Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Sønderjyske-OB den 8.marts 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
    Ind med Zorniger tak. De små dukkedrenge har brug for noget hårdhed.
    Jeg har personligt ikke mistet tilliden til JM endnu, men jeg bytter ham dog gernen for Zorninger!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

      Det godt nok det mærkeligste læsning jeg længe har set. Hvad baserer du det på? At han laver straffespark i dag? Eller han statistisk set er i top 3 målmænd i superligaen? Knægten er 20 år og det straffespark han laver i dag havde han også lavet som 30 årig. Det et klassisk målmandsstraffe, for han skal ud og have bolden der ellers scorer de, A. Bah var bare hurtigere, det sker en gang i mellem. Du kan sige hvad du vil om ham, men han har vist sit denne sæson. Det mere nogle af de andre som Kløve, Barret og Ryan jeg ville være nervøse over, for shit hvor har de været elendige i denne sæson offensivt. Men det vel typisk en “fan” at være efter den nye dreng i klassen i stedet for at åbne øjnene og se kampene. Det vel et klassisk tegn på mangler på øverste etage. Jeg ønsker dig held og Lykke med at finde et par hjerneceller inden næste kamp, du får brug for dem.
      Husk og trække lidt luft ind, manden skriver at OC er et stort talent der startede sæsonen godt.. Man kan jo ikke være uenig i at han koster point idag, selvom offensiven naturligvis skulle have forsøgt at lukke kampen inden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Jeg har personligt ikke mistet tilliden til JM endnu, men jeg bytter ham dog gernen for Zorninger!
        Jeg ville bytte ham for Uffe Elbæk... Han var lige den mest retarderede jeg kunne komme på

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

          Det godt nok det mærkeligste læsning jeg længe har set. Hvad baserer du det på? At han laver straffespark i dag? Eller han statistisk set er i top 3 målmænd i superligaen? Knægten er 20 år og det straffespark han laver i dag havde han også lavet som 30 årig. Det et klassisk målmandsstraffe, for han skal ud og have bolden der ellers scorer de, A. Bah var bare hurtigere, det sker en gang i mellem. Du kan sige hvad du vil om ham, men han har vist sit denne sæson. Det mere nogle af de andre som Kløve, Barret og Ryan jeg ville være nervøse over, for shit hvor har de været elendige i denne sæson offensivt. Men det vel typisk en “fan” at være efter den nye dreng i klassen i stedet for at åbne øjnene og se kampene. Det vel et klassisk tegn på mangler på øverste etage. Jeg ønsker dig held og Lykke med at finde et par hjerneceller inden næste kamp, du får brug for dem.
          At bebrejde OC noget som helst er helt i skoven. Med unge spillere følger der fejl og det er trods alt begrænset med fejl fra OC so far.
          Der mangler åbenlyst kvalitet ude på banen og der er nok at tage fat på når oprydningen starter. Vi havde i dag et skud på mål hvilket var et lidt tyndt straffe.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

            Det godt nok det mærkeligste læsning jeg længe har set. Hvad baserer du det på? At han laver straffespark i dag? Eller han statistisk set er i top 3 målmænd i superligaen? Knægten er 20 år og det straffespark han laver i dag havde han også lavet som 30 årig. Det et klassisk målmandsstraffe, for han skal ud og have bolden der ellers scorer de, A. Bah var bare hurtigere, det sker en gang i mellem. Du kan sige hvad du vil om ham, men han har vist sit denne sæson. Det mere nogle af de andre som Kløve, Barret og Ryan jeg ville være nervøse over, for shit hvor har de været elendige i denne sæson offensivt. Men det vel typisk en “fan” at være efter den nye dreng i klassen i stedet for at åbne øjnene og se kampene. Det vel et klassisk tegn på mangler på øverste etage. Jeg ønsker dig held og Lykke med at finde et par hjerneceller inden næste kamp, du får brug for dem.
            Godt at se vi har et aktivt fanpoliti, der ikke lader Claus Oxfeldt noget at høre i skingerhed.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

              Det godt nok det mærkeligste læsning jeg længe har set. Hvad baserer du det på? At han laver straffespark i dag? Eller han statistisk set er i top 3 målmænd i superligaen? Knægten er 20 år og det straffespark han laver i dag havde han også lavet som 30 årig. Det et klassisk målmandsstraffe, for han skal ud og have bolden der ellers scorer de, A. Bah var bare hurtigere, det sker en gang i mellem. Du kan sige hvad du vil om ham, men han har vist sit denne sæson. Det mere nogle af de andre som Kløve, Barret og Ryan jeg ville være nervøse over, for shit hvor har de været elendige i denne sæson offensivt. Men det vel typisk en “fan” at være efter den nye dreng i klassen i stedet for at åbne øjnene og se kampene. Det vel et klassisk tegn på mangler på øverste etage. Jeg ønsker dig held og Lykke med at finde et par hjerneceller inden næste kamp, du får brug for dem.
              Klap lige hesten, Chris. Hvad angår Kløve, Barrett og Ryan, så har de alle tre været elendige hele sæsonen igennem - et faktum jeg i øvrigt har anerkendt i andre tråde (jeg har især været efter Barrett), så det er ikke ligefrem nyt eller chokerende.
              Jeg kommer gerne med en tirade om sløve-kløve eller barrett, men begge er med rette blevet kritiseret en pæn del gange (også af mig, hvis du har fulgt med i andre kamptråde) i den her sæson, og så er det svært at bidrage med noget andet end "kløve igen dårlig" eller "Barrett er så ringe". Ryan har jeg været lidt blidere mod, fordi han stadig har lidt kredit hos mig for sin flotte sidste sæson, selvom han da også har skuffet mig i den her sæson.

              Hvis du faktisk læser hvad jeg skriver, så anerkender jeg at han startede sæsonen godt, men indtil sit første drop mod Lyngby viste han stadig usikkerhedsmomenter, bl.a. da vi vandt i Herning, hvor en bold smuttede gennem handskerne på ham, men heldigvis ramte overliggeren og røg ud til hjørnespark. Eller hjemmekampen mod AGF (er jeg 95% sikker på), hvor han i en enkelt situation behandlede bolden med fødderne rigtig dårligt (kan ikke huske om han tæmmede den dårligt og røg ud til en GF'er eller hjørnespark, eller om han spillede den ud til en AGF'er).

              Jeg skriver også, at han er ung og talentfuld (og igen, han startede sæsonen virkelig godt, og langt mere overbevisende end man turde håbe), så jeg er fuldstændig fortrøstningsfuld på hans vegne, hvad det angår. Jeg synes bare, at det er rimeligt at påpege, at OC (sammen med resten af holdet) er faldet i niveau, og at han ikke er den supermand, han virkede som helt i starten. Bare fordi jeg udpeger OC, betyder det ikke, at andre har gjort det godt. Det er så desværre også målmandens lod, at ens fejl er langt mere kostbare end en midtbanespillers.

              Comment


                Vildt så meget OB faldt i niveau dam man skiftede ud. Både JBL og Frøkjær er skreget op til det vilde, men de har bare ikke niveau til superligaen, da de begge kom ind forsvandt det ellers robuste udtryk. OB har før tabt i Haderslev men får idag uafgjort, som vel er det mest fair resultat efter et dumt straffespark til hvert hold. Var jeg Riddersholm ville jeg nok være mere skuffet over den rutinerede græker, end man bør være over en ung keeper, der åbenbart skal klovne rundt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                  Vildt så meget OB faldt i niveau dam man skiftede ud. Både JBL og Frøkjær er skreget op til det vilde, men de har bare ikke niveau til superligaen, da de begge kom ind forsvandt det ellers robuste udtryk. OB har før tabt i Haderslev men får idag uafgjort, som vel er det mest fair resultat efter et dumt straffespark til hvert hold. Var jeg Riddersholm ville jeg nok være mere skuffet over den rutinerede græker, end man bør være over en ung keeper, der åbenbart skal klovne rundt.
                  Var det de indskiftede spilleres skyld, eller er det holdet der bare taktisk og mentalt falder sammen igen som kampen skrider frem, når vi har et resultat der skal forsvares? Jeg synes ikke, at vi kan tilskrive JBL og Frøkjær, at vi igen i dag gjorde det samme som vi har set mod Silkeborg, FCK, Horsens og Lyngby.

                  Comment


                    Det virker som om at uanset hvem der er cheftræner i Ådalen bliver de fleste spillere dårligere efter nogen tid. Kunne det være noget andet der påvirker dem så negativt.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Det virker som om at uanset hvem der er cheftræner i Ådalen bliver de fleste spillere dårligere efter nogen tid. Kunne det være noget andet der påvirker dem så negativt.
                      Det er vidst efterhånden evident, at der eksisterer en syg kultur i OB og har gjort, og det starter og slutter med ledelse. Det ændrer en god sæson eller to sgu ikke på.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Det virker som om at uanset hvem der er cheftræner i Ådalen bliver de fleste spillere dårligere efter nogen tid. Kunne det være noget andet der påvirker dem så negativt.
                        Kan du komme med eksempler?
                        Der er i hvert fald eksempler på det modsatte også, som jeg ser det er truppen så god som de spillere der er i den og de er ikke hokus pokus blevet hverken værre eller bedre ... nogle er over tid blevet ringere p.g.a. alder, andre bedre p.b.a. træning etc. men jeg ser ikke en tendens til at spillere bliver dårligere i OB.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Gad vide hvilke statistikker JM kigger på?

                          ” - Vi var det bedste fodboldhold derude. Men nu skal vi igen konfronteres med, hvor længe vi ikke har vundet. Typisk vil den enkelte træner altid mene, at hans hold var bedst. På de statistikker jeg har set, er jeg nu ikke i tvivl. Til gengæld var det en meget chancefattig kamp. Jeg synes, at der bliver begået frispark mod Jacob Barrett inden det korrekt dømte straffespark, sagde OB-træneren.”

                          Man undres nogle gange over hvad det er for et virkeligheds billede de har i trænerstab, sportsdirektør og ledelsen når de beskriver egne evner, truppens kvalitet og tingenes tilstand.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Gad vide hvilke statistikker JM kigger på?

                            ” - Vi var det bedste fodboldhold derude. Men nu skal vi igen konfronteres med, hvor længe vi ikke har vundet. Typisk vil den enkelte træner altid mene, at hans hold var bedst. På de statistikker jeg har set, er jeg nu ikke i tvivl. Til gengæld var det en meget chancefattig kamp. Jeg synes, at der bliver begået frispark mod Jacob Barrett inden det korrekt dømte straffespark, sagde OB-træneren.”

                            Man undres nogle gange over hvad det er for et virkeligheds billede de har i trænerstab, sportsdirektør og ledelsen når de beskriver egne evner, truppens kvalitet og tingenes tilstand.
                            Ja, man skulle tro han havde stået i lære hos Kent. Sig det nu bare som det er: Det var en elendig fodboldkamp, og tabellen lyver aldrig.
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                              Ja, man skulle tro han havde stået i lære hos Kent. Sig det nu bare som det er: Det var en elendig fodboldkamp, og tabellen lyver aldrig.
                              Måske er det Jack Jørgensen der laver statestikker til JM

                              Eller også mener JM seriøst at en lille overvægt i boldbesiddelse er lig med at man er bedst og fortjener at vinde?
                              Last edited by Magge; 09-03-2020, 18:56.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Kan du komme med eksempler?
                                Der er i hvert fald eksempler på det modsatte også, som jeg ser det er truppen så god som de spillere der er i den og de er ikke hokus pokus blevet hverken værre eller bedre ... nogle er over tid blevet ringere p.g.a. alder, andre bedre p.b.a. træning etc. men jeg ser ikke en tendens til at spillere bliver dårligere i OB.
                                Der er en del eksempler hvert år. Jeg tror godt du kan komme på dem, hvis du tænker dig om. Men vi kan vel aktuelt nævne AK som eksempel på bedre når væk.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X