Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB mod Silkeborg den 1. marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Hvad begrunder du den tillid?
    jeg ville godt nok være ked af at skulle begynde forfra igen-igen. Syntes også der har været en positiv udvikling ifht tiden under kent. MEN JM skal simpelthen have vendt det her.
    Nogen der ved hvad status på jjt her? Der mangler simpelthen noget kreativitet på midten.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      jeg ville godt nok være ked af at skulle begynde forfra igen-igen. Syntes også der har været en positiv udvikling ifht tiden under kent. MEN JM skal simpelthen have vendt det her.
      Nogen der ved hvad status på jjt her? Der mangler simpelthen noget kreativitet på midten.
      Det kan man også sagtens være, men det er ikke et argument der underbygger hvorfor man har tillid.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

        Det kan man også sagtens være, men det er ikke et argument der underbygger hvorfor man har tillid.
        bestemt ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg

          Vi SPILLEDE godt, men det førte jo bare ikke til noget som helst.
          Det må være en båndet kamp du har set, for vi spillede ikke godt i dagens kamp mod SIF.
          Kunne være spændende at høre hvilken kamp du har set, for det vil jeg også gerne se...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Det er Komiske Ali værdigt det indlæg der.

            Jeg er heller ikke særligt bekymret over nedrykningsfaren, men det handler da i den grad om, at vi har så langt ned til de 3 sidste, og det hold der lige nu ligger på den sidste plads i farezonen, er det eneste hold som vi reelt kan tale om skulle være dårligere end OB lige nu. At bilde sig selv ind, at OB i nuværende forfatning er klart bedre end Hobro, Silkeborg og Esbjerg er latterligt, men vi har point nok ned til, at det ikke bør kunne gå galt.

            At påstå, at holdet ikke er dårligere end i sidste sæson, det er en vild melding. Hvor er de katalysatorere vi havde i CN og Bashkim i sidste sæson på det nuværende hold? Du vil sikkert påstå, at vi har andre individuelt dygtige spillere som Jebali, men der har du jo OBs helt store problem, og det er at vi bliver ved med at hente alt for mange spillere der tydeligvis i passer ind i den rolle de er tiltænkt. Jebali og Sander er dygtige spillere, men de passer simpelthen ikke sammen i en frontduo, og der er ingen af dem der kan binde spillet offensivt sammen som Bashkim kunne, det er åbenlyst. Jönsson var også en god spiller da vi hentede ham i AaB, men han var et forfærdeligt cast som Falks afløser og som venstre midt i Kents 4-4-2 system. Fodbold er ikke bare så enkelt, at man henter individuelt dygtige spillere, og så fungerer tingene.

            Det store problem er ikke, at vi er på vej i nedrykningsfare, selvom det nu også er en bekymring værd. Det store problem er, at OB nu for 2. cheftræner i træk udvikler sig i den forkerte retning, efter en lovende første sæson. Det peger på nogle åbenlyse problemer der rækker udover træneren, og et af dem er åbenlyst, at vi ikke kan caste erstatninger for de profiler vi mister. Problemet er ikke bare, at vi caster spillere der ikke er gode nok ift. dem vi mister, for det er forståeligt nok, problemet er at vi caster nogle helt andre typer, og så falder spilkonceptet bare sammen, det så vi under Kent og nu er vi ved at se det under Jakob.
            spot on, og derfor forstår jeg heller ikke de fjolser der jubler over spillersalg.. ''Så fik vi da penge i kassen gamli''. Christ! Thorborg får penge i kassen - OB's fodboldhold bliver dårligere. Man formår jo aldrig at erstatte afgangene 1-1

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

              Det må være en båndet kamp du har set, for vi spillede ikke godt i dagens kamp mod SIF.
              Kunne være spændende at høre hvilken kamp du har set, for det vil jeg også gerne se...
              Den første halvleg var o.k.. Der manglede kynisme og skarphed, ja; men vi pressede og stressede SIF næsten hele tid, der var gode løb og hurtige afleveringer.
              Anden halvleg var skandaløst. Vi overgav kampen, intet ægte presspil, kunne ofte ikke ramme en medspiller over 8 meter med bolden. Fuldstændig ideforladt og i store dele uden energi.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                Det kan man også sagtens være, men det er ikke et argument der underbygger hvorfor man har tillid.
                Min tillid til JM bunder ide ting, jeg har set i 1,5 år frem til denne forårssæson. Jeg tilskriver ikke vores elendige forfatning JMs kompetencer eller mangel på samme, men den forfærdelige og amatøragtige rekrutteringsstrategi, klubben har ført i snart en menneskealder.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                  spot on, og derfor forstår jeg heller ikke de fjolser der jubler over spillersalg.. ''Så fik vi da penge i kassen gamli''. Christ! Thorborg får penge i kassen - OB's fodboldhold bliver dårligere. Man formår jo aldrig at erstatte afgangene 1-1
                  Spillersalg er gode nok, der skal skiftes ud i spillertruppen før eller siden under alle omstændigheder, og de store engangsbeløb de salg kan give, kan have en afgørende effekt i den sportslige udvikling af klubben, bare se på FC Midtjylland. Problemet er så bare, når man ikke har en god nok plan for, hvordan de penge man har fået ind skal investeres. Beslutninger om spillerindkøb i OB træffes bl.a. i et sportsligt udvalg, hvor formanden er en mand uden fodboldmæssige kompetencer og indsigt. Det er grundlæggende en syg kontruktion, som næppe kommer til at føre til kontinuerlig sportslig succes, med mindre at man pumper eksorbitante summer ind i klubben. Men selv da kan den sportslige succes balancere på et meget skrøbeligt fundament, bare se Brøndby, som også har en rigmand der pumper penge i klubben og vil bestemme, hvilke spillere der skal købes og hvem træneren skal spille med.

                  Comment


                    Helt elendig generalprøve på nedrykningsslutspillet, kan slet ikke se, hvordan dette hold kan rejse sig mod SE og en topmotiveret AK næste weekend.
                    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                      Helt elendig generalprøve på nedrykningsslutspillet, kan slet ikke se, hvordan dette hold kan rejse sig mod SE og en topmotiveret AK næste weekend.
                      Jeg vover alligevel at sige at selv en top motiveret AK ikke ændre på at vi skal kunne hente et point.

                      Comment


                        Endnu en sløj indsats over 90 minutter. Nu 8 kampe uden sejr - puha.

                        Eneste lyspunkt hvis det fortsætter, er da at vi nok kommer til at vinde flere kampe i næste sæson...Det bliver jo en tand lettere i 1 div

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Spillersalg er gode nok, der skal skiftes ud i spillertruppen før eller siden under alle omstændigheder, og de store engangsbeløb de salg kan give, kan have en afgørende effekt i den sportslige udvikling af klubben, bare se på FC Midtjylland. Problemet er så bare, når man ikke har en god nok plan for, hvordan de penge man har fået ind skal investeres. Beslutninger om spillerindkøb i OB træffes bl.a. i et sportsligt udvalg, hvor formanden er en mand uden fodboldmæssige kompetencer og indsigt. Det er grundlæggende en syg kontruktion, som næppe kommer til at føre til kontinuerlig sportslig succes, med mindre at man pumper eksorbitante summer ind i klubben. Men selv da kan den sportslige succes balancere på et meget skrøbeligt fundament, bare se Brøndby, som også har en rigmand der pumper penge i klubben og vil bestemme, hvilke spillere der skal købes og hvem træneren skal spille med.
                          Spillersalg er jo også kun gode, hvis man får en god pris for spillerne + at de skal erstattes med noget ordentligt - ikke Opondo, Lieder, Hyllegård og lignende. Jeg er i øvrigt lidt ked af at bashe Hyllegård, for han gør hvad han kan. Det er mere hylden man henter fra, at jeg er utilfreds med.

                          10 mio for Bashkim er heller ingenting i forhold til hvad andre får

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                            Spillersalg er jo også kun gode, hvis man får en god pris for spillerne + at de skal erstattes med noget ordentligt - ikke Opondo, Lieder, Hyllegård og lignende. Jeg er i øvrigt lidt ked af at bashe Hyllegård, for han gør hvad han kan. Det er mere hylden man henter fra, at jeg er utilfreds med.

                            10 mio for Bashkim er heller ingenting i forhold til hvad andre får
                            problemet er jo ikke hyllegaard - han er vel hentet til at være 4 angriber - og så håber man vel at kunne udvikle på ham (måske lave noget ala tingager med et flot salg på et tidspunkt) Problemet er at de 3 der står foran i køen på ingen måde præstere, og man har solgt vores klart stærkest mand.

                            At man henter noget talent ind fra lavere rækker syntes jeg kun er glimrende

                            Comment


                              Ville ønske vi kunne bytte hele vores hold ud med FCN’s trUp. De har vel halvdelen af vores budget, men et dobbelt så godt og spændende hold.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
                                Ville ønske vi kunne bytte hele vores hold ud med FCN’s trUp. De har vel halvdelen af vores budget, men et dobbelt så godt og spændende hold.
                                No shit, men seneste vurdering fra Tipsbladet løs på, at vores spillerbudget ligger på 36 mio. mod FCNs 34 mio. Ingen nævneværdig forskel dér.

                                Comment

                                Working...
                                X