Lyder til at Drachmann og Jebali er tæt på at kunne bidrage til holdet og være med på bænken igen. Vi må se om det bliver nu på mandag
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Lyngby
Collapse
X
-
Marco Lund mener at han har sin bedste periode i OB lige nu
https://fyens.dk/artikel/marco-lund-...alvorligt-fast
Kun 13 markspillere deltog i træningen idag
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jebali og Drachmann er måske med. Vi må se. Håber også på Aron og hans ligepludselige mystiske skade er ovre
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
De må have trænet godt med, da de sågar nævnes som mulige startere i Fyens. Der er måske lidt lysere tider på vej og det bliver der brug for. Der er en del spillere, som har sparet sig ved gårsdagens træning, så vi har nok en del spillere som kører på pumperne og snart trænger til aflastning. Den endelige redning skal bare køres hjem i aften, så spillerne i hvert fald kan få ro i hovederne de næste par kampe.
Comment
-
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-til-ob-lyngby/
Jebali og Drachmann med i truppen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæghttps://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-til-ob-lyngby/
Jebali og Drachmann med i truppen.
30. Sayouba Mandé
4. Ryan Johnson Laursen
6. Jeppe Tverskov
7. Issam Jebali
8. Janus Drachmann
10. Sander Svendsen
14. Jens Jakob Thomasen
15. Max Fenger
16. Jørgen Skjelvik
20. Jacob Barrett
22. Daniel Obbekjær
23. Troels Kløve
24. Marco Lund
25. Moses Opondo
26. Mikkel Hyllegaard
29. Mads Frøkjær
41. Jakob Breum
43. Anders Klynge
Skader
2. Oliver Lund
3. Alexander Juel
5. Kasper Larsen
9. Mart Lieder
19. Aron Elís Thrándarson
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægHåber, at de 150 tilskuere får taget pæn afsked med JBL i dag. Han har været hos os i 7 år nu, og det er altså en sjældenhed efterhånden.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægHåber, at de 150 tilskuere får taget pæn afsked med JBL i dag. Han har været hos os i 7 år nu, og det er altså en sjældenhed efterhånden.
Jeg håber i hvert fald også at der bliver sagt pænt farvel fra de få fans og JM giver ham lidt minutter, så han kan bringes til den hyldest så få nu kan brøle. Det synes jeg han fortjener. Han er en mand som har kæmpet med både at få bugt med skader og finde et solidt defensivt niveau, men som er lykkedes med at bryde igennem og få et fortjent udlandsophold igen. Jeg håber det bedste for ham og ønsker ham velkommen tilbage igen, hvis det kikser
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Synes også det er mærkeligt der hverken er interview på OB.dk eller i Fyens forud for hans sidste kamp. Det er underligt lidt man gør ud af hans farvel, men det kan selvfølgelig være Barrett's eget ønske.
Jeg håber i hvert fald også at der bliver sagt pænt farvel fra de få fans og JM giver ham lidt minutter, så han kan bringes til den hyldest så få nu kan brøle. Det synes jeg han fortjener. Han er en mand som har kæmpet med både at få bugt med skader og finde et solidt defensivt niveau, men som er lykkedes med at bryde igennem og få et fortjent udlandsophold igen. Jeg håber det bedste for ham og ønsker ham velkommen tilbage igen, hvis det kikser
Comment
Comment