Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Brøndby den 16. feb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Jo jo. Vi kan godt ende i nedrykning men tror ikke vi rykker ned. Hvis Horsens vinder ligger vi nr 10.
    Ja men bliver vi nummer 9 så kommer vi lige pludselig 1-3 point fra en playoff. Og her er vi sku ikke nødvendigvis bedre end Horsens eller Esbjerg

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det var nu Ryan og AJA der assisterede til den første
      AJA clearer bolden ud mod baglinjen, hvor Barret, der er løbet i ryggen på ham, kommer til at stå i vejen, og lægger den død for fødderne af Brøndby-spilleren.
      Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

      Comment


        Lige nu, som fordelingen er, så vil vi være kun 2 point fra en plads i en nedryknings playoff kamp. Uanset om Horsens vinder over FCN, eller ej...

        Comment


          En lortekamp. 1 Fejl grundet kommunikation og et svineheldigt afretningsmål. Brøndby var længere fremme på banen end vi var, men jeg synes ikke de var særlig meget bedre. Det var 2 lige hold på en elendig bane. Jeg synes jeg ser nogle tegninger til hvad er kan blive godt. Jeg synes generelt at forsvaret stod fint defensivt, med enkelte svipsere. Midtbanen manglede noget power i dag. Angrebsmæssigt virker Jebali spændende. Aron virkede som et spændende indhop. Forskellen idag er at Brøndby formår at spille mere sammen end os. For mange af vores spillere vil for meget, i stedet for at bruge samspillet. Både JBL og Jebali har gode muligheder for at vende den modsat flere gange.

          Måske skulle Jebali have været udvist. Men det kunne Mensah også. Både for hands i feltet, som skulle give straffe, samt et frispark senere der sagtens kunne have givet det andet gule.
          Dog synes jeg at det er usmageligt at høre kommentatorerne ophøje brøndby til guder. Jovist, Slim-arne lavede nogle nogenlunde ting, men nu rolig nu. De har før snakket dem meget op. Mathias Gerth var den nye Laudrup, Osama Akharraz var den nye Laudrup, Lindstrøm var den nye Laudrup, Skipper var den nye Agger osv. Det ville være prisværdigt, hvis man fik opgraderet kvaliteten på kommentatorerne. Det var min sammensurium af kampen :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Jo men AJA sætter dem igang. Så os der krævede kvalitet i forsvaret har jo noget at have det i
            hm, synes det er svært at klandre ham for målet. Mener faktisk at han gør det rigtige i situationen, ved at forsøge at spille bolden ud over baglinjen. Det er Barret der ligger den død. Jeg synes ikke at det er forsvarets mangel på kvalitet der afgør denne kamp. Som jeg ser det var det en typisk 0-0 kamp. Det sted hvor vi manglede kvalitet var på midtbanen og i angrebet. Brøndby scorer to temmelig tilfældige mål i dag
            Last edited by Othenesuuig; 16-02-2020, 20:17.
            Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Helt ubegribeligt at vi stiller med stort set samme hold som totalt fejlede i efteråret. Kun Larsen ind for Ramon, ellers kunne ingen af de højt profilerede indkøb åbenbart bruges, selvom vi i den grad trænger til nye ideer, især på midten og i angrebet, og nu er Baskim der ikke til at score målene. Jebali er som vi kender ham, en ren cirkusspiller, fyldt med små fiduser og for øjet besnærende ting, men det fører intet med sig, han var pivringe. OB flirter lige nu med nedrykningsspillet, og det hele falder tilbage på TADA Jesper Hansens elendige sportslige ledelse. En 5. plads og et nyt klubhus har åbenbart givet manden evig kredit, men reelt er vi lige så ringe som da han overtog. Men der er specialøl i hanen på stadion, så skal det nok gå det hele.
              Det er lidt dumt at skrive at Jebali var dårlig, når han definitivt var jeres klart bedste spiller og den eneste der skabte noget.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg

                AJA clearer bolden ud mod baglinjen, hvor Barret, der er løbet i ryggen på ham, kommer til at stå i vejen, og lægger den død for fødderne af Brøndby-spilleren.
                Det hele starter jo med at Ryan forlænger et indlæg som snyder OC. Må aldrig ske

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Helt ubegribeligt at vi stiller med stort set samme hold som totalt fejlede i efteråret. Kun Larsen ind for Ramon, ellers kunne ingen af de højt profilerede indkøb åbenbart bruges, selvom vi i den grad trænger til nye ideer, især på midten og i angrebet, og nu er Baskim der ikke til at score målene. Jebali er som vi kender ham, en ren cirkusspiller, fyldt med små fiduser og for øjet besnærende ting, men det fører intet med sig, han var pivringe. OB flirter lige nu med nedrykningsspillet, og det hele falder tilbage på TADA Jesper Hansens elendige sportslige ledelse. En 5. plads og et nyt klubhus har åbenbart givet manden evig kredit, men reelt er vi lige så ringe som da han overtog. Men der er specialøl i hanen på stadion, så skal det nok gå det hele.
                  Jebali var eneste der havde ideer og fik skabt noget. Bedste OB`er. Kom nu lige ind i kampen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Det er lidt dumt at skrive at Jebali var dårlig, når han definitivt var jeres klart bedste spiller og den eneste der skabte noget.
                    Jep men det øvrige er korrekt. JH har efterladt os blødende. Vi skal have point i Regnskoven.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det hele starter jo med at Ryan forlænger et indlæg som snyder OC. Må aldrig ske
                      Præcis. At det skulle være AJA's mangel på kvalitet i situationen, synes jeg er en forsimplet konklusion. det er en serie af tvivlsomme aktioner der er skyld i målet.
                      Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                        Den store mæcen må vente længe på europæisk fodbold i Odense hvis det fortsætter som hidtil. Vi er noget tyndt besat selvom spinmaskinen sagde noget andet i vinterpausen.
                        Jo men SFÅ og JH har jo besnakket ham. Håber MH kan ruske op i hans opfattelse.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Jep men det øvrige er korrekt. JH har efterladt os blødende. Vi skal have point i Regnskoven.
                          Det er det, derfor stikker det også ud med sådan en kommentar.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Jovist, Slim-arne lavede nogle nogenlunde ting, men nu rolig nu. De har før snakket dem meget op. Mathias Gerth var den nye Laudrup, Osama Akharraz var den nye Laudrup, Lindstrøm var den nye Laudrup, Skipper var den nye Agger osv. Det ville være prisværdigt, hvis man fik opgraderet kvaliteten på kommentatorerne. Det var min sammensurium af kampen :).
                            Du har så evigt ret. Det er så latterligt, og det er vitterligt HVER GANG et eller andet Brøndby-talent får nogle kampe og ikke decideret blamerer sig selv, så bliver han udråbt til noget helt vildt. Og virkeligheden viser jo her i nyere tid, at det er et reelt fåtal der er dygtige nok til at få bidt sig fast på Brøndbys hold bare.
                            Last edited by Sheed; 16-02-2020, 20:26.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg

                              Præcis. At det skulle være AJA's mangel på kvalitet i situationen, synes jeg er en forsimplet konklusion. det er en serie af tvivlsomme aktioner der er skyld i målet.
                              Enig. Men syntes generelt han lavede en del småfejl i dag og jeg tror aldrig helt jeg bliver tryg ved ham. Kasper Larsen var bedre defensivt men var overraskende dårlig når han skulle skille sig af med bolden under pres. Jeg havde forventet mere

                              Dejligt indhop af Hyllegaard btw

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Jep men det øvrige er korrekt. JH har efterladt os blødende. Vi skal have point i Regnskoven.
                                Selvfølgelig skal vi det.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X