Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

    Jo, 18 årige spillere giver man ikke 1årige kontrakter! Enten tror man på dem og giver dem flerårige kobtrakter, eller også lader man dem gå!
    Som fodboldklub, ja. Men som spiller der står bag Sander Svendsen, Jebali, Kadrii/Lieder og Mikkel Hyldegaard. Så er 1 år måske det man vil gå med til i første omgang. Han har også en karriere at tænke på.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Som forventet. OB skal double eller trible en løn man lige har aftalt for 2 måneder siden. Det gør ondt nu at man ikke lavede en 2 årig og netop havde tid til at se den første sæson an..
    Siger ikke det er nemt men.....
    Det er i mine øjne nemt nok - den løn skal op på noget, der svarer til den status han har i truppen nu - mod at de bliver lagt minimum 3 år på kontrakten. Som Michelsen også var ude og sige efter Randers-kampen så har Fenger en indstilling, der nok skal få ham langt. Jeg er ikke nervøs for at netop hans type, der bidrager med meget andet end mål, bliver et one-hit wonder.

    Leave a comment:


  • Il Corvo
    replied
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Får kvalme når jeg hører agenter. Jeg går det jo for Max?! Nej, du går efter at maksimere dit eget honorar.
    Agenter er gift for fodbolden
    Jo han gør det for Fenger, og han gør det for sig selv. Det er trods alt det positive med agenter, de har et interesse fællesskab med deres klienter!

    Leave a comment:


  • Il Corvo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

    Med den plads i truppen han havde på det tidspunkt, kan man ikke fortænke nogen i at den blev 1-årig. At han så har overhalet alle de andre, endda så hurtigt, tror jeg ikke nogen havde spået.

    En tre-årig forlængelse til en 3. angriber løn, må være fair for alle. Han er stadig ung og uprøvet. Tror kun vi har set ham tæt på hans topniveau og ikke når han spiller til par.
    Jo, 18 årige spillere giver man ikke 1årige kontrakter! Enten tror man på dem og giver dem flerårige kobtrakter, eller også lader man dem gå!

    Leave a comment:


  • MPL
    replied
    Får kvalme når jeg hører agenter. Jeg går det jo for Max?! Nej, du går efter at maksimere dit eget honorar.
    Agenter er gift for fodbolden

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Som forventet. OB skal double eller trible en løn man lige har aftalt for 2 måneder siden. Det gør ondt nu at man ikke lavede en 2 årig og netop havde tid til at se den første sæson an..
    Siger ikke det er nemt men.....
    Med den plads i truppen han havde på det tidspunkt, kan man ikke fortænke nogen i at den blev 1-årig. At han så har overhalet alle de andre, endda så hurtigt, tror jeg ikke nogen havde spået.

    En tre-årig forlængelse til en 3. angriber løn, må være fair for alle. Han er stadig ung og uprøvet. Tror kun vi har set ham tæt på hans topniveau og ikke når han spiller til par.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
    Bold.dk skriver, at OB og Max Fenger er i forhandlinger med hinanden. Kilden er dog hans agent. De søger en værdig aftale - kom nu, OB...

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...vaerdig-aftale
    Som forventet. OB skal double eller trible en løn man lige har aftalt for 2 måneder siden. Det gør ondt nu at man ikke lavede en 2 årig og netop havde tid til at se den første sæson an..
    Siger ikke det er nemt men.....

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    Bold.dk skriver, at OB og Max Fenger er i forhandlinger med hinanden. Kilden er dog hans agent. De søger en værdig aftale - kom nu, OB...

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...vaerdig-aftale

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi har været i Ådalen og lave en lille video, hvor vi snakker med Max Fenger om, hvordan det er at være Max Fenger lige for tiden.

    http://obstruktion.dk/video-obstrukt...ed-max-fenger/
    Tak ville dog have været dejligt hvis der var blevet spurgt til hans kontraktlige situation.. Er der forhandlinger..

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Ung, ydmyg mand. Det er så åbenlyst, at der skal forlænges med ham, at selv ledelsen må kunne se det.
    Jeg hviler helt i troen på, at der arbejdes benhårdt og at det nok skal lykkes.
    Ellers er der i hvert fald nogen der sover i timen.

    Hvis han lige var blevet spurgt til kontrakt situation og ønske om at blive i klubben, havde det været perfekt.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Vi har været i Ådalen og lave en lille video, hvor vi snakker med Max Fenger om, hvordan det er at være Max Fenger lige for tiden.

    http://obstruktion.dk/video-obstrukt...ed-max-fenger/

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Bare de betaler en god pris og Tverskov er glad..... Så er jeg glad. På hans vegne
    Igen er vi ved det vi skrev om tidligere frygten for at det bliver de sædvanlige 4 mill som OB kan hente.

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Denne tråd er efterhånden stukket helt af fra hvad fen omhandlede: Max Fenger.
    Back on track, please

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Tverskov virker egentlig glad for at være her, han er nærmest blevet vores anfører og det er trods alt en ganske fornem titel i en af Danmarks største klubber.

    JD har jeg afskrevet, når han ikke har været skadet har han været småskadet og spillet på 80%. Jeg tror han er færdig, som starter for os desværre. Men han vil være glimrende som viceanfører og mon ikke Tverskov kan lokkes med en reel anfører titel?
    Jeg tror ikke at en titel som anfører kan opveje en kontrakt som måske sikre ham økonomisk for livet. Eller nok mønter til at han kan tage sig en god uddannelse.
    I moderne tid er spillerne sig selv og deres økonomi nærmest.
    ​​​

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Tverskov virker egentlig glad for at være her, han er nærmest blevet vores anfører og det er trods alt en ganske fornem titel i en af Danmarks største klubber.

    JD har jeg afskrevet, når han ikke har været skadet har han været småskadet og spillet på 80%. Jeg tror han er færdig, som starter for os desværre. Men han vil være glimrende som viceanfører og mon ikke Tverskov kan lokkes med en reel anfører titel?

    Leave a comment:

Working...
X