Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Jeg synes derfor også det vil være en god idé at sabbi til sommer bliver kørt ind som klassisk kant. Så skal vi have fundet en venstrebenet kant. Derudover håber jeg skjelvik har en flødefod ala chris sørensen, så han som klassisk back kan slå kvalitetsindlæg i feltet, når han bakker sin kant op, som efterlader plads og tid til gode indlæg. Det halter med kvaliteten på indlæggene, når både barrett og ryan lykkedes for lidt med at komme til baglinjen.
alternativet er at vi med tiden får lidt CN ud af Aron. Jeg synes egentlig at hans timing i de løb han tager ned bag bagkæden er rigtig god. Der kommer bare for få.
Helt generelt bunder problemerne i min optik bare ikke kun i spillestil. Bagkæden spiller for meget til siden eller slår lange violiner. Midtbanen er for stationær.
presspillet er for halvhjertet, når jebali og svendsen bare ikke har det i sig, selvom de kæmper for det.
midtbanen er for stationær. Når man har to langsomme angribere, så skal der komme løb ned bag forsvaret fra 8'erne, så angriberne kan få plads til at kombinere hurtigt, som er det de er bedst til.
Derudover skal træneren selvfølgelig have lidt kritik også.
Når et hold er i krise som OB er, så er det anføreren som skal gå forrest og vise vejen. Det er tydeligt at Drachmann ikke er i omdrejninger til at løfte den opgave og det tror jeg bare gør alting værre. Drachmann laver absurd mange fejl pt. sammenlignet med vanlig standard. Jeg ved vi mangler en decideret 6'er, men det skal løses på en måde så Drachmann får pause og tverskov får bindet, da han holder et nogenlunde niveau. Lige nu skal der tænkes ud af boksen. Det synes jeg indtil nu har været en af JM's kvaliteter, men han virker låst fast pt.
Comment