Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstartstråden i en ny Corona verden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tak. Flot overblik af HH. Jeg har altid kunnet lide ham men han blev altid fejlbrugt da han spillede for os. Et af eksemplerne på gode spillere der blev dårligere i OB.

    Anede slet ikke kampen skulle spilles. Er ligesom kommet ud af fodboldmode.

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

    Det er de døende minutter i en træningskamp. Man Skal sgu ikke ligge det store i det. Det er en (rigtig) god aktion på en stor fck fejl.
    My point exactly. Det er HH, der leverer lyspunktet med sin afslutning. Resten af kampen var meh.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Han har virkelig værktøjerne til at slå igennem. Eller blive solgt dyrt.
    Nu ser jeg ham ikke træne dagligt men lur mig om man ikke allerede spekulerer på at binde ham længere tid eller lign.

    Nu skal han læse på gymnasiet samtidig med fodbold, men tror allerede nu at man kunne snakke fuldtidskontrakt og tage ham op i truppen fra sommer hvis han er interesseret. Det vil jo nok være svært at læse på fuld tid ved siden af
    Han blev jo også købt fri i B93, og jeg mener Tonny sagde dengang at han var købt fri for "at gå hele vejen" og blive solgt til en større liga end den danske. Vi har ham sandsynligvis kun på lånt tid.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    HHs mål

    https://www.bt.dk/fodbold/vilde-bill...d-fck-i-parken

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ja han bliver spændende at følge
    Han har virkelig værktøjerne til at slå igennem. Eller blive solgt dyrt.
    Nu ser jeg ham ikke træne dagligt men lur mig om man ikke allerede spekulerer på at binde ham længere tid eller lign.

    Nu skal han læse på gymnasiet samtidig med fodbold, men tror allerede nu at man kunne snakke fuldtidskontrakt og tage ham op i truppen fra sommer hvis han er interesseret. Det vil jo nok være svært at læse på fuld tid ved siden af

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg så også en godkendt træningskamp. Jeg synes vi så tændte ud og forsøgte i vid udstrækning at presse højt, specielt i 2. halveg, hvor vi jo ret beset også får to mål ud af det. Dejligt at se alle drengene tilbage og specielt Opondo som jo gjorde et flot indhop og virker til at ville tage kampen op. Fedt at se de unge kræfter. Dem tror jeg ikke vi skal være blege for at bruge noget mere.
    Og så var det jo lir at hh ikke bare score, men også gør det på vældig elegant vis. Men alt i alt en fin kamp med okay gas på. Eneste bekymring er skaderne og så er jebali stadig fantastisk på den midterste 1/3 af banen, men det er til gengæld for tyndt på resten af banen og Svendsen ser stadig ud til at savne Kadrii
    Meget enig i alt undtagen Opondo. Syntes simpelthen ikke han bidrager med det store. Kan ikke se det. Ja han scorer et mål. Men det var vel også det?

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Alm back i 4 back kæden. Gjorde det virkelig godt
    Ja han bliver spændende at følge

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    For de der ikke har set kampen genudsendes den nu kl. 16.00 på TV3S.
    mvh pnl
    Spring de første 10-15 min over. Så får man en fin oplevelse

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Gud hvor ligner N'Doye en kæmpe fiskarl
    Mere end Darko Bodul? Jeg erindrer Darko gik gennem byen i en t-shirt med påskriften “I support lokal pussy”

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Jeg så også en godkendt træningskamp. Jeg synes vi så tændte ud og forsøgte i vid udstrækning at presse højt, specielt i 2. halveg, hvor vi jo ret beset også får to mål ud af det. Dejligt at se alle drengene tilbage og specielt Opondo som jo gjorde et flot indhop og virker til at ville tage kampen op. Fedt at se de unge kræfter. Dem tror jeg ikke vi skal være blege for at bruge noget mere.
    Og så var det jo lir at hh ikke bare score, men også gør det på vældig elegant vis. Men alt i alt en fin kamp med okay gas på. Eneste bekymring er skaderne og så er jebali stadig fantastisk på den midterste 1/3 af banen, men det er til gengæld for tyndt på resten af banen og Svendsen ser stadig ud til at savne Kadrii

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Det var skide god lir men HH og naturligvis var hans indhop primært pga nogle skader. Det var også fedt at se vores unge folk (Robin, Obbekær, Magic, Breum, Hyllegaard, Max). Også dejligt at have JJ med igen.
    Vigtigst af alt, så var det bare godt med en træningskamp på hybridbane inden det går løs mod AGF.
    For de der ikke har set kampen genudsendes den nu kl. 16.00 på TV3S.
    mvh pnl

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Daniel Høegh har netop sagt farvel i Holland. Spændende hvor han tager hen?
    Han skal være mere end velkommen i OB.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Bedste mand på banen de sidste 10 minutter
    Det var skide god lir men HH og naturligvis var hans indhop primært pga nogle skader. Det var også fedt at se vores unge folk (Robin, Obbekær, Magic, Breum, Hyllegaard, Max). Også dejligt at have JJ med igen.
    Vigtigst af alt, så var det bare godt med en træningskamp på hybridbane inden det går løs mod AGF.

    Leave a comment:


  • OensBK
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det kan man helt klart håbe hvis vi kommer i den gode pulje
    Det vil være et plaster på såret at se nogle af de unge i aktion nu når top 6 er glippet.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Daniel Høegh har netop sagt farvel i Holland. Spændende hvor han tager hen?

    Leave a comment:

Working...
X