Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træningskamp Horsens-OB

    Så flytter man spillestedet dagen før den skal spilles Og det er så 100 km Nord/Vest

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/aendri...s-til-horsens/

    Træls når man lige havde rykket rundt på et par ting for at kunne nå ud og se den

    #2
    Åbenbart stadig mange skader...
    Hverken Janus, Jørgen eller Mart er udtaget. Skidt så tæt på sæsonstarten.
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/michel...positive-ting/

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Åbenbart stadig mange skader...
      Hverken Janus, Jørgen eller Mart er udtaget. Skidt så tæt på sæsonstarten.
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/michel...positive-ting/
      Der er kun 15 med fra SL truppen

      Ude er

      Hans Christian Bernat
      Jørgen Skjelvik
      Daniel Obbekjær
      Janus Drachmann
      Jens Jakob Thomasen
      Moses Opondo
      Mart Lieder
      Mikkel Hyllegaard

      Men mon ikke de fleste er klar næste weekend. Man vil bare ikke tage unødige chancer med flere af spillerne
      Så var det jo godt at vi gjorde truppen bredere i dette vindue

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Så flytter man spillestedet dagen før den skal spilles Og det er så 100 km Nord/Vest

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/aendri...s-til-horsens/

        Træls når man lige havde rykket rundt på et par ting for at kunne nå ud og se den
        Skidt at kommunen ikke kan levere en ordentlig bane i Danmarks 3.største by.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Der er kun 15 med fra SL truppen

          Ude er

          Hans Christian Bernat
          Jørgen Skjelvik
          Daniel Obbekjær
          Janus Drachmann
          Jens Jakob Thomasen
          Moses Opondo
          Mart Lieder
          Mikkel Hyllegaard

          Men mon ikke de fleste er klar næste weekend. Man vil bare ikke tage unødige chancer med flere af spillerne
          Så var det jo godt at vi gjorde truppen bredere i dette vindue
          Tænker også de fleste er med, men det er da godt nok noget af en håndfuld. Måske det også er et udslag af de overvejelser den fysiske stab har gjort sig vedr. spillerne for at undgå skader. De har nok trænet stenhårdt nede i Tyrkiet, så der tages ingen chancer for spillere, som lige er kommet hjem fra syden og skal have gang i sine ømme stænger i vinterkulden.

          Positivt er det dog at det ligner Tverskov er helt hvor han skal være ovenpå alle sine problemer. Det vil være uvurderligt at få ham tilbage i topform.

          Comment


            #6
            Lyder som om det er ren Jebali show i Horsens. 2-0 efter 15 minutter.

            Comment


              #7
              Det virker til at vi er igang med at rundbarbere Horsens. En halv time spillet og 2-0, 2 gange Jebali.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                Det virker til at vi er igang med at rundbarbere Horsens. En halv time spillet og 2-0, 2 gange Jebali.
                Der var en del der ikke mente Jebali er er hit. Jeg tror det webhandler det skal hitte hvis vi skal i top 6. Spændende at følge om han holder niveau. Han var også god i den forrige træningskamp.

                Comment


                  #9
                  Ser ud som vi kan kompensere Bashkins afgang med en Jebali som kommer i fulde omdrejninger.
                  Er der nogen med i Horsens som kan sige lidt mere om kampen end OBs twitteropgardering?
                  Ville være meget interesseret i noget om Aron og hvordan midtbanen klarer det uden Drachnan og JJ.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Der var en del der ikke mente Jebali er er hit. Jeg tror det webhandler det skal hitte hvis vi skal i top 6. Spændende at følge om han holder niveau. Han var også god i den forrige træningskamp.
                    Jeg har hele tiden troet på ham, han var jo halvskadet det meste af efteråret, jeg forventer at han bliver et stort hit i foråret.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                      Jeg har hele tiden troet på ham, han var jo halvskadet det meste af efteråret, jeg forventer at han bliver et stort hit i foråret.
                      Jeg må sige at jeg aldrig har tvivlet på hans kvaliteter, men jeg har tvivlet alvorligt på at vi ville få ham til at fungere. Jeg synes ikke han for alvor har passet ind, men han er jo betydeligt bedre integreret nu og bliver forhåbentligt sat bedre i scene end tidligere. Meeeen træningskampe er ikke ligakampe, og forskellen gør ofte en kæmpe forskel for hvor mange mål der bliver lavet....

                      Comment


                        #12
                        Vedr. Jebali så er det jo holdsammensætning. Det har ikke virket med både Baskim og Jebali, Men det virker med enten Baskim eller Jebali ser det ud til.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                          Vedr. Jebali så er det jo holdsammensætning. Det har ikke virket med både Baskim og Jebali, Men det virker med enten Baskim eller Jebali ser det ud til.
                          Det er ikke korrekt, mod AGF i efteråret spillede Jebali og Bashkim faktisk ret godt sammen, indtil Jebali blev skadet.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                            Det er ikke korrekt, mod AGF i efteråret spillede Jebali og Bashkim faktisk ret godt sammen, indtil Jebali blev skadet.
                            Jo det er korrekt, OB tabte kampen 1-2, da ingen gad løbe tilbage så kunne Amini gør hvad der passede ham i den kamp.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                              Jo det er korrekt, OB tabte kampen 1-2, da ingen gad løbe tilbage så kunne Amini gør hvad der passede ham i den kamp.
                              Ja vi tabte den kamp. Men både statistik, medier og AGF var enige om at vi ikke burde have tabt. At Amini så laver en drømmekasse er en anden sag.

                              Comment

                              Working...
                              X