Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: OB - Brøndby, 16/2 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt: OB - Brøndby, 16/2 2020

    Puha, nogen gange er det sgu bare utur. Det synes jeg det var i dag; første mål er en perlerække af fejl, og andet mål vitterligt bare utur. Jeg giver ikke en skid for Viasats Brøndby-liderlighed; jeg synes OB var bedst og skaber mange gode ting. Vi har mange chancer der bare lige skal ind, men ikke kommer det. Jebali var klasse (og igen - det er pinligt at høre på Werge prøve at tale det frispark i 1. halvleg op til noget særligt, men sådan er deres sympati hos viasat).

    Jeg synes det lover fint, store dele af kampen i dag, for foråret, men tiden er selvfølgelig knap.

    #2
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Puha, nogen gange er det sgu bare utur. Det synes jeg det var i dag; første mål er en perlerække af fejl, og andet mål vitterligt bare utur. Jeg giver ikke en skid for Viasats Brøndby-liderlighed; jeg synes OB var bedst og skaber mange gode ting. Vi har mange chancer der bare lige skal ind, men ikke kommer det. Jebali var klasse (og igen - det er pinligt at høre på Werge prøve at tale det frispark i 1. halvleg op til noget særligt, men sådan er deres sympati hos viasat).

    Jeg synes det lover fint, store dele af kampen i dag, for foråret, men tiden er selvfølgelig knap.
    Positivt spin på kampen uden dog at være helt ude i hampen. Fodbold bliver oftest afgjort på fejl fra modstanderne. Og dem lavede vi nogle stykker af. Så vil ikke kun kalde det utur

    Men jeg kan på ingen måde se hvordan det lover fint oven på idag

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Puha, nogen gange er det sgu bare utur. Det synes jeg det var i dag; første mål er en perlerække af fejl, og andet mål vitterligt bare utur. Jeg giver ikke en skid for Viasats Brøndby-liderlighed; jeg synes OB var bedst og skaber mange gode ting. Vi har mange chancer der bare lige skal ind, men ikke kommer det. Jebali var klasse (og igen - det er pinligt at høre på Werge prøve at tale det frispark i 1. halvleg op til noget særligt, men sådan er deres sympati hos viasat).

      Jeg synes det lover fint, store dele af kampen i dag, for foråret, men tiden er selvfølgelig knap.
      Det er jeg helt uenig i. Jeg synes ikke dagens nederlag handler om uheld. Vi mangler i den grad kreativitet og Jebali er den eneste der bare bliver en lille smule farlig. Ramte vi overhovedet indenfor rammen?
      Sander, Frøkjær og Kløve er usynlige og Ryan bliver overløbet af Mensa gentagne gange.
      Er jeg den eneste der som miniput lærte at sparke fladt på mål i regnvejr?

      Comment


        #4
        Jeg er enig i, at vi bestemt ikke har heldet med os i dag, og at Brøndby i hvert fald ikke er klart bedre end os i dag, selvom det måske er det resultatet tyder på, men jeg ved så heller ikke om jeg køber, at vi er det bedste hold. Jeg synes man er nødt til at se kampen gennem det prisme, at Brøndby kommer tidligt foran, og at det derfor naturligt bliver en kamp, hvor vi skal ud og tage initiativet og jagte et mål, og det er derfor man kan sidde med en følelse af, at vi var bedst.

        Og så er vi nødt til at vurdere den her kamp med den viden, at Brøndby har mistet deres 3 bedste offensive spillere siden de sidst spillede en Superligakamp, og at de ikke har fået skyggen af en afløser ind. Vi skal forvente langt mere af os selv i sådan en kamp her, end hvis vi havde spillet den i december måned, og når de kommer med to 18-årige og meget uprøvede folk på den centrale midtbane, og har mistet mere end 2/3 af deres mål fra efteråret, så mener jeg ikke, at vi bør forvente mindre end, at vi skal være det bedste hold på hjemmebane i sådan en kamp her, og at alt andet end en sejr er en skuffelse.

        Selvom det var en relativt tæt kamp, er vi stadig langt fra at vinde i dag, vi var tættere på da vi tabte til Brøndby hjemme i sidste sæson, og jeg ser flere bekymrende tegn end opmuntrende, specielt fordi at Brøndby overhovedet heller ikke så imponerende ud.

        Comment


          #5
          Det var nøjagtig samme omgang som før vinterpausen. Vi håber stadig på, at Jebalis driblerier fører til noget, hvilket de som regel ikke gør. Ud over det spinkle håb har vi ingen offensive idéer. Jeg synes, Jebali må på bænken alene for at tvinge os til at tænke nyt. Tror ikke på nedrykning, men der skal andre boller på suppen. Synes egentlig Aron var ok, dog sørgeligt en debutant skal være ham, der viser mest gejst. Man kunne godt fornemme Hyllegaards speed, desværre var der ikke så meget at løbe efter. Håber OL får en kæmpe Olfert i omklædningsrummet, det er simpelthen tåbeligt at sælge holdet på den måde... Alt i alt en lettere deprimerende oplevelse.
          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

          Comment


            #6
            Hvad laver Sander ude på venstrekanten med sit ligegyldige boldflytteri? Du er angriber din tumpe!

            Comment


              #7
              Skuffende og dårlig indsats i aften. Jeg var fortaler for at man skulle af med fyldet, og hente kvalitet ind. Der er ikke sket en skid.Holdet er lige så ringe som sidst i efteråret - det er jo også næsten det samme hold, minus Bashkim.

              Fuck det er ringe. Og jeg er ved at brække mig over størstedelen af dem der sidder på Stemningstribunen - gamle mænd der sidder og hiver folk ned der rejser sig og klapper, og kællinger og børn med deres mobiltelefoner.

              Og Tykgaard er et fedt Brøndby-svin

              Ps, Aron ind fra start - Olli Lund, når han må være med igen

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Hvad laver Sander ude på venstrekanten med sit ligegyldige boldflytteri? Du er angriber din tumpe!
                Måske fordi JM siger at han skal søge derud?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Måske fordi JM siger at han skal søge derud?
                  I så fald er det JM der er en tumpe...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Måske fordi JM siger at han skal søge derud?
                    Jeg kommer lige med en spådom - Sander Svendsen har lavet sit sidste mål i denne sæson

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                      Jeg kommer lige med en spådom - Sander Svendsen har lavet sit sidste mål i denne sæson
                      Det væddemål tager jeg gerne

                      Comment


                        #12
                        Så ihvertfald gerne man startede med islændingen på midten til næste kamp istedet for Frøkjær

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                          Jeg kommer lige med en spådom - Sander Svendsen har lavet sit sidste mål i denne sæson
                          Det synes jeg sgu lige er kækt nok, især når det ser ud til, at vi skal spille nedrykningsspil, så skal der nok ligge nogle mål forude. Men jeg er enig så langt, at målene i efteråret måske har været med til at sætte nogle næsten urealistiske forventninger til Sander, på et niveau hvor jeg hører nogle nævne ham som kandidat til at blive Superligatopscorer og lignende, hvilket jeg har meget svært ved at se. Vi skal også lige huske på, hvilken type han reelt er. Det er en spiller der har spillet på kanten i størstedelen af hans karriere, og hverken hans størrelse eller spidskompetencer indikerer, at han skulle være en boksangriber. Hans 8 mål i den her sæson er også en tangering af den højeste total han nogensinde har været oppe på over en sæson.

                          Jeg frygter også, at et af vores problemer godt kan ende med at blive, at vi mangler en reel målscorer. Sander er ikke topscorertype, Jebali er det heller ikke, og Lieder har heller ikke ligefrem vist sig at være det på Superliganiveau. Vi kommer nok til også at skulle bruge nogle mål fra især de to spillere der spiller foran Drachmann på midtbanen, spørgsmålet er så bare, hvem der kan levere det. Thrandersson ligner nok det bedste bud lige pt.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                            Det var nøjagtig samme omgang som før vinterpausen. Vi håber stadig på, at Jebalis driblerier fører til noget, hvilket de som regel ikke gør. Ud over det spinkle håb har vi ingen offensive idéer. Jeg synes, Jebali må på bænken alene for at tvinge os til at tænke nyt. Tror ikke på nedrykning, men der skal andre boller på suppen. Synes egentlig Aron var ok, dog sørgeligt en debutant skal være ham, der viser mest gejst. Man kunne godt fornemme Hyllegaards speed, desværre var der ikke så meget at løbe efter. Håber OL får en kæmpe Olfert i omklædningsrummet, det er simpelthen tåbeligt at sælge holdet på den måde... Alt i alt en lettere deprimerende oplevelse.
                            Du vil sætte den eneste som viste ægte klasse i dag på bænken???
                            Jebali spillede en fed kamp og var omdrejningspunkt i alt i offensiven i et hold hvor midtbånen skuffede meget. Frøkjær skal ud, gerne med Aron derfor. Hvis midtbanen bliver bedre så skal Jebali ikke bære alt alene. Faktisk var det midtbanen og wingbacks som skuffede i dag.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Puha, nogen gange er det sgu bare utur. Det synes jeg det var i dag; første mål er en perlerække af fejl, og andet mål vitterligt bare utur. Jeg giver ikke en skid for Viasats Brøndby-liderlighed; jeg synes OB var bedst og skaber mange gode ting. Vi har mange chancer der bare lige skal ind, men ikke kommer det. Jebali var klasse (og igen - det er pinligt at høre på Werge prøve at tale det frispark i 1. halvleg op til noget særligt, men sådan er deres sympati hos viasat).

                              Jeg synes det lover fint, store dele af kampen i dag, for foråret, men tiden er selvfølgelig knap.
                              jeg er faktisk ikke specielt uenig. En relativt lige kamp, der afgøres på to mål, der ikke burde være scoret, men som bare sker når ting ikke er helt afstemt på en lortebane. Man kan sige, at BIF bare var bedre i den facet af kampen, og så er det jo fortjent nok, de vinder, men den kunne lige så godt være tippet den anden vej.

                              fraset de første 20 min synes jeg, vi sidder på det meste i en urutmisk og halvgrim kamp. Thrandersson ligner en gevinst, Jebali kan blive rigtig god, men vi skal have gang i de dybe afleveringer til kanterne. Der var masser af muligheder og for-løb, men det formåede ingen fra midten at sætte op.

                              men men... der skal 3 pinde på kontoen nu! Og det kan blive svært.

                              Comment

                              Working...
                              X