Oprindeligt indsendt af Chuck
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd U19s guldkamp mod FCN, 5.7.2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Mener du på SL holdet eller Ynglingeholdet ? Mener han vandt YDM sammen med bl.a. Per P, Melvang brødrene m.fl.... eller tager jeg helt fejl
Vi talte om U19, som på Helvegs tid hed YDM - jeg mener han var med til at vinde YDM med Kim Brink-holdet, i hvad der må være 1991 (?), og så ca 2 år efter han var med til at vinde DM med førsteholdet i 1989 (Han fik de sidste to kampe i sæsonen, pga. skader etc). Jeg mener Helveg var med til at vinde YDM, efter DM, da han ikke var fast mand på førsteholdet endnu - men jeg er ikke HELT sikker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
Det er korrekt, men jeg skal gerne uddybe:
Vi talte om U19, som på Helvegs tid hed YDM - jeg mener han var med til at vinde YDM med Kim Brink-holdet, i hvad der må være 1991 (?), og så ca 2 år efter han var med til at vinde DM med førsteholdet i 1989 (Han fik de sidste to kampe i sæsonen, pga. skader etc). Jeg mener Helveg var med til at vinde YDM, efter DM, da han ikke var fast mand på førsteholdet endnu - men jeg er ikke HELT sikker
Ved Skt. Knuds vandt DM tre år i streg, hvor grundstammen var OBs YDM hold.... det var 88 til 90... hvor det måske så har været i 90 de vandt YDM
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
Det er korrekt, men jeg skal gerne uddybe:
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hmmm.... jeg er også lidt usikker
Ved Skt. Knuds vandt DM tre år i streg, hvor grundstammen var OBs YDM hold.... det var 88 til 90... hvor det måske så har været i 90 de vandt YDM
Comment
Comment