Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • stonebear
    replied
    Jeg føler mig voldtaget, de næste dage bliver spændende ..

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Ligner lyske problemer for JT.

    Shit det er skidt.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Av, Tverskov talte ikke for JM.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Det er vel 50/50 om Jakob ryger nu. Hvad er det rigtige alternativ ? Kan Henrik Hansen løfte det ? Hemme ?

    Leave a comment:


  • elias.odense
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    A L T virker laaaaaaaaaangsomt for mig
    Ja, beklager... Kan ikke rigtigt følge med når vi får bank.

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Det gør ondt at se på

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Vil gentage at JH på intet tidspunkt har sammensat en top 6 trup. Vi har ganske få spillere med top 6 niveau.

    Leave a comment:


  • OensBK
    replied
    Én ting er at tabe 6-0 mod rækkens bundprop. Det er slemt nok i sig selv, uanset hvor relativt godt kørende de har været på det seneste. En anden ting er at tabe 6-0 efter 11 kampe med kun én sejr. Det ligner det endelige kollaps efter man febrilsk har forsøgt at holde hovedet højt. I dag ser vi kulminationen på så mange dårlige beslutninger fra både træner, sportschef (nuværende som forrige) og resten af ledelsen. Vi spiller en formation, som vi ikke har spillerne til, og vi ser totalt udbrændte ud mod et Silkeborg-hold med 2-3 så meget fysisk overskud som os. Ren og skær apati.

    Nu skal Hemmingsen, Thorborg og Michelsen saftsusme vare deres ord meget for ikke at få det halve af byen på nakken. Der skal trykkes på alle kriseknapper, hvis I spørger mig.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Måske var de 2 backs heller ikke helt klar.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Skandale! Skandale! Skandale!

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Jeg er målløs - som OB.

    Det her går ikke. MH må tage over.

    Jeg har oplevet så meget lort gennem årene men dette slår alt. Og ja, Jesper Hansen .....Men alligevel.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Hjemme mod Sønderjydske og så på udebane mod et tændt og halvfyldt Lyngby Stadion.

    Jeg tror faktisk ikke ledelsen kan undlade en fyring i aften eller i morgen. Risikoen er for stor ved at lade være.

    Faren er selvfølgelig, at skaderne og den manglende selvtillid gør det umuligt at vinde nogle kampe alligevel.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
    Forum er virkelig langsomt her hos mig
    A L T virker laaaaaaaaaangsomt for mig

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

    AGF blev da bestemt ikke bedre, og rykkede da ned flere gange efter den første tur. Det er lidt søgt at sige at et nedrykning for efterhånden mange år siden, har gjort dem godt. Esbjerg er jo det samme. Kæmpe elevator hold, som jo måske igen må ned. Randers kan vi måske diskutere. Men jeg kan aldrig se, at det ville være godt for os, i forhold til det sted vi er nu.
    AGFs seneste nedrykning har da ført til en meget positiv udvikling både økonomisk og sportsligt. Gennem 90erne og 00erne var AGF nærmest notorisk på afgrundens rand økonomisk og leverede store underskud hvert år. Nu har man rent faktisk fået en sund økonomi, oven på den udskiftning man lavede ved seneste nedrykning, og man udvikler sig hele tiden kommercielt. Sportsligt har det også ført til klare forbedringer, en pokalfinale for første gang siden 96, og nu ser det ud til at blive til medaljer også for første gang siden 90erne.

    Esbjerg kom op med et kuld af unge egenudviklede spillere, blev nr. 4, vandt Pokalen, kvalificerede sig til EL-gruppespillet, gik gudhjælpemig videre fra gruppen, og solgte spillere for en masse penge. At man så i de følgende år træffede tåbeligt beslutninger ændrer jo ikke på, at det i den grad havde en positiv effekt for Esbjerg.

    Vi kan ikke vide, hvad en nedrykning præcist fører til, men alt hvad der kan ændre drastisk ved beslutningsstrukturene i OB, inklusiv at få Thorborg længere væk fra den daglige ledelse og føre til ansættelse af nogle visionære sportslige ledere: "Det hilser jeg meget velkomment", som en af seneste kompetente og visionære OB-ledere engang udtalte.

    Leave a comment:


  • Ertuğrul
    replied
    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

    Enig! Det er skrækeksemplet. Jeg har gennem mange år set kampe med HSV, og de minder på mange måder om OB. En stor by (Odense stor i DK), men en klub med en endnu større selvforståelse - hvor man ikke har set, at andre har overhalet en med længder gennem de seneste år. Hovmod står for fald ...
    Helt enig. HSV og OB ligner hinanden skræmmende meget på mange måder, blandt andet dem, du rigtigt nævner. HSV havde faktisk også en ok sæson med udmærket afstand til nedrykningsstregen, inden de rykkede ned i. Det var en enlig svale for dem, såvel som vores femteplads var - selvom jeg medgiver, at lige denne sammenligning er at trække den lidt.

    Leave a comment:

Working...
X