Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Sander er kraft edme dårlig! Han ser så tung ud

    Comment


      #62
      Det er ikke tid til hæl og tå !!!

      Comment


        #63
        Har lige fået tændt. Skidt skidt. Lige nu er vi tæt på bunden - rent spillemæssigt.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Spørg Glen det bliver ikke aktuelt for os
          Slap nu af forhelvede.

          Selv om vi taber denne kamp er vi stadigvæk 1'er, og vi har 3 hjemmebane kampe.

          Vinder vi de 3 ender vi ikke blandt de nederste to.

          Hvorfor bygge alt på en lorte kunstgræs bane.

          Lad os nu komme på græs, så er vi langt bedre + lad os spille hjemme, så tror jeg også vi er meget bedre.

          Comment


            #65
            Det gode er, at vi ikke har hentet så meget som ét goddamn point i 26 kampe, når vi har været bagud.

            Dét er en nedrykningsstatistik.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Hvis vores løsninger på kanterne er Aron og Frøkjær, er jeg eddermame ikke overbevist om, at det er det vi skal spille. De giver os INGEN bredde og centralt pisser de lige igennem os, Kløve og JJT fylder simpelthen ikke nok som duo. Aron har været udpræget 3-5-2 spiller i Norge de sidste sæsoner, hvor han har været god, og han gav jo fin mening i den rolle som en fighter centralt og en der løber i feltet. At placere ham på højre kant er meningsløst.

              Endnu et eksempel på, hvor meget vores rekruttering sejler, og hvor lidt idé der er med de spillere vi henter.

              Enig. 3-5-2 ville jeg foretrække med den trup vi har til rådighed for tiden. Ryan og Barret på kanterne og skal være ultra offensive. Sander og Fenger oppe foran. JJ og Frøkjær som ottere med frihed til at skiftes til at løbe dybt. Thrandarsson som oprydder og backup på kanterne, når vores backs fanges højt.

              Lige nu forsøger vi at spille en ny formation uden på nogen måde at have spillerne til det.

              Comment


                #67
                Frøkjær vælger forkert i 4 ud af 5 farlige situationer. Det er alt, alt for meget.

                Comment


                  #68
                  Ham der Kent Nielsen, kunne han være et emne som næste OB træner?

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Slap nu af forhelvede.

                    Selv om vi taber denne kamp er vi stadigvæk 1'er, og vi har 3 hjemmebane kampe.

                    Vinder vi de 3 ender vi ikke blandt de nederste to.

                    Hvorfor bygge alt på en lorte kunstgræs bane.

                    Lad os nu komme på græs, så er vi langt bedre + lad os spille hjemme, så tror jeg også vi er meget bedre.
                    Er helt afslappet når jeg ser på holdet og formkurven.
                    jeg kan ikke se vi er bedre end sif, EFB, Hobro og sønderjysk. Vi er heller ikke dårligere men det kan gå galt - helt galt. Sådan er det efter 7 år med dårlige indkøb.

                    Comment


                      #70
                      Kræft det er ringe

                      Comment


                        #71
                        .... det her... det er et hold der er på vej ned i 1.div mine damer herrer.

                        Håbløst håbløst håbløst

                        Det transfer vindue i vinters kostede os overlevelsen, sidste store svende stykke af Jesper Hansen med NT velsignelse.

                        Man er nok nødt til at sige farvel til træneren, for at ændre bare et eller andet udfald, som kan redde os.
                        Men det der står tilbage, ligesom med trænerne før ham, er at de simpelthen ikke har materialet til at udfri de ambitioner der tilsyneladende er i OB.

                        En skandale, intet mindre end en gigantisk skandale

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Så er vi tilbage ved at OB ikke har en eneste spiller der kunne komme på et fælleshold med AaB, fcn og Bif som lige nu er top 4-6. Det er fuldstændigt absurd at tale om vi har et top 6 hold. Det må selv NT da kunne se.
                          De sidste 10 år har OB’s sportslige ledelse og skiftende trænere haft en selvforståelse af at affaldet de har samlet fra andre midter/bundhold har været forstærkninger som ville føre os mod toppen.
                          Nogle fans har ment at disse profiler krydret med især JH’s fund fra 1.div maximalt ville være status q.
                          Der skal ændres på strategien og kvaliteten på vores indkøb og på ledelsens selvforståelse af egne evner før vi kan blive stabile udfordrere til top6
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Ligner vi spiller noget 4-2-3-1/4-3-3 agtigt med Sander på højre kant og Aron bag Fenger nu. Michelsen prøver i det mindste at ændre, men det virker sgu også famlende.

                            Comment


                              #74
                              Tragikomisk ender AK og eskesen med at sende os i nedrykningsplayoff og Kent med at sende os i 1 div. Vores hold stinker. På alle måder har vi sikkert god af at vende 1. div.

                              Comment


                                #75
                                Jeg er ganske enkelt målløs...

                                Comment

                                Working...
                                X