Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Den samlede Max Fenger tråd
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Det kan diskuteres. Bliver vel kapløb med den 5,årig kontrakt for Jakob Breum. :-)
Men om et år eller 2 kunne det måske nyheden om BWs tiltræden der viste sig at være den bedste..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja… På den ene side er jeg mere glad for Breums 5 år. Men den var jeg sikker på. Det var jeg ikke på Fengers. Så den er 50/50
Men om et år eller 2 kunne det måske nyheden om BWs tiltræden der viste sig at være den bedste..
Jeg må også indrømme at min tiltro til ledelsen er så lille at uanset hvem de ansætter, så tror jeg vil de stå i vejen for enhver fremgang.Så at BW tiltræder siger mig foreløbig ikke en skid. Deres ambitioner, rosenrøde fortællinger og strategier er og bliver hul snak og tomme løfter indtil jeg kan se resultaterne på banen om søndagen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Netop. Breum var på plads og vakte derfor ikke helt samme glæde. Og så har jeg ikke tiltro til at Breum får noget spilletid af betydning, og at hans udvikling derfor går i stå.
Jeg må også indrømme at min tiltro til ledelsen er så lille at uanset hvem de ansætter, så tror jeg vil de stå i vejen for enhver fremgang.Så at BW tiltræder siger mig foreløbig ikke en skid. Deres ambitioner, rosenrøde fortællinger og strategier er og bliver hul snak og tomme løfter indtil jeg kan se resultaterne på banen om søndagen.
Jeg så også hellere at Breum kom ind og fik 10-20 min istedet for Opondo og Kløve på venstrekant. Men det skal nok snart komme
Jeg tror på det indtil andet er bevist. Man har jo netop prøvet at ryste posen mht mange ting og nu starter der et nyt kapitel efter 10 sløje,rædselsfulde og uambitiøse år med uanede mange dårlige beslutninger. Nu kommer BW til som kommer til at stå for hele fodbold budgettet. Han kommer alene til at bestemme hvis der er uenighed i noget af det sportslige.
Og den eneste måde at det sportslige udvalg kan overrule BW på er at fyre ham som jeg hører det. Jeg tror han får oceaner af albuerum til at bevise sit værd de første mange vinduer. Så må vi se om han er sin position værdig
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Breum er så god så han skal nok slå igennem. Han kan desuden spille U19 i et par år endnu så der skal nok komme masser af spilletid sammen med landsholdsopgaver. Bare fordi man ikke starter på superliga holdet som 18 årig er det jo ikke det samme som at gå i stå. Der skal nok komme masser af spilletid i næste sæson. Det næste 1/2 år skal nok gå med at gennemføre sin uddannelse og vende sig til livet som professionel fodboldspiller.
Jeg så også hellere at Breum kom ind og fik 10-20 min istedet for Opondo og Kløve på venstrekant. Men det skal nok snart komme
Jeg tror på det indtil andet er bevist. Man har jo netop prøvet at ryste posen mht mange ting og nu starter der et nyt kapitel efter 10 sløje,rædselsfulde og uambitiøse år med uanede mange dårlige beslutninger. Nu kommer BW til som kommer til at stå for hele fodbold budgettet. Han kommer alene til at bestemme hvis der er uenighed i noget af det sportslige.
Og den eneste måde at det sportslige udvalg kan overrule BW på er at fyre ham som jeg hører det. Jeg tror han får oceaner af albuerum til at bevise sit værd de første mange vinduer. Så må vi se om han er sin position værdig"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Max Fenger forlængede sin kontrakt kort før nytår, og han lægger ikke skjul på, at ambitionen er, at han skal sælges, inden den udløber.
Max Fenger har forlænget: Ambitionen er at blive solgt - OBstruktion
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægMax Fenger forlængede sin kontrakt kort før nytår, og han lægger ikke skjul på, at ambitionen er, at han skal sælges, inden den udløber.
Max Fenger har forlænget: Ambitionen er at blive solgt - OBstruktion
- Likes 1
Comment
-
Vi har snakket med Max Fenger, om det forløb han er inde i nu med hans skade, og lidt om at sidde ude og samtidig se fremgangen i spillet og tilskuertallet.
Skadet Fenger: Det har været et decideret lorteforløb - OBstruktion
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har snakket med Max Fenger, om det forløb han er inde i nu med hans skade, og lidt om at sidde ude og samtidig se fremgangen i spillet og tilskuertallet.
Dejligt med en sviner til banen i sidste sætning. Det er bare for pinligt, og det skal påtales igen og igen, indtil der sker noget…
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har snakket med Max Fenger, om det forløb han er inde i nu med hans skade, og lidt om at sidde ude og samtidig se fremgangen i spillet og tilskuertallet.
Comment
-
Artikel med Max om hans skade, turen til Bangkok og opstarten på den nye superligasæson: https://fyens.dk/ob/skadede-max-feng...dre-paa-holdet
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægArtikel med Max om hans skade, turen til Bangkok og opstarten på den nye superligasæson: https://fyens.dk/ob/skadede-max-feng...dre-paa-holdet
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Håber virkelig det bedste for Max Fenger. Hvis alt går vel så er han en rigtig god angriber for os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægArtikel med Max om hans skade, turen til Bangkok og opstarten på den nye superligasæson: https://fyens.dk/ob/skadede-max-feng...dre-paa-holdet
- Likes 1
Comment
Comment