Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - EFB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd: OB - EFB

    OC

    Ryan - JT - ML - JBL

    Aron - JJT - Kløve - Frøkjær

    Sander - Fenger


    EFB kommer med deres sædvanlige enorme fysik, det kan godt blive en drøj kamp.

    kom så!!!

    #2
    Kom så drenge!

    Comment


      #3
      Du var lidt før mig så jeg har slettet min kamptråd. Godt du lavede en.
      MaxFenger mod Austin. Tror det kan gå. Men ser desværre Esbjerg som svag favorit.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #4
        Ville ikke overraske mig, hvis vores mål skal komme på noget andetboldsspil og måske Thrandarson der kommer i feltet og får skrabet den ind. Håber han stempler ind i dag.

        Comment


          #5
          Frøkjær med god position i feltet og efterfølgende dårligt, blødt indlæg. "Bare smadr den ind", siger JM.

          Comment


            #6
            Er det mon en del af forkert fysisk træning at det er så svært at lægge en bare nogenlunde præcis lang aflevering helt upresset.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #7
              Sander med et skud men langt over målet.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Vi starter i hvert fald med god energi og aggressivitet.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Fornuftig start på mange parametre, men offensivt ... er vi bare så utrolig tandløse.

                  Comment


                    #10
                    Svagt forsvarsspil.

                    Comment


                      #11
                      Mads Frøkjær kan jeg virkelig bande meget over. Han kan være rigtig god, men også ligne en serie spiller et minut senere

                      Comment


                        #12
                        Midtbane og forsvar er faldet helt af på den de sidste fem. Fra højt pres og bold på Esbjergs banehalvdel til sløsede pasninger.

                        Comment


                          #13
                          Godt spillet af Jens Jakob, Frøkjær amider den igen. Efterfølgende smider Sander Svendsen så en simpel aflevering.

                          Comment


                            #14
                            Puha, Kløve. Den skal du sætte ind.

                            Comment


                              #15
                              Nuuu, der var chancen for Kløve!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X