Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - EFB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Lars Olsen er ikke en særligt dygtig træner. Jeg mindes træningspas i hans OB-tid, hvor det nærmest så ud som om, at man kunne forcere banden, hoppe ind og spille med. Så mon ikke spillertruppen i Esbjerg har fundet ud af, at manden reelt set er en elefant i en glasbutik.

    MvH ChrisOB
    Gad vide hvad vi kunne have fået ud af den trup med en anden træner?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

      Gad vide hvad vi kunne have fået ud af den trup med en anden træner?
      Personligt tror jeg vi havde levet op til ledelsens erklærede målsætning om 2 mesterskaber inden 2015; men det kan stadigvæk være en gisning. Jeg siger bare, at træningen under Lars Olsen var oftest meget sløv; fordi a) Vores afrikanske juveler fik lov til at gøre præcis, hvad de ville, uden at det fik konsekvenser. 2) Alle reserverne vidste, at det reelt ikke spillede nogen rolle, om de gjorde det godt til træning eller ej. Lars Olsen havde valgt.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        Lars Olsen er ikke en særligt dygtig træner. Jeg mindes træningspas i hans OB-tid, hvor det nærmest så ud som om, at man kunne forcere banden, hoppe ind og spille med. Så mon ikke spillertruppen i Esbjerg har fundet ud af, at manden reelt set er en elefant i en glasbutik.

        MvH ChrisOB
        Enig , har altid ment han blev fyret alt for sent i OB
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Enig , har altid ment han blev fyret alt for sent i OB
          Ja det tror jeg vi er en del der mener...

          Comment


            Esbjerg lignede på en prik det OB-hold der spillede imod FC Nordsjælland på hjemmebane i Lars Olsen sidste kamp inden fyringen i Odense......mener den blev tabt 0-1.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Nej og så næsten et helt minut i en kamp som var afgjort inden pausen
              Jeg snakker om fraværet af tilskuere, men jeg tror faktisk feks Max Fenger har fået mere end ét minut?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                Personligt tror jeg vi havde levet op til ledelsens erklærede målsætning om 2 mesterskaber inden 2015; men det kan stadigvæk være en gisning. Jeg siger bare, at træningen under Lars Olsen var oftest meget sløv; fordi a) Vores afrikanske juveler fik lov til at gøre præcis, hvad de ville, uden at det fik konsekvenser. 2) Alle reserverne vidste, at det reelt ikke spillede nogen rolle, om de gjorde det godt til træning eller ej. Lars Olsen havde valgt.

                MvH ChrisOB
                Timingen mellem Bruce Rioch som træner og vores sølvtrup et par år senere var desværre forkert. Jeg er overbevist om, at vi havde vundet guld, hvis han havde fået den trup.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg

                  Timingen mellem Bruce Rioch som træner og vores sølvtrup et par år senere var desværre forkert. Jeg er overbevist om, at vi havde vundet guld, hvis han havde fået den trup.
                  Tror du har fat i noget rigtig der.

                  Comment

                  Working...
                  X