Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Vi har været i Ådalen og lave en lille video, hvor vi snakker med Max Fenger om, hvordan det er at være Max Fenger lige for tiden.

    http://obstruktion.dk/video-obstrukt...ed-max-fenger/

    Comment


      #62
      Ung, ydmyg mand. Det er så åbenlyst, at der skal forlænges med ham, at selv ledelsen må kunne se det.
      Jeg hviler helt i troen på, at der arbejdes benhårdt og at det nok skal lykkes.
      Ellers er der i hvert fald nogen der sover i timen.

      Hvis han lige var blevet spurgt til kontrakt situation og ønske om at blive i klubben, havde det været perfekt.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Vi har været i Ådalen og lave en lille video, hvor vi snakker med Max Fenger om, hvordan det er at være Max Fenger lige for tiden.

        http://obstruktion.dk/video-obstrukt...ed-max-fenger/
        Tak ville dog have været dejligt hvis der var blevet spurgt til hans kontraktlige situation.. Er der forhandlinger..

        Comment


          #64
          Bold.dk skriver, at OB og Max Fenger er i forhandlinger med hinanden. Kilden er dog hans agent. De søger en værdig aftale - kom nu, OB...

          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...vaerdig-aftale

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
            Bold.dk skriver, at OB og Max Fenger er i forhandlinger med hinanden. Kilden er dog hans agent. De søger en værdig aftale - kom nu, OB...

            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...vaerdig-aftale
            Som forventet. OB skal double eller trible en løn man lige har aftalt for 2 måneder siden. Det gør ondt nu at man ikke lavede en 2 årig og netop havde tid til at se den første sæson an..
            Siger ikke det er nemt men.....

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Som forventet. OB skal double eller trible en løn man lige har aftalt for 2 måneder siden. Det gør ondt nu at man ikke lavede en 2 årig og netop havde tid til at se den første sæson an..
              Siger ikke det er nemt men.....
              Med den plads i truppen han havde på det tidspunkt, kan man ikke fortænke nogen i at den blev 1-årig. At han så har overhalet alle de andre, endda så hurtigt, tror jeg ikke nogen havde spået.

              En tre-årig forlængelse til en 3. angriber løn, må være fair for alle. Han er stadig ung og uprøvet. Tror kun vi har set ham tæt på hans topniveau og ikke når han spiller til par.

              Comment


                #67
                Får kvalme når jeg hører agenter. Jeg går det jo for Max?! Nej, du går efter at maksimere dit eget honorar.
                Agenter er gift for fodbolden

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                  Med den plads i truppen han havde på det tidspunkt, kan man ikke fortænke nogen i at den blev 1-årig. At han så har overhalet alle de andre, endda så hurtigt, tror jeg ikke nogen havde spået.

                  En tre-årig forlængelse til en 3. angriber løn, må være fair for alle. Han er stadig ung og uprøvet. Tror kun vi har set ham tæt på hans topniveau og ikke når han spiller til par.
                  Jo, 18 årige spillere giver man ikke 1årige kontrakter! Enten tror man på dem og giver dem flerårige kobtrakter, eller også lader man dem gå!

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                    Får kvalme når jeg hører agenter. Jeg går det jo for Max?! Nej, du går efter at maksimere dit eget honorar.
                    Agenter er gift for fodbolden
                    Jo han gør det for Fenger, og han gør det for sig selv. Det er trods alt det positive med agenter, de har et interesse fællesskab med deres klienter!

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Som forventet. OB skal double eller trible en løn man lige har aftalt for 2 måneder siden. Det gør ondt nu at man ikke lavede en 2 årig og netop havde tid til at se den første sæson an..
                      Siger ikke det er nemt men.....
                      Det er i mine øjne nemt nok - den løn skal op på noget, der svarer til den status han har i truppen nu - mod at de bliver lagt minimum 3 år på kontrakten. Som Michelsen også var ude og sige efter Randers-kampen så har Fenger en indstilling, der nok skal få ham langt. Jeg er ikke nervøs for at netop hans type, der bidrager med meget andet end mål, bliver et one-hit wonder.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

                        Jo, 18 årige spillere giver man ikke 1årige kontrakter! Enten tror man på dem og giver dem flerårige kobtrakter, eller også lader man dem gå!
                        Som fodboldklub, ja. Men som spiller der står bag Sander Svendsen, Jebali, Kadrii/Lieder og Mikkel Hyldegaard. Så er 1 år måske det man vil gå med til i første omgang. Han har også en karriere at tænke på.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                          Som fodboldklub, ja. Men som spiller der står bag Sander Svendsen, Jebali, Kadrii/Lieder og Mikkel Hyldegaard. Så er 1 år måske det man vil gå med til i første omgang. Han har også en karriere at tænke på.
                          Selvfølgelig har Fenger ikke gerne ville have en 1-årig, og dermed have en meget usikker fremtid. Hvis han ikke så sig selv i OB, hvorfor skulle han så ville skrive den forlængelse i første omgang? Og hvorfor skulle han ville forlænge nu?

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Selvfølgelig har Fenger ikke gerne ville have en 1-årig, og dermed have en meget usikker fremtid. Hvis han ikke så sig selv i OB, hvorfor skulle han så ville skrive den forlængelse i første omgang? Og hvorfor skulle han ville forlænge nu?
                            Fordi han så en meget usikker fremtid i OB, som han ikke havde lyst til at være bundet til længere end nødvendigt? Havde Svendsen, Jebali og Lieder præsteret havde han spillet reserveliga i næste sæson med udsigt til ca. 0 minutters superligafodbold i kikkerten.
                            Nu ser han at han spiller og klubben har set han kan være med, så selvfølgelig vil han da gerne være i en klub hvor han har tillid fra trænerstaben.
                            Jeg synes det giver mening, hvis manden har vægtet spilletid som første prioritet. 1 sæson fast med truppen, så har du mulighed for at finde din status i truppen og vælge derfra, hvad fremtiden skal bringe.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                              Fordi han så en meget usikker fremtid i OB, som han ikke havde lyst til at være bundet til længere end nødvendigt? Havde Svendsen, Jebali og Lieder præsteret havde han spillet reserveliga i næste sæson med udsigt til ca. 0 minutters superligafodbold i kikkerten.
                              Nu ser han at han spiller og klubben har set han kan være med, så selvfølgelig vil han da gerne være i en klub hvor han har tillid fra trænerstaben.
                              Jeg synes det giver mening, hvis manden har vægtet spilletid som første prioritet. 1 sæson fast med truppen, så har du mulighed for at finde din status i truppen og vælge derfra, hvad fremtiden skal bringe.
                              Ligesom Søren Tingstedt i AaB? Offensive talenter er i så høj kurs den dag i dag, at tilbuddene vælter ind fra nær og fjern. Der er så potentielt mange penge i dem, at man fra OB's side er nødt til at være proaktiv og få skruet en aftale sammen, som ganske givet nok er markant mere lukrativ end den de lavede for et par måneder siden. Men når man ikke blot laver tre mål i to kampe, men faktisk har haft chancer i stort set alle de optrædender han har haft. Lægger ud med at komme ind imod AGF og skubbe Backmann væk, som er en af ligaens stærkeste forsvarsspillere og generelt bare har vist et solidt niveau i sin første tid som superligaspiller, så må man sgu være seriøs omkring den situation vi er i. Jeg er fuldstændig klar over risikoen der er for at han er en kortvarig wonderkid, som fiser stille og roligt ud og må tilbage til Roskilde om et års tid, men den chance synes jeg man må tage lige præcis med offensive talenter, for det er ikke over lang tid de skal præstere, før vi kan lave et historisk salg på sådan en spiller.
                              jeg vil dog heller ikke anfægte OB at have skrevet en kort kontrakt i første omgang, for det må ganske givet have været svært at se det skulle gå så godt, siden han endnu ikke har været en del af bruttotruppen på ungdomslandsholdet, men nu er situationen som den er, og så må der reageres ud fra det med de risici, som følger med.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                                Fordi han så en meget usikker fremtid i OB, som han ikke havde lyst til at være bundet til længere end nødvendigt? Havde Svendsen, Jebali og Lieder præsteret havde han spillet reserveliga i næste sæson med udsigt til ca. 0 minutters superligafodbold i kikkerten.
                                Nu ser han at han spiller og klubben har set han kan være med, så selvfølgelig vil han da gerne være i en klub hvor han har tillid fra trænerstaben.
                                Jeg synes det giver mening, hvis manden har vægtet spilletid som første prioritet. 1 sæson fast med truppen, så har du mulighed for at finde din status i truppen og vælge derfra, hvad fremtiden skal bringe.
                                Men hvis jeg skal følge din logik, så giver det jo ingen mening, at han vil forlænge nu så. Han kom til at spille, fordi at vi havde mange skader, før det havde han jo ikke været i nærheden af Superligaen, og intet garanterer ham jo at være en stor del af planerne efter pausen. Vi har stadig Jebali som truppens dyreste spiller og en man dermed må se et stort lys i, vi har Sander der er vores topscorer, vi har Lieder som mange ser som en der skal spille fra start, og vi får Sabbi der også kan byde sig til i en angriberrolle, og potentielt kan ændre holdet taktisk så vi måske kun skal spille med én spidsangriber i nogle kampe.

                                I så fald kan Fenger jo nemt ende omme bag i køen igen, og så er vi tilbage ved den grund som du mener der skulle være til, at han ikke ville forlænge med mere end 1 år. I så fald giver det jo jngen mening for ham at forlænge nu, så kan han ligeså godt vente til næste sæson og se hvad hans rolle bliver, når alle er klar igen, og potentielt vente til nytår og se, hvilke tilbud han ellers får.

                                Jeg har meget svært ved at tro på, at en 18-årig ungdomsspiller som ikke har haft nogen hype omkring sig og som ikke har været u-landsholdsspiller, aktivt skulle være interesseret i en kort kontrakt. Det er stik imod alt, hvad jeg kender til at unge spillere normalt skulle søge. De søger jo netop en længere kontrakt, fordi at klubben dermed er investeret i den unge spiller og har langt flere incitamenter til at give ham chancen og bruge kræfter på at udvikle ham. Hvis der er noget der er usikkert, så er det at spille på en ét årig kontrakt, fordi at man kan være ude af klubben lige om lidt, og klubberne derfor som oftest vil prioritere de spillere de har længere kontrakter med.

                                Comment

                                Working...
                                X