Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt AGF-OB

    Her er mit bud på start 11

    Oliver Christensen
    Ryan KL Marco JBL
    Aron JJ Kløve Frø
    Jebali
    Lieder

    Hverken Lieder eller Sander ser klar ud til 90 min så Sander kommer nok ind når Lieder er brugt op

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Her er mit bud på start 11

    Oliver Christensen
    Ryan KL Marco JBL
    Aron JJ Kløve Frø
    Jebali
    Lieder

    Hverken Lieder eller Sander ser klar ud til 90 min så Sander kommer nok ind når Lieder er brugt op
    Kunne sagtens se Sander på venstre kanten i stedet for Frø.. Vi har trods alt 5 udskiftninger, så tror de begge starter hvis altså Lieder er klar.
    siden 1887

    Comment


      #3
      Mon ikke også Moses starter inde i stedet for Aron? Han har trods alt scoret i begge træningskampe
      siden 1887

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Her er mit bud på start 11

        Oliver Christensen
        Ryan KL Marco JBL
        Aron JJ Kløve Frø
        Jebali
        Lieder

        Hverken Lieder eller Sander ser klar ud til 90 min så Sander kommer nok ind når Lieder er brugt op
        Et godt bud. Jeg synes den er svær, for der er nok nogen som halter mere fysisk end man giver udtryk for. Kunne godt forestille mig f.eks. Oliver Lund står foran Ryan. Jeg tror også Opondo starter på bekostning af Frø og kløve får udgangspunkt i højre side.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Et godt bud. Jeg synes den er svær, for der er nok nogen som halter mere fysisk end man giver udtryk for. Kunne godt forestille mig f.eks. Oliver Lund står foran Ryan. Jeg tror også Opondo starter på bekostning af Frø og kløve får udgangspunkt i højre side.
          Jeg sætter også min indsats på OL sammen med KL i cf , og at Opondo får startplads
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg sætter også min indsats på OL sammen med KL i cf , og at Opondo får startplads
            Ol i CF?
            Så hellere 2 fra FC Zulu.
            Ol skal spille så langt vækfra eget mål som muligt hvis han skal på banen.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Ol i CF?
              Så hellere 2 fra FC Zulu.
              Ol skal spille så langt vækfra eget mål som muligt hvis han skal på banen.
              Jeg siger ikke jeg håber det, men jeg tror det når både Tverskov og AJA er ude.

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg siger ikke jeg håber det, men jeg tror det når både Tverskov og AJA er ude.
                Marco Lund har stået først for i træningskampene og OL har kun spillet back. Så det ville være underligt IMO

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Marco Lund har stået først for i træningskampene og OL har kun spillet back. Så det ville være underligt IMO
                  Vi får se
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Med de problemer i CF vi har er det måske oplagt at starte igen med den 4-5-1 formation vi havde sidst om at styrke midtbanen og beskytte midtforsvaret. Hvis midtbanen bliver overmatchet så får det galt, forsvaret har ikke kvaliteten at holde det når de får alt for meget press. Lieder og/eller Svendsen er sikker en mulighed for en indhop hvis vi får kontrollen i kampen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Med de problemer i CF vi har er det måske oplagt at starte igen med den 4-5-1 formation vi havde sidst om at styrke midtbanen og beskytte midtforsvaret. Hvis midtbanen bliver overmatchet så får det galt, forsvaret har ikke kvaliteten at holde det når de får alt for meget press. Lieder og/eller Svendsen er sikker en mulighed for en indhop hvis vi får kontrollen i kampen.
                      De stiller nok også i noget 4-5-1. Der bliver sgu overbefolket på den midtbane

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        De stiller nok også i noget 4-5-1. Der bliver sgu overbefolket på den midtbane
                        Der kunne selvfølgelig blive problematisk i Corona-tiden med så mange mennesker tæt på hinanden...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Jeg regner med en sejr til Odense. AGF er trætte

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Jeg regner med en sejr til Odense. AGF er trætte
                            Jeg tror desværre vi taber overbevisende. Har på fornemmelsen at det går helt galt og den kommer til at hedde 3-0 eller 4-1.
                            Dårlig optakt og ingen momentum eller folk i superform

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg tror desværre vi taber overbevisende. Har på fornemmelsen at det går helt galt og den kommer til at hedde 3-0 eller 4-1.
                              Dårlig optakt og ingen momentum eller folk i superform
                              Nu betyder en optakt med lutter sejre intet. Hvis du husker et år tilbage. Meget sandsynligt OB taber, men derfor tror jeg nu på sejr alligevel. Vildt OB fik penge for Helenius btw.

                              Comment

                              Working...
                              X