Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd U19s guldkamp mod FCN, 5.7.2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Ja i ‘89, hvor han bl.a. scorede mod AGF til 2-0.
    Men to kampe pga skader til Nedergaard er ikke at bide sig fast. Jeg mener ikke han var fast mand ved næste sæsons start
    Mener du på SL holdet eller Ynglingeholdet ? Mener han vandt YDM sammen med bl.a. Per P, Melvang brødrene m.fl.... eller tager jeg helt fejl

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Mener du på SL holdet eller Ynglingeholdet ? Mener han vandt YDM sammen med bl.a. Per P, Melvang brødrene m.fl.... eller tager jeg helt fejl
      Det er korrekt, men jeg skal gerne uddybe:

      Vi talte om U19, som på Helvegs tid hed YDM - jeg mener han var med til at vinde YDM med Kim Brink-holdet, i hvad der må være 1991 (?), og så ca 2 år efter han var med til at vinde DM med førsteholdet i 1989 (Han fik de sidste to kampe i sæsonen, pga. skader etc). Jeg mener Helveg var med til at vinde YDM, efter DM, da han ikke var fast mand på førsteholdet endnu - men jeg er ikke HELT sikker

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

        Det er korrekt, men jeg skal gerne uddybe:

        Vi talte om U19, som på Helvegs tid hed YDM - jeg mener han var med til at vinde YDM med Kim Brink-holdet, i hvad der må være 1991 (?), og så ca 2 år efter han var med til at vinde DM med førsteholdet i 1989 (Han fik de sidste to kampe i sæsonen, pga. skader etc). Jeg mener Helveg var med til at vinde YDM, efter DM, da han ikke var fast mand på førsteholdet endnu - men jeg er ikke HELT sikker
        Hmmm.... jeg er også lidt usikker

        Ved Skt. Knuds vandt DM tre år i streg, hvor grundstammen var OBs YDM hold.... det var 88 til 90... hvor det måske så har været i 90 de vandt YDM

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

          Det er korrekt, men jeg skal gerne uddybe:

          Vi talte om U19, som på Helvegs tid hed YDM - jeg mener han var med til at vinde YDM med Kim Brink-holdet, i hvad der må være 1991 (?), og så ca 2 år efter han var med til at vinde DM med førsteholdet i 1989 (Han fik de sidste to kampe i sæsonen, pga. skader etc). Jeg mener Helveg var med til at vinde YDM, efter DM, da han ikke var fast mand på førsteholdet endnu - men jeg er ikke HELT sikker
          Tror det er rigtigt. Per blev rykket op fra JDM, så vidt jeg husker

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Hmmm.... jeg er også lidt usikker

            Ved Skt. Knuds vandt DM tre år i streg, hvor grundstammen var OBs YDM hold.... det var 88 til 90... hvor det måske så har været i 90 de vandt YDM
            Tjae vi skriver 2020 og de siger det er 29 år siden Brink & Co vandt

            Comment

            Working...
            X