Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Europa playoff

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Europa playoff

    Lige meget om OB skal møde FCK eller AGF er det næsten som en pokalkamp - alt kan ske og OB har tidligere hentet pokaltitler.

    Og lige meget hvem af dem OB skal møde så kommer de med en negativ trend mens OB kommer med en positiv trend ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Jeg vil helst have FCK, men ser hellere FCK representere DK i europa som 2'er end AGF. Men det er læbge siden vi har haft så gode odds for a knække FCK, og AGF er flyvende for tiden!

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
      Jeg vil helst have FCK, men ser hellere FCK representere DK i europa som 2'er end AGF. Men det er læbge siden vi har haft så gode odds for a knække FCK, og AGF er flyvende for tiden!
      Hvad ville det være fedt at sende Ståle og plastikklubben på røv og albuer, hvad ville det være fedt!!!!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
        Jeg vil helst have FCK, men ser hellere FCK representere DK i europa som 2'er end AGF. Men det er læbge siden vi har haft så gode odds for a knække FCK, og AGF er flyvende for tiden!
        AGF uden bundu er absolut ikke en skrækmodstander..

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

          AGF uden bundu er absolut ikke en skrækmodstander..
          Bundu må vidst godt være med igen imod OB. Det gav 2 dages karantæne at have corona.
          Men uanset hvad vil jeg også helst have AGF. Jeg synes de er begyndt at svinge lidt og FCK er bare vant til de her knald eller fald-kampe. Tror de vil være mere cool end AGF, som vil være super skuffede efter de nu har kunne afgøre det selv

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

            AGF uden bundu er absolut ikke en skrækmodstander..
            Bundu har jo reelt været en marginalspiller her i foråret og kun startet inde i 4 kampe, 1 af dem i mesterskabsspillet. Han er mega giftig på hans gode dage, men AGF har allerede nu vist, at de sagtens kan præstere uden ham, og at de er langt mere end Bundu.

            Comment


              #7
              Det er faktisk et fedt, for begge hold ville være lige fede at snuppe en kval plads fra Men et gammelt had til AGF kan nu godt få det til at banke i det stribede hjerte. De har haft en vild sæson, så det ville være suverænt at slå dem ud på målstregen.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

                AGF uden bundu er absolut ikke en skrækmodstander..
                Han kan dårligt komme på. Hans formkurve er virkelig dårlig. Men Ankersen spiller for en kontrakt, Højer brager igennem, Tingager gør det godt og så har du Backman med igen. De ville være 75% chance for at de vinder og 12,5 for uafgjort. Ved tillægstid har de bedre bænk end os.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Bundu må vidst godt være med igen imod OB. Det gav 2 dages karantæne at have corona.
                  Men uanset hvad vil jeg også helst have AGF. Jeg synes de er begyndt at svinge lidt og FCK er bare vant til de her knald eller fald-kampe. Tror de vil være mere cool end AGF, som vil være super skuffede efter de nu har kunne afgøre det selv
                  Helt enig. Agf og os har lidt mere det samme mindset, i klubstørrelse. Selvom agf nærmest forventer at vinde cl næste sæson.
                  Mod agf har vi muligheder.
                  Selvom det ikke kører for FCK, så er jeg overbevist om, at de vil tage den på rutinen og tage europa pladsen mod os.
                  kom med agf.!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Han kan dårligt komme på. Hans formkurve er virkelig dårlig. Men Ankersen spiller for en kontrakt, Højer brager igennem, Tingager gør det godt og så har du Backman med igen. De ville være 75% chance for at de vinder og 12,5 for uafgjort. Ved tillægstid har de bedre bænk end os.
                    Jeg tænker nu mest tilbage til sidste gang vi mødte dem og der kunne det nemt være gået den anden vej..
                    Og ja de har haft det fornødne held i mange kampe.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

                      Jeg tænker nu mest tilbage til sidste gang vi mødte dem og der kunne det nemt være gået den anden vej..
                      Og ja de har haft det fornødne held i mange kampe.
                      Heldet følger også dem der opsøger det. Men de har ikke kun været heldige. David har som i Lyngby fået en super kontra maskine.

                      Comment

                      Working...
                      X