Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt og karakterer Horsens - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Hold nu op det er grineren at Horsens piber og brokker sig over det tager lidt tid og få lagt bolden rigtigt på plads inden spillet sættes i gang, det må de da af alle have lidt forståelse for :D

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
      JM: “- Jeg vidste, at Ryan Johnson Laursen og Moses Opondo kun kunne holde 45 minutter hver, og de skulle ellers have delt spilletiden.”

      Det fatter jeg simpelthen ikke. Hvis man var klar over, de to max kunne spille en halvleg, så er det da det vildeste gamble at bruge dem - på et tidspunkt hvor alt for mange døjer med netop muskelskader og de to åbenlyst ikke er klar? Hvis det koster opstarten for bare én af de to er det et helt skævt sats.
      Men hvem ellers skulle have spillet? Med Marco i karantæne var del vel eneste mulighed i 3-5-2. Ellers havde vi måtte gå tilbage til en firemandskæde men det fungerede ja rigtig godt mod Horsens i den 3-5-2 formation sidst. Ja, det er sikker lidt gambling. Men med den skaderamt trup vi har skal man vel gamble to kampe før sæsonslut.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Isoleret set, enig. Hvis det koster 1-2 spillere mere til lazarettet når vi skal i gang med næste sæson er det et dyrt gamble. Vi får se - jeg er ikke tilhænger af at spille med spillere, deri bedste fald kan kan spille en halvleg.De minutter de får vil samsynligvis også være langt fra normalt niveau - så hellere spille med friske folk og undlade gambling?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
          Isoleret set, enig. Hvis det koster 1-2 spillere mere til lazarettet når vi skal i gang med næste sæson er det et dyrt gamble. Vi får se - jeg er ikke tilhænger af at spille med spillere, deri bedste fald kan kan spille en halvleg.De minutter de får vil samsynligvis også være langt fra normalt niveau - så hellere spille med friske folk og undlade gambling?
          Men det er jo gjort af nød. Ryans skade var jo en ny så på det grundlag var det da ok at lade ham starte inde. Jeg havde gjort det samme for ikke at have alt for mange U19 spillere inde af gangen

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Ol laver Straffe. Giver friløbere og læner sig op ad en udvisning. Du er meget gavmild. Det tænker jeg du generelt er. Det var ikke kønt ret meget af det. Personligt var det glædeligt at Kasper Larsen vel spillede hans bedste kamp siden han kom hjem.
            Jeg synes ikke, at det er fair at give lavere karakterer til holdet. De tager til Horsens og løser opgaven - at gå videre. Forsvaret bliver bombarderet hele kampen, og løser det. Ja, Oliver Lund lavede en stor fejl, men han var også en del af en rigtig godt forsvar, som virkelig blev bombarderet.
            Last edited by Københavnstinker; 26-07-2020, 19:20.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

              Jeg synes ikke, at det er fair at give lavere karakterer til holdet. De tager til Horsens og løser opgaven - at gå videre. Forsvaret bliver bombarderet hele kampen, og løser det. Ja, Oliver Lund lavede en stor fejl, men han var også en del af en rigtig godt forsvar, som virkelig blev bombarderet.
              Synes også karaktererne er fine. Vi løser som bekendt opgaven og har vel også både friløberne til Hylle og Opondos forsøg, som noget heldigt bliver clearet, der er større chancer end det Horsens kommer frem til foruden scoringen? Selvom vi ser lidt trætte ud og slet ikke får Jebali og Frøkjær på bolden i 2. halveg som vi havde succes med i 1. halveg, så tror jeg egentlig at vores forsvarsspillere havde en fin fornemmelse. De gav i hvert fald ikke noget væk udover Oli's lille hjerneblødning og det er lige præcis den stærke 3-backkæde som kan give forhåbninger om noget stort i Aarhus. De lukker fantastisk af og det bliver kun bedre af Marco erstatter Oli.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Synes også karaktererne er fine. Vi løser som bekendt opgaven og har vel også både friløberne til Hylle og Opondos forsøg, som noget heldigt bliver clearet, der er større chancer end det Horsens kommer frem til foruden scoringen? Selvom vi ser lidt trætte ud og slet ikke får Jebali og Frøkjær på bolden i 2. halveg som vi havde succes med i 1. halveg, så tror jeg egentlig at vores forsvarsspillere havde en fin fornemmelse. De gav i hvert fald ikke noget væk udover Oli's lille hjerneblødning og det er lige præcis den stærke 3-backkæde som kan give forhåbninger om noget stort i Aarhus. De lukker fantastisk af og det bliver kun bedre af Marco erstatter Oli.
                Nu laver Oli en enkelt fejl der heldigvis ikke blev kostbar. Men ellers står han jo stærkt i forsvaret og vinder en masse dueller.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Nu laver Oli en enkelt fejl der heldigvis ikke blev kostbar. Men ellers står han jo stærkt i forsvaret og vinder en masse dueller.
                  Set på stadion, så laver Oli utrolig mange placeringsfejl. Simple bolde han skal heade frem af banen, eller cleare væk bliver hældt til indkast eller til en modspiller. Han bliver sat flere gange, og spillet med bolden er utrolig svagt. Han gør det fint i momenter, og en kamp som igår passer bedre til ham, end den på onsdag. Men teknisk er han ikke suppe spiller, måske snarer 2 division.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                    Set på stadion, så laver Oli utrolig mange placeringsfejl. Simple bolde han skal heade frem af banen, eller cleare væk bliver hældt til indkast eller til en modspiller. Han bliver sat flere gange, og spillet med bolden er utrolig svagt. Han gør det fint i momenter, og en kamp som igår passer bedre til ham, end den på onsdag. Men teknisk er han ikke suppe spiller, måske snarer 2 division.
                    Enig. Han er desværre ren Jekyll and Hyde. Og dem er der ikke plads til i et midtforsvar

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                      Set på stadion, så laver Oli utrolig mange placeringsfejl. Simple bolde han skal heade frem af banen, eller cleare væk bliver hældt til indkast eller til en modspiller. Han bliver sat flere gange, og spillet med bolden er utrolig svagt. Han gør det fint i momenter, og en kamp som igår passer bedre til ham, end den på onsdag. Men teknisk er han ikke suppe spiller, måske snarer 2 division.
                      Jeg synes egentlig hans afleveringsspil var ok igår. Desuden står langt de fleste gange rigtig tæt på sin markering, så han undgår de vender på ham. De få gange han så efterlod en meter, så er han til gengæld for svag. Han buser indimellem som en seriespiller og så har han sit sædvanlige stunt, hvor han pludselig gør en ufarlig bold livsfarlig. Han skal kun spille til nøds i det forsvar og jeg tror bestemt også at han vil blive rundtosset, hvis han får genvalg imod AGF's hurtige kombinationer, men det får han heller ikke. Han ryger ud på hb og her er han heldigvis for det meste hæderlig

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Jeg synes egentlig hans afleveringsspil var ok igår. Desuden står langt de fleste gange rigtig tæt på sin markering, så han undgår de vender på ham. De få gange han så efterlod en meter, så er han til gengæld for svag. Han buser indimellem som en seriespiller og så har han sit sædvanlige stunt, hvor han pludselig gør en ufarlig bold livsfarlig. Han skal kun spille til nøds i det forsvar og jeg tror bestemt også at han vil blive rundtosset, hvis han får genvalg imod AGF's hurtige kombinationer, men det får han heller ikke. Han ryger ud på hb og her er han heldigvis for det meste hæderlig
                        Til nøds, når nøden er meget stor. Han kan bedre være back reserve og en indskifter når den skal kriges hjem. Er ærgerligt at han træffes så mange dårlige beslutninger og er udisciplineret.
                        man kan ikke tage hjertet fra ham, men han har intet at gøre på et top 6 hold.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Til nøds, når nøden er meget stor. Han kan bedre være back reserve og en indskifter når den skal kriges hjem. Er ærgerligt at han træffes så mange dårlige beslutninger og er udisciplineret.
                          man kan ikke tage hjertet fra ham, men han har intet at gøre på et top 6 hold.
                          Det er han jo netop heller ikke

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Det er han jo netop heller ikke
                            Nej det er så en af årsagerne til at vi er nummer 7

                            Comment

                            Working...
                            X