Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AGF - OB 5. maj 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd: AGF - OB 5. maj 2014

    Opstilling:


    #2
    OB - Aab!!??

    Comment


      #3
      Håber da ikke, vi skal til at afprøve Skulason på højre kant også...
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #4
        trådstarter; kan vi lige få rettet titlen - den forvirre mig - der skal ikke meget til lige pt :)

        mht opstilling - wtf?!?! skal alle spillere bare have en tur på kanten? - nu har spelmann vikarieret der et par gange så lad os prøve noget nyt???

        Comment


          #5
          Så passer titlen :D Havde bare copy pastet fra en anden tråd, og kun fået rettet datoen til den korrekte

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            trådstarter; kan vi lige få rettet titlen - den forvirre mig - der skal ikke meget til lige pt :)

            mht opstilling - wtf?!?! skal alle spillere bare have en tur på kanten? - nu har spelmann vikarieret der et par gange så lad os prøve noget nyt???
            Mon ikke Spellmann spiller højre kant, og Skulasson centralt.

            Comment


              #7
              og steffen rasmussen er tilbage i målet og stephan petersen er også med....bryds jeg mig ikke om

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Mon ikke Spellmann spiller højre kant, og Skulasson centralt.
                vi kan da "håbe"....ingen grund til at rokere mere rundt end nødvendigt, men falk bag en enlig mos på toppen - det ser mig noget tyndt ud, fandeme ærgerligt at kadrii ikke er klar til 90 min endnu

                Comment


                  #9
                  Selvfølgelig skal Skulason på højrekant! Det kan alle da se logikken i. AMC starter inde, ser jeg. Ikke en kamp for mig! Trist trist... middelmådighed - here we come...!
                  Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                  Comment


                    #10
                    Jeg vil håbe at OB spillerne husker skud fra distancen idag, her er Steffen Rasmussen usikker.

                    Comment


                      #11
                      Ifølge TV3 starter Skulason centralt - godt!

                      Opstillingen i toppen er taget fra Superliga.dk fyi.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Jeg vil håbe at OB spillerne husker skud fra distancen idag, her er Steffen Rasmussen usikker.
                        Tja lad os håbe, men OB skal jo normalt helt ind i det lille felt før de kan skyde :P

                        Comment


                          #13
                          Forventer en trist kamp i dag ... mere eller mindre to hold der ikke kan tåle og tabe og ikke kan holde buret rent ser ud som om at det bliver en taktisk affære for at undgå det mål imod sig og når der så endelig bliver åbnet lidt op så kan de ikke foran mål ...

                          Bange for at vi taber på endnu en dommerfejl ...

                          På den anden side så kan det være at TB overrasker alle og blæser til angreb samtidig med at vi er heldige med at vi ikke bliver fanget i endnu en omstilling eller på en hovedløs situation hvor forsvaret står forkert..

                          AGF har været i mental træningslejr hele ugen og har Tøffe & Co. på lægterne så jeg tror umiddelbart at de kunne komme med en masse power om end de nok ikke er blevet bedre fodboldspillere i løbet af den sidste uge ..

                          Lad os se om vi ikke kan punktere ballonen lidt hurtigt ...

                          Var det vægelsindet? mon ikke men helt ærligt så har jeg ingen anelse om hvor jeg har OB i denne sæson ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Såå nu skal vi til at leve på kontra? ikke just tro mod det erklærede koncept ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              End ikke spillet 30 sek. før de har første chance ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment

                              Working...
                              X