Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Er der ingen optakt til kampen på nogle kanaler ? :O

    Comment


      #32
      Startopstilling:
      Oliver
      Ryan Tverskov M.Lund Skjelvik
      Opondo Kløve JJ Frø
      Fenger Svendsen

      Jebali kun på bænken. Måske er han ikke helt klar? Ellers skal han vel overtænke sin rolle i OB...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
        Er der ingen optakt til kampen på nogle kanaler ? :O
        Det er der åbenbart på tv3 sport, var også selv forvirret

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Startopstilling:
          Oliver
          Ryan Tverskov M.Lund Skjelvik
          Opondo Kløve JJ Frø
          Fenger Svendsen

          Jebali kun på bænken. Måske er han ikke helt klar? Ellers skal han vel overtænke sin rolle i OB...
          Nej jeg tænker han er 3. valg.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Nej jeg tænker han er 3. valg.
            Det håber ikke. Han er vel den bedst betalte spiller i truppen. Det ville være frustrerende.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Det håber ikke. Han er vel den bedst betalte spiller i truppen. Det ville være frustrerende.
              Af hvad jeg har hørt, så er han den klart bedst betalte i truppen, også bedre end hvad Sabbi bliver, og vi skal nok tilbage til starten af 10erne siden vi sidste havde en så løntung spiller gående. Som sagt før, så skal Jebali være en af profilerne på holdet, alt andet er totalt uacceptabelt, og hvis man ikke tror, at han kan blive det, gør man nok klogt i hurtigt at få af sendt videre imens der stadig er et marked for ham derude.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Nej jeg tænker han er 3. valg.
                Men nu er Jebali tilsyneladende også din yndlingsaversion, så det er med al respekt ikke overraskende at du tænker det. Mon ikke der hænger sammen med at han er skadet og ikke er i omdrejninger til noget der ligner 90 minutter endnu?

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Af hvad jeg har hørt, så er han den klart bedst betalte i truppen, også bedre end hvad Sabbi bliver, og vi skal nok tilbage til starten af 10erne siden vi sidste havde en så løntung spiller gående. Som sagt før, så skal Jebali være en af profilerne på holdet, alt andet er totalt uacceptabelt, og hvis man ikke tror, at han kan blive det, gør man nok klogt i hurtigt at få af sendt videre imens der stadig er et marked for ham derude.
                  Mere i løn end AK?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Men nu er Jebali tilsyneladende også din yndlingsaversion, så det er med al respekt ikke overraskende at du tænker det. Mon ikke der hænger sammen med at han er skadet og ikke er i omdrejninger til noget der ligner 90 minutter endnu?
                    Ja jeg er ikke begejstret for ham. Jeg synes han har meget store mangler og tvivler på han kan lære.
                    Håber man ophæver kontrakten med ham efter sæsonen.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Ja jeg er ikke begejstret for ham. Jeg synes han har meget store mangler og tvivler på han kan lære.
                      Håber man ophæver kontrakten med ham efter sæsonen.
                      Jeg håber man køber noget klasse der kan supplere ham.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Jeg håber man køber noget klasse der kan supplere ham.
                        Han vil stadig være taktisk svag og lad.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Han vil stadig være taktisk svag og lad.
                          Lad? Måske, eller også fordi skader påvirkede indsatsen.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Det håber ikke. Han er vel den bedst betalte spiller i truppen. Det ville være frustrerende.
                            Ikke lønsedlen men kvaliteten der afgør om man starter inde ... eller taktisk at han kommer ind når forsvaret er trætte ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Ikke lønsedlen men kvaliteten der afgør om man starter inde ... eller taktisk at han kommer ind når forsvaret er trætte ..
                              Ja, der er kvaliteten men skuffende hvis den spiller med den dyreste lønseddel ville ikke vise kvaliteten...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Ja, der er kvaliteten men skuffende hvis den spiller med den dyreste lønseddel ville ikke vise kvaliteten...
                                Han viser alt for sjældent kvalitet. En rigtig medgang spiller uden ret meget medgang.

                                Comment

                                Working...
                                X