Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SDJ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Ifølge FS, så spiller Barret ikke flere kampe for OB
    Det er kun rimeligt.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Det er kun rimeligt.
      Hvorfor?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Sikke dog en gang tuderi over et par skader. Holdet er stadig konkurrence dygtigt i dagens kamp. Uafgjort kan sagtens vise sig at være ok. Mon Silkeborg også ordner Lyngby?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Hvorfor?
          Han er her kun 14 dage mere og Skelvik er klar nu. Han skal spilles ind alligevel.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Han er her kun 14 dage mere og Skelvik er klar nu. Han skal spilles ind alligevel.
            Med alle de skader har vi brug for hver eneste. Vi havde sidst ikke nok spiller for at fylde bænken! Og vi kæmper om overlevelse. Der er Barrett for mig del af holdet/ truppen til sidste minut han er i OB.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              alt taget i betragtning så må vi håber der er en del der stepper meget op. Ellers har vi direkte kurs mod nedrykningskamp. Som det ser ud lige pt, så må vi håbe på medvind, og mindst et proint i aften. 3 ville virkelig lune, men lige nu vil jeg sætte odds til 20 % på sejr 20% på uafgjort og frygter et nedelag. Er der nogle, som ved om det er realistisk at se nogle af de skadede på banen inden så længe og gerne med lidt kamp i benene inden vi måske skal ud i skæbne kampe.
              Vi må ihvertfald forvente at der kæmpes som det var en pokalsemifnale, hvis holdet ikke kan træde i karakter i sådan en kamp, syntes jeg også JM skal væk.

              Håber ikke vi forsøger at spille på uafgjort, det er noget risky.

              Comment


                #37
                Hvem viser egentlig kampen i aften? Jeg har både Boxer og Dplay, og kan ikke finde den på nogle af mine kanaler

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Hvem viser egentlig kampen i aften? Jeg har både Boxer og Dplay, og kan ikke finde den på nogle af mine kanaler
                  3 Max

                  Comment


                    #39
                    Vi har snakket med Mads Frøkjær op til aftenens kamp.

                    http://obstruktion.dk/froekjaer-skal...-lavede-sidst/

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                      Mon ikke Zorninger er mere ambitiøs?

                      Og hvilken træner er lykkes i OB de sidste j10-20 år. Jeg har et svagt minde om en god Torben Storm og vores englænder kunne noget, men flygtede da hans hold endnu en gang stod uden gode nok angribere. Hvilken træner har holdt tiden ud? Og hvorfor ikke.
                      Husk at JM var god i begyndelsen. Er han pludselig blevet dårlig. Eller er det fordi han ikke længere har spillere der kan spille bare en enkelt variant af det han står for.
                      Jeg tror også han kan ryge hvis vi taber til Sønderjyske - kan gå begge veje, Men den nye træner vil lide samme skæbne, hvis der ikke kommer helt andre boller på suppen. Og hvad indikerer at der vil det?
                      Tager måske fejl men er JM ikke altid god i starten og fuser ud?
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #41
                        Er der nogen som kan bekræfte om det er Mande i målet i aften? Essentielt for mit spil

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Havde han en redning mod SIF. Ikke at jeg klandre ham, men han overbeviste mig ikke om at han er foran OC.
                          Hvorfor skulle han også være det?

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                            Er der nogen som kan bekræfte om det er Mande i målet i aften? Essentielt for mit spil
                            Ja, det er Mande på mål.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #44
                              Sayouba
                              Ryan Tverskov Lund Skjelvik
                              Aron JJ Kløve Opondo
                              Frø Fenger

                              Kasper ikke med,
                              Svendsen, Hyllegaard + U19 på bænken
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Fuck det er nederen at se Eske i SE trøjen mod os. Jeg drømmer stadig om et hold af Eskesen

                                Comment

                                Working...
                                X