Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Brøndby den 16. feb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Kæft hvor er det typisk, det klamme hold for de heldige mål

    Comment


      #47
      Vores hold er Ca det 9. Bedste i ligaen, men jeg frygter vi kommer i dødskamp.

      Comment


        #48
        Komplet latterlig kamp

        Comment


          #49
          0-2 og jeg kan ikke tage top 6-snak seriøst. Surt at bolden rettes af, men vi har NUL afslutninger på mål so far.

          Comment


            #50
            To OB assists indtil nu, hvorfor skal vi gøre det så svært for os selv

            Comment


              #51
              Hyllegaard skal have de sidste 27 minutter

              Comment


                #52
                Det bliver i øvrigt en tangering af Michelsens dårlige start-stime: 1 point i 6 kampe. Det er jo faktisk en grum krise, vi er i.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                  Kæft hvor er det typisk, det klamme hold for de heldige mål
                  Korrekt det er tilfældige mål, men BIF har været meget længere fremme på deres angreb , end vi har. Ses ikke mindst på 6 hjørnespark til BIF og 1 til os.

                  Comment


                    #54
                    Frøen har været ringe idag....og Erstatningen er så en Danmarksserie spiller ind jo jo...
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
                      Hyllegaard skal have de sidste 27 minutter
                      Hvor han med sin fart kan udnytte alt det bagrum, som Brøndby vil give oppe 2-0

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg

                        Korrekt det er tilfældige mål, men BIF har været meget længere fremme på deres angreb , end vi har. Ses ikke mindst på 6 hjørnespark til BIF og 1 til os.
                        Det er jeg ikke uenig i, vi ligger som vi har redt, men synes for det meste Bif altid har marginaler med sig imod os

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                          Det bliver i øvrigt en tangering af Michelsens dårlige start-stime: 1 point i 6 kampe. Det er jo faktisk en grum krise, vi er i.
                          Også derfor jeg taler om dødskamp. Træningskamp er ligegyldige nu skal der fighters på lortebaner og vi har alt for lidt på bænken. Især fordi spillere der burde være på bænken er i starten pga overvurderet trup.

                          Comment


                            #58
                            Frimand om muligt straffespark: " Jeg synes godt den kan dømmes". Der er da klokkeklart straffe der!

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
                              Frimand om muligt straffespark: " Jeg synes godt den kan dømmes". Der er da klokkeklart straffe der!
                              Ja det er pinligt at høre på. Der er klokkeklart straffe

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Ja det er pinligt at høre på. Der er klokkeklart straffe
                                Frømanden elsker jo alt som er i nærheden af Kbh

                                Comment

                                Working...
                                X