Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • SU1978
    replied
    Selvfølgelig koger forum. Idag blev tæppet revet væk, og vi får set Jesper Hansens sande arbejde, truppens sande tilstand, nu står det klart for enhver hvor stor en katastrofe OB er blevet styret til. Nu gad jeg godt se den person forsvare Jesper Hansen og snakke om "nuancer" og kalde forums kritik for skraldespandssnak.....

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Ja, det er helt galt.
    Cyber angreb fra Thorborg :P

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Kan de skadede spillere faktisk have været imod noget af det JM har sagt/gjort til træninger (før og efter Corona)?

    Så de faktisk ikke er skadede, men gjort det af JM?

    Ved det er søgt men OB kan jo nemt kalde dem skadet da man ikke må oplyse noget.

    Og har de en kontrakt hvor de ikke må tale så er det jo nemt?
    Næppe, så ville MH jo udstille sig selv som impotent.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
    Forum er virkelig langsomt her hos mig
    Ja, det er helt galt.

    Leave a comment:


  • Ertuğrul
    replied
    Forum er virkelig langsomt her hos mig

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Kan de skadede spillere faktisk have været imod noget af det JM har sagt/gjort til træninger (før og efter Corona)?

    Så de faktisk ikke er skadede, men gjort det af JM?

    Ved det er søgt men OB kan jo nemt kalde dem skadet da man ikke må oplyse noget.

    Og har de en kontrakt hvor de ikke må tale så er det jo nemt?

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Mon de har nummeret på Zorninger? JM overlever ikke den her. Det tror jeg simpelthen ikke på.

    Leave a comment:


  • Ertuğrul
    replied
    jeg ville gå over til MH, erklære min afgang og så bare forlade stadion og lægge klubben bag sig

    Leave a comment:


  • Omg
    replied
    6-0 nu tror jeg squ JM selv siger op, det ville jeg gøre....

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Skandaløst

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Målscoren er jo snart væk

    Leave a comment:


  • Memoryhof
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
    Selvom det kan være fristende at se nedrykning som en mulighed for at starte på en frisk, så kan jeg ikke lade være med at tænke på de HSV-fans, der også var af samme holdning efter adskillige år i nedrykningskamp, og bare ville ned og starte på en frisk. De rykkede ikke op i første forsøg og selv nu ligger de kun til oprykning, fordi deres konkurrenter har været endnu dårligere end dem selv. Og sådan en skæbne kan jeg godt frygte; at 1. division bliver kviksand for os

    EDIT: HSV har også haft/har stadig en rigmand, som har tradition for at blande sig i det sportslige (fx spillerindkøb), hvis jeg husker rigtigt
    Enig! Det er skrækeksemplet. Jeg har gennem mange år set kampe med HSV, og de minder på mange måder om OB. En stor by (Odense stor i DK), men en klub med en endnu større selvforståelse - hvor man ikke har set, at andre har overhalet en med længder gennem de seneste år. Hovmod står for fald ...

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Muligvis lavpunktet de sidste 10 år.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Kom lige hjem fra fodboldtrænig kun for at se SIF score femte mål. Det er ja vild latterligt hvad forsvaret leverer der! Så smider vi ikke kun de tre point men også vores målforskel. Guder det ikke mere, det er bare utroligt sindsygt latterligt.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    De er også skide heldige Silkeborg. Men sød hævn for Kent Nielsen der var sur over at blive fyret i Odense.

    Leave a comment:

Working...
X