Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Nu betyder en optakt med lutter sejre intet. Hvis du husker et år tilbage. Meget sandsynligt OB taber, men derfor tror jeg nu på sejr alligevel. Vildt OB fik penge for Helenius btw.
    Jo jo. Isoleret betyder det ikke det store. Men i dette tilfælde er det bare endnu et lag på kagen som ikke smager skide godt for tiden

    Yes Og slap for hans løn i 1 år. Selvom jeg er uimponeret over vores samlede angreb savner jeg ham bestemt ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Her er mit bud på start 11

      Oliver Christensen
      Ryan KL Marco JBL
      Aron JJ Kløve Frø
      Jebali
      Lieder

      Hverken Lieder eller Sander ser klar ud til 90 min så Sander kommer nok ind når Lieder er brugt op
      Jeg ser følgende for mig, jeg tror ikke på at vi starter med JBL(han forsvinder jo lige om lidt og så er der vel ingen grund til at sætte ham i spil andet end som bænkevarmer)

      OC
      RL KL DO/ML OL
      TK
      MO JJT Sander/Aron
      Jebali
      hyllegaard/lieder

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

        Jeg ser følgende for mig, jeg tror ikke på at vi starter med JBL(han forsvinder jo lige om lidt og så er der vel ingen grund til at sætte ham i spil andet end som bænkevarmer)

        OC
        RL KL DO/ML OL
        TK
        MO JJT Sander/Aron
        Jebali
        hyllegaard/lieder
        Er JBL ikke startet i begge optaktskampe? Han spiller så længe han er her, eller indtil Skjelvik evt. rammer formen, det er jeg ret overbevist om. Det er heller ikke tidspunktet at tænke længere frem end næste kamp lige pt.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Er JBL ikke startet i begge optaktskampe? Han spiller så længe han er her, eller indtil Skjelvik evt. rammer formen, det er jeg ret overbevist om. Det er heller ikke tidspunktet at tænke længere frem end næste kamp lige pt.
          Jo det er han, min opstilling baserer sig også på at jeg er træt at han ikke forlænger..
          med et overraskelsesmoment kunne vi måske ryste gf en smule og komme derfra med en uafgjort(helst en sejr)

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Er JBL ikke startet i begge optaktskampe? Han spiller så længe han er her, eller indtil Skjelvik evt. rammer formen, det er jeg ret overbevist om. Det er heller ikke tidspunktet at tænke længere frem end næste kamp lige pt.
            Situationen er alvorlig og den kan hurtig blive meget alvorlig.
            derfor skal der ikke laves eksperimenter. Det må vente til vi er helt fri af de 4 farlige pladser.

            Comment


              #21
              Husk at hænge jeres halstørklæde ud af vinduet på mandag :-) https://www.facebook.com/photo?fbid=...tion&ref=notif

              Comment


                #22
                Under 40 timer til kampstart ... glæder mig sgu en anelse, må jeg tilstå

                Comment


                  #23
                  Glæder mig og tror på en 1-2 sejr på mål af Jebali, Patrick Mortensen og et sent tonser mål af Aron som indskrifter .​​​​

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
                    Glæder mig og tror på en 1-2 sejr på mål af Jebali, Patrick Mortensen og et sent tonser mål af Aron som indskrifter .​​​​
                    Tror det bliver mere målrigt. Jeg synes AGF så usammenhængende ud imod Randers. Specielt i 1. halveg fangede Randers dem ofte højt på banen. Indtrykket er også at vi umiddelbart nok heller ikke ser for stabile ud bag til. Jeg tror på 3-3 eller en smal sejr på 4-3 til et af holdene. Uanset hvad bliver det fedt at se OB igen og spændende, hvor fanden vi står efter sådan en pause her

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Tror det bliver mere målrigt. Jeg synes AGF så usammenhængende ud imod Randers. Specielt i 1. halveg fangede Randers dem ofte højt på banen. Indtrykket er også at vi umiddelbart nok heller ikke ser for stabile ud bag til. Jeg tror på 3-3 eller en smal sejr på 4-3 til et af holdene. Uanset hvad bliver det fedt at se OB igen og spændende, hvor fanden vi står efter sådan en pause her
                      Jeg er ikke specielt optimistisk på OBs vejne med Tverskov i karantæne, og AJA skader. Hyllegård er ramt af sygdom så der er ikke meget fart i angrebet. Udover det meldes Ryan tvivlsom. Han vendte tilbage fra coronapausen med en skade, så han har et efterslæb i fht. til træningen at arbejde med. Mange mål tror jeg på hvis AGF kommer foran og OB skal jagte en udligning .. desværre til det forkerte hold.


                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg er ikke specielt optimistisk på OBs vejne med Tverskov i karantæne, og AJA skader. Hyllegård er ramt af sygdom så der er ikke meget fart i angrebet. Udover det meldes Ryan tvivlsom. Han vendte tilbage fra coronapausen med en skade, så han har et efterslæb i fht. til træningen at arbejde med. Mange mål tror jeg på hvis AGF kommer foran og OB skal jagte en udligning .. desværre til det forkerte hold.

                        Tror også vi taber. Jeg tænker med 2-3 mål.

                        Dagene med en suveræn Grytebust på mål, Casper Nielsen til at ligge tungt pres, Ryan,JBL,Drachmann og Kløve i topform og en Kadrii der scorer ud af ingenting er overstået. Vi er ikke i nærheden af det hold pt

                        For det hold var et til Top 4-6. Det nuværende sammenlignet med vores konkurrenter er dårlige og folk er sjældent i topform. Så derfor kan vores nuværende placering ikke blive meget anderledes.

                        Vi kan måske godt slå AGF i morgen.. Men chancerne er væsentlig mindre end for 12 måneder siden.
                        Vi er ikke hvor vi skal være hvis vi skal i Top 6 næste sæson. Langt fra

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tror også vi taber. Jeg tænker med 2-3 mål.

                          Dagene med en suveræn Grytebust på mål, Casper Nielsen til at ligge tungt pres, Ryan,JBL,Drachmann og Kløve i topform og en Kadrii der scorer ud af ingenting er overstået. Vi er ikke i nærheden af det hold pt

                          For det hold var et til Top 4-6. Det nuværende sammenlignet med vores konkurrenter er dårlige og folk er sjældent i topform. Så derfor kan vores nuværende placering ikke blive meget anderledes.

                          Vi kan måske godt slå AGF i morgen.. Men chancerne er væsentlig mindre end for 12 måneder siden.
                          Vi er ikke hvor vi skal være hvis vi skal i Top 6 næste sæson. Langt fra
                          Det gælder ikke om at komme i top 6. Der er så mange ting der er vigtigere.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Det gælder ikke om at komme i top 6. Der er så mange ting der er vigtigere.
                            Som hvad?(mm du er sarkastisk)

                            Comment


                              #29
                              Hvem er de 3 skadede? Drachmann, AJA og Skjelvik?

                              https://fyens.dk/artikel/ryan-laursen-har-et-efterslæb

                              Sådan som jeg lige kan regne det ud skal der 2 stk U19 spillere med i morgen for at vi kan fylde en 18 mandstrup. 3 hvis man regner Obbekjær med. Mon ikke det bliver Max Fenger og Ibrahimagic
                              Last edited by fmprOB; 31-05-2020, 16:41.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvem er de 3 skadede? Drachmann, AJA og Skjelvik?

                                https://fyens.dk/artikel/ryan-laursen-har-et-efterslæb

                                Sådan som jeg lige kan regne det ud skal der 2 stk U19 spillere med i morgen for at vi kan fylde en 18 mandstrup. 3 hvis man regner Obbekjær med. Mon ikke det bliver Max Fenger og Ibrahimagic
                                Robin Ø kan måske en af de sidste pladser, da det umiddelbart er i forsvaret og backs vi er hårdest ramt.

                                Comment

                                Working...
                                X