Kampstart kl 20.00!! Når man så kigger på de enkeltes alder. Må de godt være oppe så længe
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-SIF
Collapse
X
-
Vild trup og spændende hvem der starter inde. Gætter på de fleste får spilletid. Derudover så er Jonathan Harboe med igen?
1. Marcus Alstrup
13. Hans Christian Bernat
2. Oliver Lund
5. Kasper Larsen
8. Janus Drachmann
10. Sander Svendsen
17. Jonathan Harboe
22. Daniel Obbekjær
23. Troels Kløve
25. Moses Opondo
26. Mikkel Hyllegaard
41. Jakob Breum
42. Robin Østrøm
43. Anders Klynge
44. Mathias Brems
45. Rasmus Nissen
46. Jonas Skytte
47. Mikkel Michelsen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlægVild trup og spændende hvem der starter inde. Gætter på de fleste får spilletid. Derudover så er Jonathan Harboe med igen?
1. Marcus Alstrup
13. Hans Christian Bernat
2. Oliver Lund
5. Kasper Larsen
8. Janus Drachmann
10. Sander Svendsen
17. Jonathan Harboe
22. Daniel Obbekjær
23. Troels Kløve
25. Moses Opondo
26. Mikkel Hyllegaard
41. Jakob Breum
42. Robin Østrøm
43. Anders Klynge
44. Mathias Brems
45. Rasmus Nissen
46. Jonas Skytte
47. Mikkel Michelsen
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 3
Comment
-
https://mobile.twitter.com/Bruun6ere...27055295389697 Aha. Den kære Bruun mener åbenbart det bare er reserver OB stiller med idag. Og er negativ over billet prisen.
Havde jeg ikke sæsonkort.
Så ville jeg sgu glædeligt betale 120 kr for at støtte klubben og se de unge gutter spille for 1 holdet. Og se flere U19 spillere få debutLast edited by sjn; 08-07-2020, 13:23.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæghttps://mobile.twitter.com/Bruun6ere...27055295389697 Aha. Den kære Bruun mener åbenbart det bare er reserver OB stiller med idag. Og er negativ over billet prisen.
Havde jeg ikke sæsonkort.
Så ville jeg sgu glædeligt betale 120 kr for at støtte klubben og se de unge gutter spille for 1 holdet. Og se flere U19 spillere få debut
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
Det er sgu da også træls for kommentatorerne, at de nu skal til at forberede sig ekstra og lære en masse nye navne og ansigter at kende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
Haha ja men syntes bare det er en åndsvag tweet. Så kan man. Jo vende den om at dem der ser den i tv, betaler penge for en tv kanal /kamp, hvor der kan være problemer.med billede, lyd osv haha.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Deler begejstringen over vi har så mange unge med, men jeg har et lille men.
Med den trup er der altså en risiko for at vi får endnu et stort nederlag til SIF. Jeg ved ikke hvor godt det er forud for en meget vigtig playoff kamp.
Jeg ved godt kampen ikke betyder noget som helst, men havde nu gerne set vi havde hold momentum forud for de afgørende kampe.
Når det er sagt glæder jeg mig til at se alle de unge drenge forhåbentlig giver den fuld gas :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
For slet ikke tale om, at det er et reservespækket hold mod en allerede nedrykket klub i en totalt ligegyldig kamp; som hans arbejdsgivere forlanger fuld pris for.
MvH ChrisOB
1. Man får set fremtidens talenter. Som endda lige har vundet U19 guld
2. Dem der køber billet til kampen. Dem der er udover aæaonkortene. Sætter da klubben med økonomi, som klubben jo har mistet noget af i denne tid.
3. Ja bare det at komme på stadion igen.
Så jeg for mig er der ikke mærkeligt med den pris
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Harboe? Lidt overraskende! Er han ikke fortid i klubben?? Eller har jeg forstået forkert?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlægKampstart kl 20.00!! Når man så kigger på de enkeltes alder. Må de godt være oppe så længe"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jo, men mon ikke det er en gestus. Hans kontrakt udløb til jul, men han valgte frivilligt at hjælpe u19-holdet til guld som amatør, da han ikke lykkedes at få kontrakt andre steder. Derfor vil det være lidt overraskende, men også god stil af OB.
Comment
Comment