Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Lyngby-OB 22.6.20
Collapse
X
-
-
Super vigtig sejr! Første gang i sæsonen at vi vender 0-1 til sejr? Max Fenger strålede i dag, og der er nogle klassiske angriberinstinkter, bedst eksemplificeret i hans smarte vending og løb ved 2-1 målet. Jeg missede første halvleg, men synes at vi gjorde det fint i 2. halvleg og vores evne til at holde fast i bolden og skabe masser af chancer bragte minder fra foråret 2019, hvor vi var blandt de bedst spillende hold i ligaen. Det trækker lidt ned, at spillerne stillede sig tilbage fra 75’ og kun pressede sporadisk. Der var også optræk til flere kontramuligheder, men hvor vi vælger den sikre løsning og spille den tilbage. Lyngby kunne have udlignet; de havde jo et skud på stolpen og var kun en lang tå fra Tverskov fra en friløber. Men med tanke på sidste gangs vanvid i Lyngby kan jeg heller ikke være for kræsen og jeg tager sejren for hvad den er!
Kampens/2.halvlegs spiller: Fenger
Boblere: Kløve, Skjelvik, Klynge
- Likes 1
Comment
-
Må bare tilslutte mig koret af Max Fenger-fans. Hans selvtillid er bare vokset og vokset i takt med at han vinder fysiske dueller, løbedueller og hvad han ellers blander sig i. Udover det løber han solen sort og fylder godt i genpresset. I dag er han så også for alvor impliceret i et mål, hvor han i bedste angriberstil kæmper for at komme onside i modsatte side af, hvor Lyngby har øje for ham og så slår han en perfekt timet assist ind til Sander. Han ser virkelig spændende ud!
Derudover spiller vi som hold igen bare en disciplineret kamp, hvor vi viser noget af det man efterlyser i OB. Vi spiller aggressivt, vi spiller ind imellem finurligt, men vi spiller også hårdt når der er brug for det. Ja Lyngby bryder igennem på siderne nogen gange, hvor vi halter efter, men det er et fåtal af de gange vi så AGF og SIF gøre det. I dag stoppede vi dem flere gange med både store og mindre store frispark. Det er ikke fandens kønt eller seværdigt, men det er bundhamrende effektivt og efterlader Lyngbys finurlige fyre frustrerede.
Også fedt at se det er os der har overskuddet til sidst. Kampen er jo helt åben hele vejen, men det sidste kvarter er Lyngby jo færdige og vi skal bare dræbe kampen. Fysikken er i hvert fald i orden blandt de spillere der er klar! Fed kamp. Man kan sige det bare er Lyngby, men de har altså været stærkt kørende på hjemmebane, så det er en fin skalp for et decimeret og ungt OB-hold, der ikke har vundet ude siden september. Fedt bare fedt!
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet kan godt være, at nogle har set sig lidt sure på Sander her i foråret, men manden har altså lavet 11 mål og 2 assists i 25 Superligakampe. Det er 2 mål og 1 assist færre end hvad vores åbenbart nye frelser Sabbi har præsteret i 71 kampe. Respekt for det Sander har leveret, han er en humørspiller, men han har fandme været afgørende for os i flere kampe.
Comment
Comment