidligere tips i Offside har været dårlige, og det må gerne fortsætte sådan, ellers tror jeg, at vi rykker ned.
    Jeg tror på 0-1p. Med OC ude er vi fucked. Han var den der ofte gjorde forskellen
    Hvis HC stadig er skadet vil en 16 årig knægt nok tage plads på bænken

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    I Offside tipper Bo Henriksen, at OB taber de næste to kampe til AaB og Lyngby. Hans tidligere tips i Offside har været dårlige, og det må gerne fortsætte sådan, ellers tror jeg, at vi rykker ned.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Af alt den hjælp vi kan håbe på at få i de sidste 7 kampe, tror jeg ikke, at Lyngbys manglende kvalitet er det vi skal sætte vores lidt til. De har været klart bedst nu i alle de 3 kampe de har spillet i nedrykningsspillet, og burde have haft i hvert fald 7 point. Jeg ser ikke nogen grund til, at det skal stoppe indenfor den næste måneds tid. De har så meget tro på det de laver lige nu og er så afklarede i det. Når de spiller som de gør lige nu, kan jeg ikke se, at det er så usandsynligt, at de får de mindst 4 sejre de nok skal bruge for at ende over os.

    Jeg har langt mere tro på, at Vejle eller Sønderjyske falder sammen og kun vinder 1 eller 2 kampe resten af sæsonen. Men når vi ser bort fra Lyngby er kvaliteten i bunden også så ringe, at vi bør kunne klare ærterne selv.
    Er bange for, at der er mere fight i Haderslev. Tror de har en mentalitet som hjælper. Så det efterlader Vejle, eller måske at Lyngby bliver bange.
    Last edited by tOrnBjerg; 19-04-2021, 09:25.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Folk kommer til at hade det her: MEN mit drømmescenarie er at vi henter Zorniger som træner og Troels ind som sportsdirektør. Hvis de kan forlis med den strategi som OB lægger frem, så er det især en type som Zorniger med klart koncept, vindermentalitet og 'ordnung muss sein" vi har brug for. Troels er mest for at bibeholde den 'fynske' identitet i klubben. Og deres samarbejde fungerede jo meget godt i BIF. Kom så an og roast mig!
    Tja måske det kunne ruske op. Er ikke stor tilhænger af TB, men hvis alternativet er lærlingen så vil det være et step up.

    zorninger bruger vel ikke de unge, men det gør MH jo heller ikke før det var nødvendigt.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Det eneste positive i dag ud over et point er at Max, Østrøm og BK fik spilletid. På et tidspunk rammer Lyngby også muren. De er jo ikke pludselige blevet uovervindelige.
    Af alt den hjælp vi kan håbe på at få i de sidste 7 kampe, tror jeg ikke, at Lyngbys manglende kvalitet er det vi skal sætte vores lidt til. De har været klart bedst nu i alle de 3 kampe de har spillet i nedrykningsspillet, og burde have haft i hvert fald 7 point. Jeg ser ikke nogen grund til, at det skal stoppe indenfor den næste måneds tid. De har så meget tro på det de laver lige nu og er så afklarede i det. Når de spiller som de gør lige nu, kan jeg ikke se, at det er så usandsynligt, at de får de mindst 4 sejre de nok skal bruge for at ende over os.

    Jeg har langt mere tro på, at Vejle eller Sønderjyske falder sammen og kun vinder 1 eller 2 kampe resten af sæsonen. Men når vi ser bort fra Lyngby er kvaliteten i bunden også så ringe, at vi bør kunne klare ærterne selv.

    Leave a comment:


  • StevenG
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Folk kommer til at hade det her: MEN mit drømmescenarie er at vi henter Zorniger som træner og Troels ind som sportsdirektør. Hvis de kan forlis med den strategi som OB lægger frem, så er det især en type som Zorniger med klart koncept, vindermentalitet og 'ordnung muss sein" vi har brug for. Troels er mest for at bibeholde den 'fynske' identitet i klubben. Og deres samarbejde fungerede jo meget godt i BIF. Kom så an og roast mig!
    Jeg tror både Zorninger og Troels har større ambitioner end 1. Division.

    Jeg har efterhånden svært ved at se hvem OB skal tage point fra - jeg tror chancen for nedrykning er forholdvis stor efterhånden..

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Folk kommer til at hade det her: MEN mit drømmescenarie er at vi henter Zorniger som træner og Troels ind som sportsdirektør. Hvis de kan forlis med den strategi som OB lægger frem, så er det især en type som Zorniger med klart koncept, vindermentalitet og 'ordnung muss sein" vi har brug for. Troels er mest for at bibeholde den 'fynske' identitet i klubben. Og deres samarbejde fungerede jo meget godt i BIF. Kom så an og roast mig!

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Det eneste positive i dag ud over et point er at Max, Østrøm og BK fik spilletid. På et tidspunk rammer Lyngby også muren. De er jo ikke pludselige blevet uovervindelige.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Og, shit, det lyder ikke godt.
    Han gik med krykker bag efter. Så nej. Det kan i sidste ende betyde forskellen på at redde sig og nedrykning

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    5 point ned til stregen, og indenfor de næste 7 dage skal vi til Aalborg uden OC, Tverskov, måske KL, Fenger, Frøkjær m.fl. og møde et meget formstærkt Lyngby-hold på hjemmebane. Det kan ende helt galt det her.
    Vi har taberattitude hele vejen rundt. Og ja nedrykning bliver mere og mere aktuelt.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aengere-pause/

    "Det er formentlig en muskelskade, jeg har fået i min hoftebøjer eller forlåret."
    "Det kræver nok en pause, og hvor langt tid ved vi ikke endnu. Jeg skal skannes i morgen (mandag, red.), men jeg håber på at komme tilbage så hurtigt som muligt."
    Og, shit, det lyder ikke godt.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Fenger er ikke skadet i følge OBstruktion. :-)
    Ved du hvad er med Oliver?
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aengere-pause/

    "Det er formentlig en muskelskade, jeg har fået i min hoftebøjer eller forlåret."
    "Det kræver nok en pause, og hvor langt tid ved vi ikke endnu. Jeg skal skannes i morgen (mandag, red.), men jeg håber på at komme tilbage så hurtigt som muligt."

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    5 point ned til stregen, og indenfor de næste 7 dage skal vi til Aalborg uden OC, Tverskov, måske KL, Fenger, Frøkjær m.fl. og møde et meget formstærkt Lyngby-hold på hjemmebane. Det kan ende helt galt det her.
    Fenger er ikke skadet i følge OBstruktion. :-)
    Ved du hvad er med Oliver?

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    5 point ned til stregen, og indenfor de næste 7 dage skal vi til Aalborg uden OC, Tverskov, måske KL, Fenger, Frøkjær m.fl. og møde et meget formstærkt Lyngby-hold på hjemmebane. Det kan ende helt galt det her.
    Så er det jo godt at vi har en kompetent træner. Eller var det ham lærlingen fyrede?

    Leave a comment:

Working...
X