Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB - Horsens

    Hvornår kan man købe billetter til kampen? Jeg har bestilt 2 pladser til vores sæsonkort, men vi skal have nogle flere med, og helst sidde sammen. Naivt, så troede jeg at man bare kunne købe billetter inde på siden, samtidig med at man bestilte plads på sæsonkort, nu når det er tirsdag.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Hvornår kan man købe billetter til kampen? Jeg har bestilt 2 pladser til vores sæsonkort, men vi skal have nogle flere med, og helst sidde sammen. Naivt, så troede jeg at man bare kunne købe billetter inde på siden, samtidig med at man bestilte plads på sæsonkort, nu når det er tirsdag.
    Klokken 12 i dag

    Comment


      #3
      Bold.dk skriver at vi vandt kampen på torsdag med 2 - 0

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-rundens-hold/

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Bold.dk skriver at vi vandt kampen på torsdag med 2 - 0

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-rundens-hold/
        Så er der jo endnu en grund til at tøffe ud på stadion

        Comment


          #5
          Må indrømme at jeg snupper den hjemme i tossekassen - har næsten mere travlt end nogensinde før

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Må indrømme at jeg snupper den hjemme i tossekassen - har næsten mere travlt end nogensinde før
            Svagt
            siden 1887

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

              Svagt
              Tjae, bare der mit liv er pt

              Comment


                #8
                Ligner, at det er børnefamilierne, OB har svært ved at lokke på stadion. 3F er kun halvt fyldt op lige nu - og en del pladser i hjørnet mellem Albani og 3F.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                  Ligner, at det er børnefamilierne, OB har svært ved at lokke på stadion. 3F er kun halvt fyldt op lige nu - og en del pladser i hjørnet mellem Albani og 3F.
                  Hvorfor skulle børn også gide på stadion? Der er jo ikke dækning til deres iPad
                  siden 1887

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                    Hvorfor skulle børn også gide på stadion? Der er jo ikke dækning til deres iPad
                    Af samme grunde som voksne vel skulle gide på stadion? Og folk skal i det hele taget stoppe med at glo på elektroniske enheder, når der er livebold. I øvrigt er det nok yderst sjældent, at det er børnene, der afgør, om pappa tager dem med, eller om han bare ikke orker.

                    Comment


                      #11
                      Er lige kommet hjem fra ferie og ønsker billet til imorgen. Hvordan klarer jeg det? Har prøvet at købe, men kan ikke markere nogen sektioner. Hjææææælp

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                        Er lige kommet hjem fra ferie og ønsker billet til imorgen. Hvordan klarer jeg det? Har prøvet at købe, men kan ikke markere nogen sektioner. Hjææææælp
                        Du kan bare gå ind her og købe

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/de-sid...ob-ac-horsens/

                        https://ob.eventii.dk

                        Comment


                          #13
                          Pt ligner det at vi bliver færre tilskuere i morgen end mod Randers..

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                            Er lige kommet hjem fra ferie og ønsker billet til imorgen. Hvordan klarer jeg det? Har prøvet at købe, men kan ikke markere nogen sektioner. Hjææææælp
                            Det er kun 3F-tribunen og hjørnet mellem Albani og 3F-tribunen, som du kan købe til. Både RMN og Barfoed er udsolgt.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Pt ligner det at vi bliver færre tilskuere i morgen end mod Randers..
                              Det er simpelthen bare ikke i orden. Pt. forstår man jo godt, at vi ikke er i nærheden af top 6. Det er vores "fans" godt nok heller ikke for tiden

                              Comment

                              Working...
                              X