Jeg er ny herinde og har været stribet siden jeg kan huske. Vil ønske alle en god anden halvleg og vi når hele vejen til Europa!
I øvrigt fint brugernavn. Eller det dig, Max??? Du skal koncentrere dig på hvad træneren siger i omklædningsrummet!!! ;-)
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Opondo ud- Aron ind betyder vel lidt mere fysik på banen.
- Norbert Elgert -
Det kan godt ske, men jeg er nu ikke misundelig på AaB's transferpolitik, og jeg tror helt sikkert, at i det her tilfælde, ang. Fenger, er der tjek fuldstændig tjek på det. Ham skal vi nok få skrevet med ;)
- Norbert Elgert -
Det kan godt ske, men jeg er nu ikke misundelig på AaB's transferpolitik, og jeg tror helt sikkert, at i det her tilfælde, ang. Fenger, er der tjek fuldstændig tjek på det. Ham skal vi nok få skrevet med ;)
Nu har de også ny sportdsdirektør, så måske nye metoder. Men de har vundet med lavere budget hvor vi er blevet uden for top 6
Comment