Samme start 11 som sidst
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd SIF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSamme start 11 som sidst"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Sportsdirektøren før en kamp der kan sende os i reel nedrykningskamp: “Vi ser os selv som top 6 hold og har en trup, der er dygtig nok”.
Hvad med et svar ala: “Drop al snak om top6 lige nu, det her handler om at undgå nedrykning og intet andet. Vi har kæmpe respekt for situationen og modstanderne, så al snak om top 6 lige nu er bare arrogant!”.
jeg er i øvrigt enig i at truppen burde være god nok til at kæmpe mod AaB og BIF, men det er pisseligemeget.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægSportsdirektøren før en kamp der kan sende os i reel nedrykningskamp: “Vi ser os selv som top 6 hold og har en trup, der er dygtig nok”.
Hvad med et svar ala: “Drop al snak om top6 lige nu, det her handler om at undgå nedrykning og intet andet. Vi har kæmpe respekt for situationen og modstanderne, så al snak om top 6 lige nu er bare arrogant!”.
jeg er i øvrigt enig i at truppen burde være god nok til at kæmpe mod AaB og BIF, men det er pisseligemeget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægSportsdirektøren før en kamp der kan sende os i reel nedrykningskamp: “Vi ser os selv som top 6 hold og har en trup, der er dygtig nok”.
Men ja, ellers helt enig. MH virker bare som et fjernstyret satelit der er sendt i byen til at sige det samme hver gang, og som er det der flugter med Thorborgs virkelighed. At de faktiske forhold så er noget anderledes, er der tydeligvis ikke nogen der har indsigt eller integritet til at stille sig frem og sige.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
OB er ikke i reel nedrykningsfare pt, og har ikke været det på noget tidspunkt i løbet af sæsonen. Mon ikke det går alt sammen?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 3
Comment
-
Comment
Comment