Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • MPL
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg tror på det hvis vi fortsætter i 3-5-2. Der ser han altså god ud

    Men så dukker det næste spørgsmål op... Hvor hulen skal Sabbi spille i det system? Med succes... Jeg kan vitterligt ikke se det
    På kanterne i en 4-4-2 kan jeg se ham eller måske på siderne i en 4-3-3 eller 3-4-3
    Ja, det kan der gå lang tid med at diskutere her på forum

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

    Vi er enige, Casper Nielsen voksede også fra ingenting til god. Marco Lund har nu været skadesfri i 6 måneder og fået tillid, det har hjulpet ham. Kan han holde niveauet eller bygge på, det er det OB skal vurdere.
    Jeg tror på det hvis vi fortsætter i 3-5-2. Der ser han altså god ud

    Men så dukker det næste spørgsmål op... Hvor hulen skal Sabbi spille i det system? Med succes... Jeg kan vitterligt ikke se det
    På kanterne i en 4-4-2 kan jeg se ham eller måske på siderne i en 4-3-3 eller 3-4-3

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Hvis man læser dette interview fra OBstruktion med Max Fenger og stadig tror det var Fenger lejrens valg med 1 år ekstra er man godt nok naiv og blåøjet

    http://obstruktion.dk/fenger-kommer-...dense-stadion/


    Jeg har ikke været så meget inde over forhandlingerne, men det er klart, at jeg er mere tilfreds med to år end det ene år, jeg ellers havde. Det giver lidt mere ro på.

    Leave a comment:


  • MPL
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Det er pisse svært, men skal vi lege med de store så skal vores spillere også kunne præstere mod bedre hold, imo er gode præstationer i træningskampe/sommerkampe og kampe i taberslutspillet ikke retvisende.

    Der er ingen tvivl om at Marco har gjort det fantastisk de seneste kampe men ellers har han ikke imponeret tidligere.
    Vi er enige, Casper Nielsen voksede også fra ingenting til god. Marco Lund har nu været skadesfri i 6 måneder og fået tillid, det har hjulpet ham. Kan han holde niveauet eller bygge på, det er det OB skal vurdere.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Vil hellere sælge AJA ;-) men det vil satme kræve en god sælger
    Det er nok stort set umuligt

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja selvfølgelig. Men spørgsmålet er om vi får det at se. Tror godt han kunne blive solgt
    Vil hellere sælge AJA ;-) men det vil satme kræve en god sælger

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

    Det er jo det som er det svære. Vi skal liiige se dem an, og så er det pludselig for sent. Det er pissesvært.
    Det er pisse svært, men skal vi lege med de store så skal vores spillere også kunne præstere mod bedre hold, imo er gode præstationer i træningskampe/sommerkampe og kampe i taberslutspillet ikke retvisende.

    Der er ingen tvivl om at Marco har gjort det fantastisk de seneste kampe men ellers har han ikke imponeret tidligere.

    Leave a comment:


  • MPL
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Marco har været rigtig god, måske endda vores bedste forsvarer de seneste kampe, men jeg vil nu alligevel gerne se om den positivt udvikling med ham kan holde når vi møder hold fra den øverste halvdel af ligaen igen.
    Det er jo det som er det svære. Vi skal liiige se dem an, og så er det pludselig for sent. Det er pissesvært.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Marco har været rigtig god, måske endda vores bedste forsvarer de seneste kampe, men jeg vil nu alligevel gerne se om den positivt udvikling med ham kan holde når vi møder hold fra den øverste halvdel af ligaen igen.
    Ja selvfølgelig. Men spørgsmålet er om vi får det at se. Tror godt han kunne blive solgt

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Meget enig. Derfor er dagens forlængelse også meget skuffende. Det er SLUT med at lade spillere gå på fri transfer hvis de er profiler.
    Derfor skal Marco Lund også sælges eller forlænge
    Marco har været rigtig god, måske endda vores bedste forsvarer de seneste kampe, men jeg vil nu alligevel gerne se om den positivt udvikling med ham kan holde når vi møder hold fra den øverste halvdel af ligaen igen.

    Leave a comment:


  • Toke HC
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Måske svært at spå om, men jeg er helt overbevist om at hvis Fenger ønskede en flerårig aftale med OB, så havde han også fået det.
    Det kommer vel an på hvilke krav, ham og agenten har haft, for en længere aftale?

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg

    Ja, det har du selvfølgelig ret i, men jeg tror da ikke at han har haft meget at gøre med længden af kontrakten, som sådan. Mon ikke de har haft flere forskellige scenarier, ham og agenten har været enige om var acceptable for dem, og så har de skulle få det tilpasset sammen med OB's ønske? Svært at spå om...
    Måske svært at spå om, men jeg er helt overbevist om at hvis Fenger ønskede en flerårig aftale med OB, så havde han også fået det.

    Leave a comment:


  • Toke HC
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Nej, ikke i forhandlingerne, det er jo pointen med at have en agent... men selvfølgelig har han da selv haft noget at skulle have sagt.
    Ja, det har du selvfølgelig ret i, men jeg tror da ikke at han har haft meget at gøre med længden af kontrakten, som sådan. Mon ikke de har haft flere forskellige scenarier, ham og agenten har været enige om var acceptable for dem, og så har de skulle få det tilpasset sammen med OB's ønske? Svært at spå om...
    Last edited by Toke HC; 24-07-2020, 07:34.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg

    Ikke hvis man skal tro på, hvad han selv siger. Han sagde i hvertfald før kampen, at han ikke havde været involveret i kontraktforhandlingerne.
    Nej, ikke i forhandlingerne, det er jo pointen med at have en agent... men selvfølgelig har han da selv haft noget at skulle have sagt.

    Leave a comment:


  • claudes2
    replied
    Det er helt sikkert Max, der ikke har ønsket en længere kontrakt. Han vil gerne se, om han får spilletid, når Lieder er tilbage. Samtidig ser man også tit, at de unge har alt for travlt med at komme afsted og tjene de store penge så hurtigt som muligt i stedet for at spille i et trygt miljø nogle år og udvikle sig til man er klar til noget større. Det giver ingen mening, hvis det er OBs ønske kun at tegne et ekstra år med ham. Hvis Max ikke vil, er der jo ikke noget at gøre. Men kan jo ikke smide en guldrandet kontrakt efter en spiller på 19 år, som ikke har spillet mod et top 6 hold. Det er der nok ikke midler til. Det kan diskuteres, om man skulle have tegnet en længere kontrakt med ham tidligere - inden han blev "dyr" og interessant for andre klubber. Men på den anden side: hvor mange i fodbold-Danmark havde regnet med at han ville slå så vildt igennem allerede nu? Vi er alle mega skuffede over, at vi ikke fik ham i længere tid - men jeg ser altså ingen grund til at svine hverken den ene eller anden i denne sag.

    Leave a comment:

Working...
X