Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det er sgu en drilsk omgang. Han har været så meget skadet, at det er svært at sige, om det kan blive en fugl eller en fisk. Jeg håber, OB rækker lidt ud over egne kapaciteter hér - altså lægefagligt.
    Ja, det er umuligt at sige hvordan det ender det der.

    Comment


      Max Fenger lejes ud til Svensk klub, lyder fornuftigt.
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-paa-ny-klub

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Max Fenger lejes ud til Svensk klub, lyder fornuftigt.
        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-paa-ny-klub
        Det forstår jeg ikke. Var han ikke langtidsskadet - så vidt jeg har forstået har han slet ikke været på træningsbanen i lang tid?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Det forstår jeg ikke. Var han ikke langtidsskadet - så vidt jeg har forstået har han slet ikke været på træningsbanen i lang tid?
          Nej han træner med holdet nu, og er faktisk klar til st blive udtaget hvis jeg har hørt rigtigt i et interview med Alm af OBstruktion.
          Jeg synes det er yderst fornuftigt med en lejeaftale

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Nej han træner med holdet nu, og er faktisk klar til st blive udtaget hvis jeg har hørt rigtigt i et interview med Alm af OBstruktion.
            Jeg synes det er yderst fornuftigt med en lejeaftale
            Helt enig, jeg troede bare slet ikke, han var på græs. Yderst fornuftigt med leje.

            Comment


              Jeg havde faktisk glemt ham.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Jeg havde faktisk glemt ham.
                Jeps. Også her….

                Men håber han for gang i karrieren igen. På sit højeste niveau en yderst komplet angriber. God fysik, god fart og kæmper røven ud af bukserne.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                  Jeps. Også her….

                  Men håber han for gang i karrieren igen. På sit højeste niveau en yderst komplet angriber. God fysik, god fart og kæmper røven ud af bukserne.
                  Elsker hans indstilling. Men jeg har bare ikke set nok udvikling hos ham til at være overbevist om, at han bliver starter for os på noget tidspunkt. Håber et lejeophold kan sætte skub i hansudvikling

                  Comment


                    God udleje, han har en fed indstilling, men han har godt nok haft mange problemer med den ryg, spørgsmålet om hvor højt han kan komme op i niveau.

                    Comment


                      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-koebsoption/ Med købsoption er jeg mere skeptisk..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                        https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-koebsoption/ Med købsoption er jeg mere skeptisk..
                        syntes det virker fornuftigt - for alle parter

                        Fenger har brug for at få spillet noget bold og tænker OB skal ud og have ny angriber uanset.

                        Syntes Fenger har vist fantastisk indstilling men han har været så skadesplaget og bortset fra det forår hvor han bragede igennem har vi set alt for lidt til ham, desværre.

                        Hvis vi mener det alvorligt med top 6 næste år - så skal vi have en bedre angriber ind.

                        Comment


                          Det er en handel jeg fatter minus af. Er manden skadet, hvor for vil de leje ham så? Er han ikke skadet, hvorfor har han så ikke været i truppen i foråret. Rent statistisk har Max målt på spilletid, spillet 35 kampe for OB, med 11 mål til følge. Jeg syntes det er pisse ærgerligt hvis vi sælger ham. Der er ikke statistik på det, men hvor mange kampe har han fået som ren 9er. Der hvor han er bedst. Har han fået lov at have 10-15 kampe fra start i træk. Tror virkelig stadig manden har noget at give os, HVIS han bliver sin skade kvit. De kvaliteter han har, er for mig at se lidt han af en Uhre, bare mindre fart. Lad være med at sælge ham, leje fint nok.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                            Det er en handel jeg fatter minus af. Er manden skadet, hvor for vil de leje ham så? Er han ikke skadet, hvorfor har han så ikke været i truppen i foråret. Rent statistisk har Max målt på spilletid, spillet 35 kampe for OB, med 11 mål til følge. Jeg syntes det er pisse ærgerligt hvis vi sælger ham. Der er ikke statistik på det, men hvor mange kampe har han fået som ren 9er. Der hvor han er bedst. Har han fået lov at have 10-15 kampe fra start i træk. Tror virkelig stadig manden har noget at give os, HVIS han bliver sin skade kvit. De kvaliteter han har, er for mig at se lidt han af en Uhre, bare mindre fart. Lad være med at sælge ham, leje fint nok.
                            Fenger har været skadet i 6+ måneder og har været igennem en operation i vinters. Han skulle fysisk være klar igen men står efter Kadrii,Sabbi og Zohore som 9`er.
                            Så han får ingen spilletid i den nærmeste fremtid.. Jeg syntes dette giver supergod mening

                            Enten får vi 3,3 mill eller muligvis en spiller tilbage i bedre form. Og vi sparer en masse løn. Win/win/win

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Fenger har været skadet i 6+ måneder og har været igennem en operation i vinters. Han skulle fysisk være klar igen men står efter Kadrii,Sabbi og Zohore som 9`er.
                              Så han får ingen spilletid i den nærmeste fremtid.. Jeg syntes dette giver supergod mening

                              Enten får vi 3,3 mill eller muligvis en spiller tilbage i bedre form. Og vi sparer en masse løn. Win/win/win
                              Købsoption betyder for mig at Alm/BW har mere eller mindre opgivet ham. Hvis han kommer i gang i det svenske så er han tabt. En leje er den helt rigtige idé fordi han står bagerst i køen men har brug for spilletid. Men i hensigt af købsoptionen ser det som ForzaLazio: Fenger er en lovende ung angriber med fantastisk indstilling og fik endnu ikke nok muligheder at spille som top-angriber og vise sine kvaliteter.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Købsoption betyder for mig at Alm/BW har mere eller mindre opgivet ham. Hvis han kommer i gang i det svenske så er han tabt. En leje er den helt rigtige idé fordi han står bagerst i køen men har brug for spilletid. Men i hensigt af købsoptionen ser det som ForzaLazio: Fenger er en lovende ung angriber med fantastisk indstilling og fik endnu ikke nok muligheder at spille som top-angriber og vise sine kvaliteter.
                                Alm har fra dag 1 ikke set Fenger som angriber i sit system. Tænk blot tilbage på Alms første tid, hvor han kørte et projekt med Fenger som kant.
                                Når man har en tro på Alm så har jeg svært ved at se man skulle tro på Fenger. Så skulle han i hvert fald have været mere tilgængelig hidtil. Han har godt nok bøvlet meget med skader.
                                Det er heller aldrig et godt tegn når træneren begynder på projekter som Sabbi på toppen og man lejer en lottokupon som Zohore, selvom Fenger åbenbart har været tæt på klar igen. Fenger tid i OB er slut. Uanset hvordan han gør det i Sverige ryger han på salgslisten til sommer. Kun en overraskende fyring af Alm vil tænde et håb her i klubben for ham igen.

                                Comment

                                Working...
                                X