Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-fryd-at-score er der ikke rimelig meget tuderi fra helenius her ? Han fik da utallige chancer i start 11eren i sin tid i OB, men var ofte under niveau
    Han var vel én af de højere lønnet og lavere præsterende i holdet så skulle han vel bedre tie.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-fryd-at-score er der ikke rimelig meget tuderi fra helenius her ? Han fik da utallige chancer i start 11eren i sin tid i OB, men var ofte under niveau
      Helenius fik de chancer han skulle have og han var pisse ringe i 90% af tiden og det er det samme billede i AGF og det er også derfor han tilbringer det meste af tiden på bænken. Men det er da dejligt for ham hvis han føler han får lidt oprejsning ved at score netop mod OB , når nu han var så uskarp da han havde OB-trøjen på.

      Comment


        Jeg forstår ham dels. Det må være mærkeligt, at komme som delt topscore fra efteråret, og 15 mål i knap halvanden sæson, for så at ryge helt ud til fordel for AK, som havde et enkelt mål efteråret. Se Fester blive skiftet ind, som var helt færdig på det tidspunkt.
        Bevares, Helenius havde flere af målene via straffe, og var ikke ret god nej, men det var dog ham vi fik mest ud af, af dem.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          God kamp. De første kamp i lang tid, hvor jeg ikke ser nogle svage præstationer blandt de startende, selvom Sander og Lieder stod lidt svagt i billedet. Selv Marco var solid.

          Men hold da op, vi mangler en der kan score. Vi skaber egentlig nok chancer, mere ved omstilling og fejl end etableret spil, men nok skaber vi.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            God kamp. De første kamp i lang tid, hvor jeg ikke ser nogle svage præstationer blandt de startende, selvom Sander og Lieder stod lidt svagt i billedet. Selv Marco var solid.

            Men hold da op, vi mangler en der kan score. Vi skaber egentlig nok chancer, mere ved omstilling og fejl end etableret spil, men nok skaber vi.
            Lidt tyndt at basere det på én kamp, er det ikke? Vi har ikke skabt en skid i de første fire kampe før Corona og vi har ikke scoret i åbent spil i 2020. Jeg vil gerne lige se os gå ud og producere chancer i et pænt omfang mere kontinuerligt, før at jeg bliver skeptisk overfor angribernes træfsikkerhed. Jeg tror Sander, Jebali og Lieder er rigeligt skarpe nok til, at de nok skal omsætte chancer til mål på et fornuftigt niveau, hvis de altså kommer frem til dem.

            Om vi kan få dem bragt frem til gode chancer, er så der min skepsis ligger, og historien om gårsdagens kamp er jo også, at Sander og Lieder kun kommer frem til 1 afslutning tilsammen, og det er Lieder fra kanten af feltet. Så vi fik heller ikke sat vores angribere godt nok i scene i går.

            Comment


              Hemmingsen freder Jakob Michelsen:
              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...helsen/8145816
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Lidt tyndt at basere det på én kamp, er det ikke? Vi har ikke skabt en skid i de første fire kampe før Corona og vi har ikke scoret i åbent spil i 2020. Jeg vil gerne lige se os gå ud og producere chancer i et pænt omfang mere kontinuerligt, før at jeg bliver skeptisk overfor angribernes træfsikkerhed. Jeg tror Sander, Jebali og Lieder er rigeligt skarpe nok til, at de nok skal omsætte chancer til mål på et fornuftigt niveau, hvis de altså kommer frem til dem.

                Om vi kan få dem bragt frem til gode chancer, er så der min skepsis ligger, og historien om gårsdagens kamp er jo også, at Sander og Lieder kun kommer frem til 1 afslutning tilsammen, og det er Lieder fra kanten af feltet. Så vi fik heller ikke sat vores angribere godt nok i scene i går.
                Nej, det er vurderingen af kampen i går. No one knows hvordan det bliver, især hvis Jebali er gået i stykker nu.

                Comment


                  OB kampen trak flest seere i denne runde

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...skiller-sig-ud

                  Bliver dog nok slået i aften

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Denne udtalelse syntes jeg ikke er videre heldig :
                    ” Selv tager Jakob Michelsen situationen med ophøjet ro.

                    - Når man spiller ti kampe uden at vinde, dumper man ned i tabellen, og så kommer der pres på.

                    - Det tager jeg lidt som et privilegie, for det betyder, at der er noget på spil, udtaler OB-træneren.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Giv manden sæsonen ud, og så kan man se hvordan starten på næste sæson bliver. Har man ikke rykket sig efter 8-10 runder kan men skifte der. Synes ikke pilen peger på Jacob endnu. Og lad os se hvad Hemmingsen henter til sommer og hvad der ryger ud.

                      Comment


                        Drop snakken om trænerfyringer. Jakob er en fin træner. Få noget kontinuitet ind i stedet. Giv det tid. Trænerfyringer er et forsøg på et quickfix, som er unødvendigt. Havde vi været i samme sko som bund tre, Ja. Men lige nu er vi altså kun et par dumme smidte føringer fra at være en del af et bredt midterfelt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Giv manden sæsonen ud, og så kan man se hvordan starten på næste sæson bliver. Har man ikke rykket sig efter 8-10 runder kan men skifte der. Synes ikke pilen peger på Jacob endnu. Og lad os se hvad Hemmingsen henter til sommer og hvad der ryger ud.
                          Det er vel NT der laver det kald hvis det kommer. NT var alt for tålmodig med JH og det lider Fyn under nu.
                          Håber MH viser sig som en god ide, selvom jeg gerne ville have haft en rutineret mand på posten. MH kan både blive fugl eller fisk.

                          Comment


                            Jeg har netop læst at Tøffe er enig med mig i at JM var for længe om at skifte til et system der passede holdet - 4-4-2. Men jeg synes han mangler at skrive at Ob - igen, igen-ikke har sikret at have gode nok angribere.
                            Gider snart ikke mere.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Det er vel NT der laver det kald hvis det kommer. NT var alt for tålmodig med JH og det lider Fyn under nu.
                              Håber MH viser sig som en god ide, selvom jeg gerne ville have haft en rutineret mand på posten. MH kan både blive fugl eller fisk.
                              Der var en på Facebook der skrev understående igår, jeg tænker faktisk den opsummere det meget godt..

                              “Fordi vi har haft den ene inkompetente sportsdirektør efter den anden, der oven i har skullet håndtere en fodboldblind milliardærs insisteren på at sidde for bordenden i et sportsudvalg, han ikke burde være i. Det har skabt det ene dysfunktionelle hold efter det andet, hvorfor andre kan blomstre andre mere fungerende steder. Så mange tak Niels Thorborg for TC, Poul Skovl og Jesper Hansen. Tak for Jesper Hansens bonkammerat og alle trænernes tidligere profiler, der bliver hentet ind, alt imens målsætninger og påstande om fundament smuldrer i mellem fingrene på os. Som landet ligger nu kan vi ansætte en hvilken som helst træner, og denne vil kun få kortvarig succes, indtil stjernespillerne ryger gratis til FCK eller udlandet, og et væld af fejlcastede spillere får deres kontrakter ophævet, mens andre lader deres kontrakter løbe ud, fordi de aldrig får deres ambitioner opfyldt”
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                                Der var en på Facebook der skrev understående igår, jeg tænker faktisk den opsummere det meget godt..

                                “Fordi vi har haft den ene inkompetente sportsdirektør efter den anden, der oven i har skullet håndtere en fodboldblind milliardærs insisteren på at sidde for bordenden i et sportsudvalg, han ikke burde være i. Det har skabt det ene dysfunktionelle hold efter det andet, hvorfor andre kan blomstre andre mere fungerende steder. Så mange tak Niels Thorborg for TC, Poul Skovl og Jesper Hansen. Tak for Jesper Hansens bonkammerat og alle trænernes tidligere profiler, der bliver hentet ind, alt imens målsætninger og påstande om fundament smuldrer i mellem fingrene på os. Som landet ligger nu kan vi ansætte en hvilken som helst træner, og denne vil kun få kortvarig succes, indtil stjernespillerne ryger gratis til FCK eller udlandet, og et væld af fejlcastede spillere får deres kontrakter ophævet, mens andre lader deres kontrakter løbe ud, fordi de aldrig får deres ambitioner opfyldt”
                                Det er jo korrekt sat op.
                                Andre steder tør sportsdirektøren godt sige fra over for manden med tegnedrengen.

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eblink=artikel
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X