Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB´s ambitioner?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Troels Kløve spiller hamrende godt på def. midt da Drachmann gik ud, og Aron er mindst en klasse over Mads Frøkær. Mikkel Hyllegård er jo underholdning, så god som han er, men de kom desværre først ind da kampen var smidt. Iøvrigt pinlige wing bacs i begge sider, håber man snart går i 4er linie bagi.
    Det er jeg så slet ikke enig i. Det højeste jeg kan strække mig til er middel

    Måske man kunne gå i en 4 backkæde når Jørgen er helt klar så den hedder Ryan-Kasper-Tverskov-Jørgen..

    Så kunne man smide Frøkjær ud på højre kant hvor han kan drive bolden op og knap være så farlig for sit eget hold med alle de boldtab han har
    Så kunne midtbanen hedde Frøkjær-Drachmann-Kløve-Aron

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Måske lidt off topic. Men, jeg føler virkelig at der er mange på forum der undervurderer JJ og hans betydning for holdet? I min optik burde han spille hver gang i stedet for Drachmann. Det er i mine øjne et kæmpe tab at han er skadet for tiden. Han binder hele spillet sammen og kan lægge de 'gyldne' afleveringer. Jeg føler ikke holdet harmonerer så godt når både Tverskov og Drachmann er på banen, det kan måske gå i kampe hvor man ved man kommer til at blive domineret på boldbesiddelsen fra start, men der virkelig ikke flow i spillet når de begge spiller samtidigt. Tilgengæld fungerer Tver og JJ ekstremt godt sammen.
      Var der ikke også nogle statistikker på et tidspunkt der viste at vi vandt langt flere kampe med JJ på banen - eller husker jeg forkert??
      Opsummering: I min optik er JJ én af vores allervigtigste spillere, så er virkelig forundret over hvor mange der bliver ved med, at undervurdere hans betydning.
      Jeg vil ikke sige at JJT skal spille hver gang frem for drachmann, men jeg er enig i at han har et bedre blik for spillet og kunne være værdifuld i kampe, hvor vi skal skabe kampene og åbne et forsvar ved at spille hurtigt. Igår tror jeg dog at han var faldet meget igennem. Banen var for svær og ingen formåede på noget tidspunkt at spille specielt god fodbold af de to hold. Skal JJT være god, så skal han have mulighed for at spille flot fodbold. Det kunne han ikke igår og der tror jeg han havde været ligeså farlig for vores spil som frøkjær.

      Men jeg er enig så langt i at flere underkender at det flotteste fodbold vi har spillet under JM varvda JJT vikarierede for en småskadet JD sidste forår. Desværre blev han så igen igen selv skadet og har ikke fundet samme niveau siden.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
        Måske lidt off topic. Men, jeg føler virkelig at der er mange på forum der undervurderer JJ og hans betydning for holdet? I min optik burde han spille hver gang i stedet for Drachmann. Det er i mine øjne et kæmpe tab at han er skadet for tiden. Han binder hele spillet sammen og kan lægge de 'gyldne' afleveringer. Jeg føler ikke holdet harmonerer så godt når både Tverskov og Drachmann er på banen, det kan måske gå i kampe hvor man ved man kommer til at blive domineret på boldbesiddelsen fra start, men der virkelig ikke flow i spillet når de begge spiller samtidigt. Tilgengæld fungerer Tver og JJ ekstremt godt sammen.
        Var der ikke også nogle statistikker på et tidspunkt der viste at vi vandt langt flere kampe med JJ på banen - eller husker jeg forkert??
        Opsummering: I min optik er JJ én af vores allervigtigste spillere, så er virkelig forundret over hvor mange der bliver ved med, at undervurdere hans betydning.
        Ingen tvivl for mig om at JJ er vores bedste på midtbanen - når han er fit. Men det er han jp sjældent. Drachmann kan bruges når han er fit. Ellers helst ikke, men der er jo ingen andre der?!
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

          Ingen tvivl for mig om at JJ er vores bedste på midtbanen - når han er fit. Men det er han jp sjældent. Drachmann kan bruges når han er fit. Ellers helst ikke, men der er jo ingen andre der?!
          Det er korrekt og i den periode hvor han spiller uden at være i kamptræning ligner han en morfar med rollator. Når han er i form, så kommer han ok med hjem, men ud over en spinkel fysik, så er han heller ikke noget lyn.

          Comment

          Working...
          X