Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Sønderjyske-OB den 8.marts 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Det vil maksimalt kræve en 50-60 straffespark pr sæson.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
      Jaaaaaaaaa mand! Top 6 er i sigte nu, fuck hvor det kører.
      Dejligt at vi er foran (tak Jebali!), men går der ikke AGF i den der? Der er trods alt 5 point op til FCN og AaB, hvis vi holder hjem, og især AaB har et udmærket slutprogram tilbage (Esbjerg og AGF).

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

        Dejligt at vi er foran (tak Jebali!), men går der ikke AGF i den der? Der er trods alt 5 point op til FCN og AaB, hvis vi holder hjem, og især AaB har et udmærket slutprogram tilbage (Esbjerg og AGF).
        Ironien var åbenbart ikke tyk nok. : )

        Comment


          #34
          God kontramulighed til Jebali, men han behandler den slet ikke med stor nok kvalitet.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

            Dejligt at vi er foran (tak Jebali!), men går der ikke AGF i den der? Der er trods alt 5 point op til FCN og AaB, hvis vi holder hjem, og især AaB har et udmærket slutprogram tilbage (Esbjerg og AGF).
            Jeg tror det er ironi fra Marie.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #36
              Lyngby bagud 3-0

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg

                Ironien var åbenbart ikke tyk nok. : )
                Ahhh! Jeg er lidt tung i hovedet i dag, sorry

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Mål OB. Fortjent nok.
                  Syntes også det er helt fortjent, Sønderjydske havde de første 12. min, vi har haft mange angreb og tilløb til chancer siden, og fremstår som det bedste hold.

                  Ser også ud til vi fortsætter efter målet.

                  Comment


                    #39
                    Nå JM. Skal vi ud og spille fodbold i anden halvleg, eller overlade alt initiativ til modstanderen som vi plejer?

                    Comment


                      #40
                      Nu må vi ikke levere en anden halvleg som den mod Silkeborg igen. Vi fik det held, der skulle til for at lave målet, nu skal vi forvalte det ordentligt!

                      Comment


                        #41
                        Endnu en kamp som sætter et tykt punktum under, at vi i den grad mangler 1-2 midt midt, som kan noget ekstra.

                        Drachmann har noget berettigelse i form af nærkampsstyrke/fight, men har for lidt på bolden.
                        Kløves færdigheder har jeg svært ved at få øje på, og han er ikke god nok hvis man vil være i toppen af superligaen.
                        Den nye islænding kommer med noget andet, men er allerhøjst en god breddespiller.

                        Men godt at høre ledelsen er tilfreds med sidste transfer vindue. Det kostede en top 6, så pilen peger heldigvis kun en vej...

                        Comment


                          #42
                          En dårlig kamp. Af begge hold. Fejlafleveringer; misforståelser. Og vi skaber faktisk intet i offensiven. Det blev vel lidt bedre de sidste minutter og håber vi fortsætter i anden halvleg. Men frygter at vi giv den lille pose af initiativen vi viste de sidste væk igen som vi gjorte i de andre kampe vi kom foran.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Hvis det fortsætter som første halvleg kan jeg desværre blive nødt til at stå op. Ellers falder jeg i søvn.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Jeg er lidt nysgerrig; hvordan foregår scouting i OB egentligt? Kigger de på en kamp på en skærm og peger så en tilfældig spiller ud og siger "Ham dér snupper vi!"?

                              MvH ChrisOB
                              Nej de finder 50 navne og NT vælger et tal, så afgør rouletten hvem det bliver.

                              Comment


                                #45
                                Jeg tror på den i dag.
                                Stor respekt til dem der er mødt op i Haderslev.

                                Comment

                                Working...
                                X