Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tjaaah for mig er det sørgeligste sgu nok mest hvor lidt det egentligt rør mig...man er jo ikke overrasket over et nederlag mere...
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Ja ja Mon det ikke er et ret ligegyldigt nederlag i den store sammenhæng.
      Har varmen ramt dig? Du virker længere væk end vanlig.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Så ligger det ikke mere i vores hænder alene om vi kan undgå den store nedrykningsgyser. Kunne vi ikke holde fast en enkelt point i dag???
        Det er så pisseærgerligt. Det er bare så pisseærgerligt!!!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Jeg er godt nok tilfreds med spillet - ,men sgu ikke med resultatet. Og ingen faldt igennem. Det synes jeg er rigtig godt. Ingen skinnede fuldt, det er så mindre godt. Det skal det nok blive. Fenger var spændende. Ser igen bedre spil uden Drachman - tilfældigt?
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            JT er tilbage næste kamp, det vil pynte gevaldigt på holdet. Samtidig har vi fået JJT tilbage i fornuftig form. Jeg kan lugte sejr mod Esbjerg og en plads i den “nemme” gruppe.
            Håber på din lugtesans. Vi kan ikke afgøre det selv.
            nu er det vigtigt at Brøndby vinder i morgen. Vist første gang i 20 år hvor jeg holder med Bif.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Hvis der ikke er maks indsats mod Esbjerg så kan han være fortid på mandag.
              Vi har i al fald en sportschef med trænererfaring. Og en assistenttræner med skudteknik,;-)
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Godkendt kamp af OB. Er faktisk positivt overrasket over at de var så fint med i kampen. Kampen viser også OB er et bedre hold uden jebali.
                Fedt at se vores unge knægte kæmpe for det. Godt JJ er tilbage og syntes Frø spiller en god kamp.
                Bedre indsats end frygtet af holdet men dog var Kløve, Svendsen og Lieder så ufarlige som ventet.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Suk. Mere modgang. De kunne have fået rødt, men fik det ikke. De har en overnaturlig forsvarsaktion mod kampens største chance.
                  Lieder er åbenbart vigtig for vores spild. 2. Halvleg var skidt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Jeg er godt nok tilfreds med spillet - ,men sgu ikke med resultatet. Og ingen faldt igennem. Det synes jeg er rigtig godt. Ingen skinnede fuldt, det er så mindre godt. Det skal det nok blive. Fenger var spændende. Ser igen bedre spil uden Drachman - tilfældigt?
                    Kløve og jj gjorde det ganske godt på midten.
                    overraskende så hæderligt Marco Lund spillede i dag!

                    frø var ikke imponerende i første halvleg, men steppede virkelig op i anden halvleg.

                    og Max så virkelig kanon ud med hans indhop

                    Fandme ærgerligt at vi ikke får en uafgjort med hjem i dag

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Håber på din lugtesans. Vi kan ikke afgøre det selv.
                      nu er det vigtigt at Brøndby vinder i morgen. Vist første gang i 20 år hvor jeg holder med Bif.
                      Men det ligger ikke mere alene i vores hænder. Vi er afhængigt af Lyngbys og Horsens resultater. Hvis kun én af begge vinder så bliver det gysergruppen for os selv hvis vi smadrer Esbjerg.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Vi kan nøjes med uafgjort mod Esbjerg hvis både ACH og Lyngby taber, og Sønderjyske ikke vinder i morgen.

                        Comment


                          Havde forventet nederlag i dag. Med de skader vi har, og den tynde bænk, synes jeg det er en præstation at være så tæt på at tage point med hjem.

                          At kampens suverænt største chance tilfalder en 18-årig debutant, der først formelt er førsteholdsspiller om en måned, det kan vi kun kritisere den sportslige ledelse for. Spillerne gjorde hvad de kunne, og Michelsen havde set dem fint op med hvad han havde.

                          Hvis Frøkjær kan holde niveauet og bygge mere stabilitet på, og vi kan få nogle gode folk tilbage fra skade, så tror jeg bestemt på, at vi kan spille os fri fra play-off kampene uanset, hvilken gruppe vi havner i.

                          Comment


                            Helenius tuder over den sidste tid OB

                            Comment


                              Spydig Helortnius mente han blev behandlet dårligt i OB. Nogen gange skal man også kigge indad ;).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Helenius tuder over den sidste tid OB
                                Kan godt forstå, at han er glad for alt den "tillid" han synes han får i AGF. Han har da også fået hele 4 kampe fra start i den her sæson, mod 14 kampe fra start i OB sidste sæson.

                                Han er sgu ikke helt færdigbagt ham der.

                                Comment

                                Working...
                                X