Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spilletidspunkt for kamp mellem nummer tre og nummer syv?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Spilletidspunkt for kamp mellem nummer tre og nummer syv?

    Jeg har ikke kunne finde svar på ovenstående. Er det besluttet, eller findes datoen først når holdene er kendte?

    kan man i det mindste sige om det vil være i næste weekend eller tilsvarende?

    #2
    http://www.superliga.dk/sites/defaul...t-datoplan.pdf

    29. juli

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Den har jeg også fundet. Men ved ikke hvor meget man kan regne med den. Kampen vi spiller i aften skulle ifølge den kalender være spillet i går.

      Det er ret vildt de ikke kan finde ud af at melde det ud/fastlægge det.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

        Den har jeg også fundet. Men ved ikke hvor meget man kan regne med den. Kampen vi spiller i aften skulle ifølge den kalender være spillet i går.

        Det er ret vildt de ikke kan finde ud af at melde det ud/fastlægge det.
        Jeg bliver ikke overrasket, hvis det ikke er den 29. juli, men i runde 35 var mesterskabsspillet også med og så flyttes der jo på grund af TV, i runde 37 er der kun en kamp.

        Comment


          #5
          Det er dybt godnat!

          Comment


            #6
            Jeg er vel ikke den eneste, der kunne finde på at tage til Århus (eller Parken), hvis vi skulle komme så langt? I så fald kunne det være fedt at sidde i nærheden af ligesindede..

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
              Jeg er vel ikke den eneste, der kunne finde på at tage til Århus (eller Parken), hvis vi skulle komme så langt? I så fald kunne det være fedt at sidde i nærheden af ligesindede..
              Nej, det er du ikke. Mon ikke vi kan samles en hel pæn flok... Ligesom i Horsens på søndag.

              Comment


                #8
                Tipsbladet skriver kl. 20.00 den 29/7
                https://www.tipsbladet.dk/danmark/danmark-superligaen

                Comment

                Working...
                X