Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Brøndby den 16. feb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Forstår stadig ikke signingen af AJA ... KL for Leeuwin er måske ok men der manglede og mangler stadig kvalitet i 3 mandsforsvaret ...
    Klar fra start eller???
    Ja AJA er fin til bænken. Men vi mangler kvalitet flere steder ud over hos AJA også tynde på midten.

    Comment


      #17
      Nuuuij Jebali, det nærmer sig, vi er kommet en smule bedre med

      Comment


        #18
        Jebali ligner lidt den eneste trussel. Sander er anonym og midtbanen er helt væk

        Comment


          #19
          Jabali med lyserødt

          Comment


            #20
            Der fik i en gave fra dommeren, kæmpe rødt kort.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #21
              Nu skal Jebali til at passe på, ham kan vi ikke undvære

              Comment


                #22
                Sådan en svinestreg laver man ikke på mit OB-hold, Jebali. Lav bare det mål og drop den dårlige attitude.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  #23
                  Vi er ikke et top 6-hold. Slet ikke (bedømt ud fra de første 40 min). Og Jebali er det, man i politik kalder for “et løstgående missil”. Utilregnelig og farlig for begge hold.

                  Comment


                    #24
                    Det er sku ikke et kæmpe rødt. Det er to spillere i glidende tackling, hvor Jebali kommer lidt for sent. Det havde været halv tyndt i min bog, men ja det kan dog dømmes

                    Comment


                      #25
                      Hvorfor svinestreg? Jebali går da tydeligvis efter bolden?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                        Vi er ikke et top 6-hold. Slet ikke (bedømt ud fra de første 40 min). Og Jebali er det, man i politik kalder for “et løstgående missil”. Utilregnelig og farlig for begge hold.
                        Nej og som ligaen er kan vi kommer i problemer EFB og Haderslev er i gang, og det er Horsens baner den næste måned

                        Comment


                          #27
                          Enig. Han går tydeligvis efter bolden

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Enig. Han går tydeligvis efter bolden
                            Strakt ben, dupperne først, fuld kraft, trækker sig ikke ... rammer kun manden.
                            Det er rødt og det ville du sige med 100% sikkerhed, hvis en spiller fra Brøndby havde lavet den.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #29
                              Lortehold. Der mangler kvalitet

                              Comment


                                #30
                                Nu fik vi to rigtig hårde aktioner imod os tidliger og det gav ikke en gang gult. Har det lidt sådan at BIF bestille de den hårde tilgang og Jebali er den i holdet som viser nosser.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X