Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-RFC 19-07-2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Denfårmaxfenger Se indlæg
    Jeg er ny herinde og har været stribet siden jeg kan huske. Vil ønske alle en god anden halvleg og vi når hele vejen til Europa!
    Velkommen og tak i lige måde

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Du ved... det er altid nemmere at kritisere / være negativ end konstruktiv... desværre en del af menneskets natur (og én af danskernes nationalsporte)
      Ja, jeg synes også det er useriøst at kritisere Barrett og påstå, at vi ikke savner ham, fordi at Skjelvik spiller én god halvleg.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Denfårmaxfenger Se indlæg
        Jeg er ny herinde og har været stribet siden jeg kan huske. Vil ønske alle en god anden halvleg og vi når hele vejen til Europa!
        I øvrigt fint brugernavn. Eller det dig, Max??? Du skal koncentrere dig på hvad træneren siger i omklædningsrummet!!! ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Denfårmaxfenger Se indlæg
          Synes også Frøkjær viser super godt defensivt arbejde undervejs!
          Det noterer jeg også. Han er sgu også ganske fysisk stærk. Jeg har store forventninger til ham. Vores største talent.

          Comment


            #50
            Thrandarson kommer ind.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #51
              Opondo ud- Aron ind betyder vel lidt mere fysik på banen.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                Dejlige indlæg vores nordmand Skjelvik langer ind i feltet hele tiden. Ærgerligt vi ingen kompetencer har til at tage sig af dem..

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Nej, de vinder titler.
                  Det kan godt ske, men jeg er nu ikke misundelig på AaB's transferpolitik, og jeg tror helt sikkert, at i det her tilfælde, ang. Fenger, er der tjek fuldstændig tjek på det. Ham skal vi nok få skrevet med ;)

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    I øvrigt fint brugernavn. Eller det dig, Max??? Du skal koncentrere dig på hvad træneren siger i omklædningsrummet!!! ;-)
                    Haha, det er det dog ikke, men tak for det!

                    Comment


                      #55
                      Tverskov har den gamle suverænitet igen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Vi er startet virkelig godt i 2. Halvleg

                        Comment


                          #57
                          God start på halvlegen

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg

                            Det kan godt ske, men jeg er nu ikke misundelig på AaB's transferpolitik, og jeg tror helt sikkert, at i det her tilfælde, ang. Fenger, er der tjek fuldstændig tjek på det. Ham skal vi nok få skrevet med ;)
                            Nu har de også ny sportdsdirektør, så måske nye metoder. Men de har vundet med lavere budget hvor vi er blevet uden for top 6

                            Comment


                              #59
                              Sig mig er vi eneste hold på banen?!

                              Comment


                                #60
                                Det er nu Jebali skal hives ud. Vi ser lidt trætte ud, og det kommer til at koste mere nu, at han ikke fatter at spille simpelt og holde på bolden.

                                Min puls sænker sig ikke før vi scorer til 2-0. Man ved bare, at vi hurtigt kan komme til at se skrøbelige ud, hvis Randers smider det hele frem.

                                Comment

                                Working...
                                X