Endnu en trist OB oplevelse i en lang række af triste OB oplevelser. Hver gang Jebali får bolden tænker jeg: "Nu smider han den væk", og det gør han, hver eneste gang. Det er ikke altid rart at have ret. Holdet mangler Fysik og vilje, der er for mange frøkener og for få fightere.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Randers-OB 11.07.20
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægTak for den sæson. Måske også sundest for klubben at man ikke bare tror det er uheld
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er jo grotesk med ham. Så hellere en Rasmus Nissen der gør sig umage. Det er gift for en trup med sådan en diva.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
- Likes 1
Comment
-
Det var ringe og skuffende i anden halvleg efter en o.k. første halvleg. Spørger mig om vi prøvede det taktiskt med en defensiv tilgang efter føringen eller om vi var bare så ringe på midtbanen. Men synes det skete ofte efter en føring i første halvleg at vi dumpede i anden. Måske har holdet ikke rutinen og evnen at sætte sig i gang igen efter en defensiv tilgang?
Hekdigvis holder Fengers deburmål os i gang men om 8 dage skal midtbanen levere på et langt højere niveau.
Må sige at jeg er rigtig skuffet om Jebali i dag. Der manglede virkeligt alt. Synes stadig han har X-Factor men måske tabte han fodboldglæden. Og han virker desværre ikke som en mand som kæmper for det men mere og mere ligegyldigt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Et meh resultat, men ingen katastrofe overhovedet. Mange hold ville kalde det et OK udgangspunkt,
problemet er, at vi ikke har en midtbane der kan vinde en duelkamp og lur mig om ikke Thomasberg sætter alt ind på at skabe den mest duelrige, rodede omgang “kamp om returbolden” i Odense.
Vi kender topniveauet og selvom det kan blive bøvlet kan den sagtens vindes. Det må vi tro på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægEt meh resultat, men ingen katastrofe overhovedet. Mange hold ville kalde det et OK udgangspunkt,
problemet er, at vi ikke har en midtbane der kan vinde en duelkamp og lur mig om ikke Thomasberg sætter alt ind på at skabe den mest duelrige, rodede omgang “kamp om returbolden” i Odense.
Vi kender topniveauet og selvom det kan blive bøvlet kan den sagtens vindes. Det må vi tro på.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEr der nogen der har set Kløve i dag?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Forstår ikke hvis de ikke tilbyder ham en kontrakt. Han er god og leverer varen hver gang.
Ved ikke om de bliver enige. Ellers finder han 100% en anden SL klub med det han har præsteret. Vi må se
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
Kommer til at savne ham, når han er væk. Løber meget og i højt tempo, kommer i vejen for meget og fordeler boldene godt. JJTs fysiske mangler kommer til at blive udstillet uden en mand til at løbe så meget ved siden af sig.
- Likes 1
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han må frygtelig gerne blive. Men i min verden er man ikke et Top 6 hold hvis Kløve er fast mand på midten"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment