Oprindeligt indsendt af Denfårmaxfenger
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-RFC 19-07-2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Du ved... det er altid nemmere at kritisere / være negativ end konstruktiv... desværre en del af menneskets natur (og én af danskernes nationalsporte)
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Denfårmaxfenger Se indlægJeg er ny herinde og har været stribet siden jeg kan huske. Vil ønske alle en god anden halvleg og vi når hele vejen til Europa!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg
Det kan godt ske, men jeg er nu ikke misundelig på AaB's transferpolitik, og jeg tror helt sikkert, at i det her tilfælde, ang. Fenger, er der tjek fuldstændig tjek på det. Ham skal vi nok få skrevet med ;)
Comment
-
Det er nu Jebali skal hives ud. Vi ser lidt trætte ud, og det kommer til at koste mere nu, at han ikke fatter at spille simpelt og holde på bolden.
Min puls sænker sig ikke før vi scorer til 2-0. Man ved bare, at vi hurtigt kan komme til at se skrøbelige ud, hvis Randers smider det hele frem.
- Likes 1
Comment
Comment